Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טבעות אירוסין זהב

טבעות אירוסין זהב
קרדיט freepik

אם אתה עומד להציע נישואין לבת הזוג שלך בקרוב, אתה בוודאי עסוק מאוד בתכנון הצעת הנישואין מתוך רצון שהיא תהווה את הדבר המפתיע והמרגש ביותר עבור בת הזוג שלך. אך מעבר לתכנון הצעת הנישואין, דבר חשוב מאוד שעליך לרכוש עבור בת הזוג שלך הוא כמובן טבעת אירוסין, אותה תציג ברגע הצעת הנישואין. רכישת טבעת אירוסין איננה דבר פשוט לנוכח ההיצע הרב כיום בתחום טבעות אירוסין. על כן, בטרם תבחר את הטבעת עבור בת הזוג שלך, עליך לבחון מהי הטבעת אשר תענה על הטעם שלה והרצון שלה בצורה המדויקת ביותר.

טבעות אירוסין זהב
קרדיט freepik

טבעות אירוסין זהב – מדוע דווקא הן?

כאשר מחפשים טבעות אירוסין, ניתן להתוודע למגוון רחב של טבעות אירוסין העשויות מחומרי גלם שונים. חשוב מאוד לבחור בטבעת העשויה מחומר גלם איכותי. זהב טהור, המכונה גם זהב 24 קראט הוא חומר גמיש ורך. על מנת ליצור מזהב 24 קראט טבעות, מוסיפים לו סגסוגת זהב שהיא בעצם שילוב של זהב עם מתכות אחרות. חשוב לדעת שהמתכת אשר משולבת בסגסוגת תשפיע באופן מהותי על צבע הטבעת. טבעות אירוסין מזהב מהוות כיום את טבעות האירוסין היוקרתיות ביותר. ניתן למצוא בחנויות התכשיטים מגוון דגמים של טבעות זהב, המשלבות בהן יהלום או יהלומים ורלוונטיות מאוד עבור כל אדם המעוניין לרכוש טבעת אירוסין לבת הזוג שלו. אין ספק שטבעת זהב היא טבעת המשדרת יוקרה, אצילות ואיכות ועל כן, בהחלט כדאי לבחור דווקא בה כאשר מחפשים טבעת אירוסין.

זהב צהוב או זהב לבן?

טבעות אירוסין זהב לבן עשויות מסגסוגת של זהב צהוב בשילוב עם מתכות כגון: כסף, אבץ או מתכות בהירות אחרות. סגסוגת זו מעניקה לטבעת צבע לבן בהיר, אך עדיין מדובר בטבעת זהב. לעומת זאת, טבעות אירוסין מזהב צהוב הן טבעות שבהן מעורבת סגסוגת זהב עם מתכות בגוון צהוב כגון: פלטינה, ניקל, זהב ורוד ועוד. מכיוון שמדובר על זהב בצבעים שונים, הרי שהתשובה לשאלה האם עדיף טבעת אירוסין מזהב צהוב או מזהב לבן, תלויה בעיקר בטעם של האישה העתידה לקבל את טבעת האירוסין. בטרם אתה הולך לרכוש לבת הזוג שלך טבעת אירוסין, רצוי מאוד שתברר איתה איזה סוג זהב היא אוהבת בתכשיטים שלה, מהו סוג הטבעות אותן היא אוהבת לענוד ואיזה תכשיטים מחמיאים לה יותר מבחינת צבע הזהב.

על מה עוד חשוב לשים דגש בבחירת טבעת אירוסין מזהב?

אם החלטתם ללכת על טבעת אירוסין מזהב, כדאי מאוד שתוודאו שמדובר על זהב יוקרתי. בדקו מהו הקראט של הזהב בטבעת וכן, בדקו האם המחיר המוצע על הטבעת הינו מחיר הוגן וראוי. חשוב לרכוש את הטבעת בחנות תכשיטים שבה ניתן למצוא מגוון טבעות זהב מיוחדות, המעוצבות באופן מרשים. בחירת טבעת זהב כטבעת אירוסין לבת הזוג שלך, בצורה הטובה ביותר, זהו ללא ספק דבר שישמח אותה וירגש אותה.

בלויס תכשיטים מתמחים ביצור תכשיטי זהב ויהלומים.

רחוב הרקון 17 רמת-גן קומה ב’

03-6005024

בואו להנות מאוירה נעימה ויחס אישי.

לויס תכשיטים מתמחה במגוון תכשיטים משובצים ביהלומים במחירים לכל כיס בהתאמה אישית הישר מחנות המפעל אשר נמצאת בליבה של תעשיית היהלומים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...