Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולי שיניים בזמינות אחרת

טיפולי שיניים בזמינות אחרת

כולנו רוצים לשמור על שיניים נקיות ומטופחות לאורך זמן. אבל לפעמים המענה של קופות החולים הוא הרבה פחות מאידיאלי. החדשות הטובות הן כי כעת אופציות חדשות לטיפולי שיניים משנות את כללי המשחק.

 טיפולי שיניים בזמינות אחרת

היצע מטפלים חסר תקדים

טיפולי שיניים הם טיפולי שלא כולם אוהבים לעבור, חלק מפחד וחלק מחוסר הנעימות שמתלווה לתהליך. עד היום ברירת המחדל לבחירת רופא שיניים בתל אביב הייתה בדרך כלל פנייה למרפאת קופת החולים. אבל, בשנים האחרונות יש יותר מרפאות פרטיות אשר מציעות טיפולי שיניים איכותיים, שעונים על כל צורך ועומדים בסטנדרט הטיפול הגבוה ביותר בתחום הרפואה. במקום להיות תלויים בצוות רופאים מוגדר מראש, לחולים ניתנה האופציה לצאת לשוק החופשי ולהחליט בעצמם מי יהיה הרופא המטפל ובאיזו גישה טיפולית הוא ינקוט.

טיפולים חדישים וקלים יותר

בעיקר לחולים הרגישים יותר, היכולת לברוח בטיפול אצל רופא שיניים בגבעתיים או תל אביב, אשר מאפשר להם לקבל טיפול ייסודי במינימום כאב היא קריטית. לצד הקרבה הגיאוגרפית, חשוב לציין את האפשרות לעבור טיפולי שיניים בהרדמה או לבצע הליכים מורכבים. האופציה להפחית את החרדה והסבל בטיפול שיניים היא אחת הסיבות העיקריות שבגללן ישראלים רבים מוכנים לעבור לקבל טיפול שיניים במרפאות פרטיות.

יעילות היא הסוד

הרפואה המודרנית עומלת באופן קבוע כדי לשפר את הטכניקות ולהעניק למטופלים פתרונות רפואיים מקלים ומיטיבים באופן קבוע. בעולם שבו המדד העיקרי להצלחה הוא זמן, טיפולי השיניים החדשניים אול און 4, הם סיפור הצלחה בתחום רפואת השיניים המודרנית. שיטת עבודה זו מאפשרת לרופא לבצע הליכי השתלת שיניים מורכבים, בעיקר אצל מטופלים שחסרות להן מספר רב של שיניים, בהליך אחד. הרופא מתקין למטופל גשר שמכסה את השיניים, ונתמך על ידי השתלה של 4 שיניים בלבד.

השתלת שיניים על ידי המקצוענים

פרוצדורת השתלת שיניים ביום אחד היא טכניקת עבודה בעלת יתרונות משמעותיים למטופל. מלבד קיצור הזמנים, המטופל לא נאלץ לחוות שוב ושוב את תהליך ההשתלה. ההשתלה עצמה מהירה מאוד, ואחוזי ההצלחה גבוהים יחסית לשיטות השלתה אחרות. באופן כללי מדובר בטכניקה שמייעלת את עבודת רופא השיניים ומיטיבה עם המטופל.

מרפאות שביט – מרכז רפואי להשתלות שיניים תותבות, מלווה מטופלים בתהליכי השתלות שונים. הצוות המקצועי של המרפאה הוא צוות מנוסה, מיומן ואחראי שעובד על פי כל הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם רפואת השיניים ומציע ליווי אישי וצמוד החל מפגישת הייעוץ הראשונה ועד לסיום התהליך הרפואי. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ניתן לפנות למרפאה במספר הטלפון  03-7329376.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...