Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיול בת מצווה מומלץ בארץ או בחו"ל

טיול בת מצווה מומלץ בארץ או בחו"ל
קרדיט: freepik

אם בתכם עתידה לחגוג בקרוב את הגיל המיוחד, גיל 12, הלא הוא הגיל שבו היא חוגגת בת מצווה, הרי שאתם בוודאי תוהים כיצד לחגוג את האירוע המיוחד הזה בצורה הטובה ביותר, אשר תשמח את בתכם ותעניק לה חוויה בלתי נשכחת. לא מעט הורים בוחרים במקביל לחגיגת אירוע כלשהו או במקום לחגוג אירוע רשמי, לצאת לטיול בת מצווה. ניתן כיום לבחור לערוך טיול בת מצווה בארץ או בחו"ל וחשוב מאוד לבחור את היעדים הטובים ביותר עבור טיול מעין זה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות היעדים החמים לטיול בת מצווה לארץ או בחו"ל.

המלצות על טיול בת מצווה מומלץ בארץ

אם החלטתם ללכת על טיול בארץ ישראל, חשוב שתדעו כי ניתן להנות מטיול נהדר גם בגבולות הארץ וכל שעליכם לעשות זה פשוט לבחור את היעדים הנכונים לבקר בהם. אם אתם מעוניינים להתמקד בטיול בצפון, אתם יכולים לבחור במסלולים מרהיבים ביופיים, חלקם רטובים וחלקם יבשים. אם אתם מעוניינים לשלב גם דברים משמעותיים יותר מטיולים בלבד, תמיד תוכלו למצוא בצפון מוזיאונים שונים או אתרי מורשת שבהחלט יכולים להכניס משמעות לטיול שלכם.

אם תרצו קונספט של טיול לימודי יותר וערכי, אתם יכולים לשלב בטיול שלכם את הטיפוס על המצדה תוך כדי שילוב הסיפור ההיסטורי. כמובן שאתם יכולים לבחור גם בטיולים קלאסיים בירושלים הקדושה. בטיולים הללו אתם יכולים לבקר במנהרות הכותל, בעיר דוד, ברובע היהודי ואף לבחור בסיור מודרך ואטרקטיבי. מדובר על טיול שיכול להתאים להורים ונערת בת המצווה בלבד או לכלל המשפחה.

קרדיט: freepik

טיול בת מצווה בחו"ל

אם החלטתם ללכת על טיול בת מצווה דווקא בחו"ל ואתם מעוניינים לעשות זאת בעונת החורף, כדאי שתבחרו את לפלנד כיעד. מדובר על טיול שיתאים לחובבי טבע ובעלי חודש אתגרי. לפלנד היא מדינה מדהימה ובעונת החורף היא מציעה שלל אטרקציות ופעילויות מיוחדות לכל המשפחה לרבות טיולים בין הרים ומרחבים עצומים המכוסים שלג, ביקור באגמים ענקיים קפואים, פגישה עם חיות פרא מדהימות כגון: דובי קוטב בפארק חיות הבר ראשונה או בחוות איילים,, ביקור בשמורת המפלים הקפואים, ביקור בטירת השלג והקרח לומילינה וצפייה בזוהר הצפוני.

יעד נוסף שכדאי לשקול לבקר בו במסגרת טיול בת מצווה הוא נמיביה אפריקה. טרנד הספארי בטנזניה או בזנזיבר אמנם כבר כבש את המשפחות הישראליות, אך הזמן האחרון יש יעד חדש באפריקה והוא נמיביה. מדובר על אחת המדינות היפות ביותר באפריקה שבה ניתן למצוא הכל לרבות טבע פראי, דיונות חול ענקיות, קניונים מרשימים, חופים מדהימים ותרבות מרתקת. ניתן לפגוש ביעד זה בעלי חיים מיוחדים ועוד.

אתם יכולים לבחור גם בחופשת קרוז. מדובר על חופשה שבה הכל במקום אחד לרבות המלון, הנסיעה והפעילויות כך שתכנון החופשה במקרה הזה יכול להיות פשוט יותר.

טיפים לארגון טיול בת מצווה

כדי לארגן טיול בת מצווה הן בארץ והן בחו"ל בצורה פשוטה, כדאי מאוד להתייעץ מראש עם משפחות שבחרו לערוך טיול זה ויכולות להמליץ על היעד שהיו בו וכן להעניק טיפים סביב ארגון הטיול.

כמובן שיש להגדיר תקציב מראש לטיול המדובר וזאת כדי שלא להתפזר ולצאת בסופו של דבר במחיר הרבה יותר גבוה מכפי שאתם יכולים להשקיע. אם תכננתם במקביל לטיול גם בוק בת מצווה, אירוע בת מצווה או כל דבר אחר שדורש הוצאה נוספת, כדאי שתתחשבו בכך ותתאימו את הטיול שלכם מבחינת תקציב.

כדאי לברר היטב לגבי מלונות לשהות בהם ביעד ואטרקציות נוספות ולא לבחור אוטומטית במשהו יקר מדי שלא תמיד יענה על הציפיות שלכם. חשוב לבחור משהו טוב במחיר שאתם יכולים לעמוד בו. כדאי לערוך השוואת מחירים.

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....