Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חצוצרה למתחילים – מהו הדגם המומלץ?

חצוצרה למתחילים – מהו הדגם המומלץ?

חצוצרה לא מותאמת לנגן מתחיל לא תסייע לך במיוחד לעבור את שלבי ההסתגלות בלמידה. כמתחיל, אתה רוצה להקדיש זמן רב יותר בנגינה ותרגול על הכלי שלך, מאשר לנסות לתקן שסתומים דביקים ומפתחות כוונון רופפים. יש הרבה חצוצרות לנגנים מתחילים, ולא כל הדגמים יעילים כפי שהחברה מציינת. בחרנו היום בחצוצרה של חברת Kolen דגם TR4000, החצוצרה האולטימטיבית לנגן המתחיל!

תמונות: יח"צ

למה דווקא חצוצרת  Kolen TR4000?

זה עשוי להפתיע אותך, אבל השופר הוא החלק החשוב ביותר בחצוצרה שלך. השופר מייצר את הצליל למעשה, ושאר המכשיר רק צובע ומגביר אותו. השופר של Kolen TR4000 מפיק צליל בהיר ונוקב מהרבה דגמים אחרים בשוק. יש לו תגובה מעולה, במיוחד בטונים הגבוהים. בנוסף, השופר ופיית החצוצרה מתאימה לנגנים מתחילים. אחד הדברים הקשים ביותר עבור הנגן המתחיל הוא עניין הנשיפות והמאמץ להוצאת צליל, דגם זה הוא יותר ידידותי ותוכלו להפיק צלילים בקלות רבה יחסית. דגם זה מגיע עם פיית 7C, שהיא ייצור ייחודי של החברה. כל נגן צריך להתחיל ממפתח Bb, הוא הנכון ביותר עבור הנגן המתחיל, ולכן חצוצרה זו נמצאת במפתח Bb.

בזכות העיצוב הייחודי של המוצר ובזכות רצועת הכתף הנגינה הופכת להרבה יותר נוחה, המשקל כמעט ואינו מורגש, הלחצנים נמצאים במרחק מדויק להקל על מעבר ואינם חלקים. צינור הפה עשוי מכסף ניקל, שקופיות הכוונון גם הן עם ניקל בפנים, ישנה טבעת התאמת שקופית השסתום, והמוצר מגיע במארז יוקרתי ומהודר עם אחריות לשנה. החצוצרה מסוגל להציג תצוגה גדולה יותר – יש תכונות ניפוח חופשיות לפי בחירת הנגן. בנוסף, דגם זה מצויד בבוכנות משופרות השומרות על התאמת דיוק ועמידות בפני קורוזיה וכך אורך חיי המוצר נשמר. המחיר אותו תשלמו עבור הדגם הזה נע בסביבות ה 1,300 שקלים. המחיר משתנה מחנות לחנות, מומלץ להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית שהיא יבואן רשמי של המוצרים שלה כדי להבטיח את המחיר המשתלם ביותר. אין ספק שלדגם זה יש את השילוב הקדוש… צליל מדהים, עיצוב מרהיב, ומחיר הגון.

מפרט טכני

סולם: מפתח Bb

גוף: נחושת

צוואר: נחושת

לחצנים: זהב

צבע: זהב

השאלה הנפוצה ביותר – לקנות או לשכור בתור התחלה?

שאלה זה חוזרת על עצמה כל הזמן דרך הורים שרוכשים חצוצרה לילדים שלהם. מה אם הילד יחליט אחרי יומיים שהוא לא רוצה לנגן כבר על חצוצרה? לא חבל על הכסף? מוזיקה היא תחביב נהדר והיא מאוד מאוד להתפתחות הקוגניטיבית של הילד, כל הורה מתרגש ורוצה לעודד את הילד שלו בכל דרך בה יוכל. אבל מוזיקה היא גם תחביב שדורש רצינות והתמדה. אנו ממליצים לכם דווקא לרכוש את המוצר ולא לשכור אותו, באופן אוטומטי כאשר אתם שוכר כלי נגינה אתה לא מרגיש שייכות אליו, וכך המחויבות פוחתת. חצוצרה למתחילים אינה יקרה, וסביר להניח שעם המחיר שתשלמו עבור השכרה תוכלו כבר לרכוש בעצמכם חצוצרה למתחילים. אין צורך להשקיע אלפי שקלים עבור חצוצרה למתחילים.

מסקנות

בין אם זה אתה שרוצה ללמוד לנגן על חצוצרה או הילד שלך, עליך לבחור חצוצרה מותאמת. מהי חצוצרה מותאמת במילים פשוטות? חצוצרה שלא תפגע ביכולת שלך להתקדם, אלא תתמוך בך. חצוצרה שהיא נוחה למשתמש לפי רמת המקצועיות שלו. אל תהיו חכמים ותרכשו מוצר שהוא בשביל מקצוענים, סביר להניח ולא תצליחו להתמודד עם הנגינה בו ותאלצו לפרוש. זכרו, לימוד על כלי נגינה, לא משנה מהו, הוא דבר לא פשוט בהתחלה, ולא תמיד רואים תוצאות מהר… אבל אם תתמידו, לא תתחרטו על כך אף פעם.

לחץ כאן לאתר היבואן הרשמי

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...