Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולי שיניים אסתטיים למבוגרים

טיפולי שיניים אסתטיים למבוגרים
קרדיט FREEPIK

בעשורים האחרונים עלה הביקוש לטיפולים אורתודונטיים אסתטיים, ומטופלים מבוגרים יכולים ליהנות מיישור שיניים בתהליך אסתטי ודיסקרטי. השיטה הטיפולית שמייצגת יותר מכול את שינוי המגמה בעולם האורתודנטיה ומעידה על יעילותה של האורתודונטיה האסתטית, היא שיטת האינוויזליין – הפלטה השקופה ליישור שיניים. שיטת האינוויזליין היא חדישה יחסית ופרצה דרך בשנות ה־90 של המאה העשרים. אף שגם בשיטות מסורתיות ליישור שיניים נערכו שינויים המאפשרים דיסקרטיות טיפולית ומראה נקי, בכל זאת גשר האינוויזליין השקוף הוא האמצעי הטיפולי המועדף על מטופלים רבים.

אך לא רק תחום האורתודונטיה מציע אפשרויות טיפול אסתטיות, וטיפולי שיניים אסתטיים אינם כוללים רק יישור שיניים. אפשר לשפר משמעותית מראה של שיניים דהויות, מוכתמות או קטנות במיוחד. אפשר להסתיר רווחים בין השיניים ולהציע פתרונות קוסמטיים לשיניים שאינן אחידות בגודל, בצורה ובצבע. כיוון ששיניים יפות מעידות על בריאות טובה ועל היגיינה מוקפדת, כדאי להתאמץ ולהשקיע בשיפור מראה השיניים. כך תעשו את זה נכון.

קרדיט FREEPIK

ליישר את השיניים ולהרגיש טוב

האפשרויות המוצעות כיום ליישור שיניים, רבות יותר מבעבר. ההתקדמות הרבה שחלה בתחום האורתודונטיה, מאפשרת לאורתודונטים להציע למטופלים שיטות טובות יותר ליישור שיניים ולהבטיח להם נוחות מלאה וטיפול קל. תהליך יישור שיניים שקוף למבוגרים הוא אחת השיטות המבוקשות ביותר בתחום האורתודונטיה כיום, כיוון שהוא מאפשר למטופלים נוחות מרבית, דיסקרטיות מלאה ומראה אסתטי ונקי. פלטת האינוויזליין עשויה מחומר פלסטי שקוף, והיא אינה נראית למתבונן מהצד. הפלטה נשלפת בקלות בזמן האכילה והצחצוח, והטיפול כולו קל ונוח. המטופלים יכולים ליהנות מטיפול אורתודונטי איכותי, לעקוב בשביעות רצון אחר התקדמות הטיפול ותוצאותיו ולהמשיך את חייהם כרגיל.

טיפולי שיניים קוסמטיים

כולנו רוצים ליהנות משיניים בריאות ולחייך חיוך גאה ורחב בכל הזדמנות. אך גם אם השיניים שלנו בריאות, ואנחנו מקפידים על היגיינת פה טובה, במצבים מסוימים אנחנו דווקא מתביישים במראה השיניים שלנו ומחייכים בחוסר נוחות. יש אנשים שסובלים משיניים מוכתמות, צהובות או דהויות. לעיתים המשנן אינו זהה בגודל, בצורה ובמראה. לעיתים יש פערים בין השיניים, ואלה משפיעים על המראה הסימטרי והאסתטי שלהן.

אנשים רבים מתביישים במראה השיניים שלהם. הם חוששים מתהליכים טיפוליים ארוכים, יקרים וכואבים ונמנעים מביקור במרפאת השיניים בשל כך. חשוב לזכור שטיפולי שיניים לא תמיד כרוכים בחוסר נוחות, בכאב ובטיפולים ארוכים ומייסרים. לפעמים טיפולי שיניים יכולים להיות מהנים ומרגשים ולהשפיע משמעותית על איכות החיים שלנו. טיפולים קוסמטיים לשיפור מראה השיניים כוללים הלבנת שיניים וציפוי שיניים בחומרים עמידים שונים. הטיפולים משפרים משמעותית את מראה השיניים ואת איכות החיים של המטופלים.

אל תוותרו על החיוך הרחב

טיפולי שיניים קוסמטיים אינם מכאיבים ואינם כרוכים בחוסר נוחות או בנזקים לשיניים. הטיפולים הקוסמטיים מבוצעים מעל פני השטח ואינם פולשניים. כל מטרתם היא לאפשר לכם לחייך חיוך רחב וליהנות משיניים בריאות ויפות. אז אל תוותרו על החיוך הרחב שמגיע לכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...