Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולי שיניים ניידים

טיפולי שיניים ניידים
מקור: pixabay

בימים אלה, שנגיף הקורונה חדר לחיינו ומשפיע על כל אורח חיינו, חלק ניכר מהאוכלוסייה יעדיף לא להגיע למקומות צפופים ולכן ידחה מגוון טיפולים שבימים כתיקונם היו מתבצעים בהיעדר כל בעיה. כיום, גם שההנחיות מורות על חזרה לשגרה, עדיין קיים חשש גדול בקרב גדול מהאוכלוסייה, להגיע למרפאות, בתי חולים או כל קליניקה שמא ייחשפו לנגיף הקורונה בשל אי שמירה מספקת על היגיינה וריחוק של שני מטר. אולם, לעיתים לא תהייה ברירה ונאלץ לקבל סיוע בהול באחת המרפאות. גם במקרה של כאב שיניים פתאומי או עבור טיפול שיניים מניעתי, נאלץ להגיע למרפאת השיניים, אולם כיום, כשקיים ביקוש לשירותים רבים שיכולים להגיע ישירות לביתנו, יכול כל אחד ליהנות משירות טיפול שיניים ניידי שיגיע ישירות אליו!

טיפולי שיניים ניידים
מקור: pixabay

אז מה זה מרפאת שיניים ניידת?

בתקופה זו כל כאב קל בשן או שבר באחת הסתימות, תעלה מיד את השאלה – מה ניתן לעשות ואיך נטופל בצורה בטוחה בהיעדר כלל שני המטר? אם כן, במקרה שבו אדם מתחיל לסבול מכאב שיניים קיימות בפניו כמה אפשרויות – להגיע למיון או למרפאה שפתוחה 24/7 שבדרך כלל היא לא נמצאת בסמוך ועלות הטיפול תהייה יקרה. אך לאור המצב והנחיצות הגדולה נוצרה אפשרות נוספת שהיא מרפאת שיניים ניידת – מרפאה שמגיעה עד לבית הלקוח ומעניקה שירות טיפולי שיניים לכל מי שזקוק לטיפול, אולם מתקשה לצאת מביתו, מסיבות שקשורות לבריאותו הפיזית או בשל מצב חירום פוסט קורונה. רופא השיניים מגיע לבית המטופל בליווי כל המכשור והאבזור שהוא צריך כדי לבצע מגוון טיפולי שיניים דחופים וגם טיפולי מניעה.

מיהו קהל היעד הפוטנציאלי?

קהל היעד של מרפאת השיניים הניידת יהיה ברובו קשישים שגרים בגפם או ששוהים בבית אבות, אנשים נכים שמרותקים לבתיהם, אנשים שזקוקים לעזרה ראשונה בשעת לילה מאוחרת, חולים שנמצאים בקבוצת סיכון (קורונה) או אנשים שחוששים פשוט להגיע בשל המצב המורכב.

טיפולי שיניים שמציעה המרפאה הניידת

חשוב לציין שעד כה לא ידוע על מקרה הדבקות בקורונה באחת ממרפאות השיניים או במסגרת טיפול שיניים שכן רופאי השיניים מבצעים חיטוי ועיקור קפדני ככל שניתן לכל האביזרים והכלים בהם הם עושים שימוש שבשגרה, זאת כדי למנוע כל העברה של חיידקים וזיהום במהלך הטיפולים. בין יתר טיפולי השיניים ניתן לבצע טיפול עזרה ראשונה, עקירות, טיפולי שורש, התקנה ותיקונים של תותבות חלקיות ותותבות שלמות, סתימות, הקצעת שורשים במקרים של דלקות שיניים, הדבקת כתרים / ציפויים שנפלו, התקנה של כתר זמני / קבוע ועוד. כמו כן, המרפאה הניידת תוכל להגיע לישובים או בתי אבות ולהעניק טיפולים לכל מי שזקוק.

מצב רפואת השיניים לאחר הקורונה

כמו כל ענף בתעשייה, גם תחומים רבים בענף הרפואה נדחקו הצידה בתקופת הקורונה ונמצאים בעיצומו של אירוע מתגלגל שאין לדעת מתי יסתיים. אחד הדברים שרפואת השיניים תאלץ להתמודד איתם הוא כיצד לשמור על היגיינה וריחוק כלל שני המטר בזמן המתנה או בזמן טיפול. המענה כאמור יבוא לידי ביטוי בכל האבזור הנדרש לכך והימנעות בישיבה בחלל עם מטופלים רבים. מה שבטוח הוא, שרפואת השיניים תתאושש ותחזור אט אט לתפקוד מלא, ובינתיים היא ממשיכה ליישם את כל כללי ההיגיינה המקסימליים ומעניקה טיפול מסור לכלל האוכלוסייה שחוששת להגיע למרפאה בשל המצב, באמצעות מרפאת שיניים ניידת.

סובלים מכאבים? אל תמתינו וטפלו בבעיה כבר עכשיו ועד הבית:  https://www.firstaid.org.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...