Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בבעיות פוריות בעזרת דיקור סיני

טיפול בבעיות פוריות בעזרת דיקור סיני
קרדיט: pexels.com

בעיות פוריות שונות ובכלל קושי בכניסה להיריון הם בעיה מוכרת היום. יתכן שהחיים המודרניים מלאי הלחץ מעלים את שכיחותן של אותן בעיות ויתכן שפשוט רק בשנים האחרונות התפוגגה עננה של בושה שהיתה במשך שנים מעל העניין. אין ספק שהתפוגגות המבוכה לדבר על העניין היא נקודת התחלה טובה כדי להתגבר על אותן בעיות. טיפולי פוריות בצפון ובכלל הפכו מבוקשים גם בגלל התפתחות התחום וגם בשל העידוד שניתן מצד המדינה לטיפולים אלה בעזרת סבסוד. עם זאת, מומלץ מאוד לא למהר לפני הכניסה לטיפולי הפוריות. ישנם דברים שכדאי לעשות לפני שנכנסים לאותם טיפולים שהם מחייבים מאוד ואף מתישים. דיקור סיני נמצא כדרך טובה להעלות משמעותית את הסיכוי לכניסה להיריון, במיוחד במצבים בהם הרפואה המערבית לא מצאה סיבה חד משמעית לקשיים.

דיקור סיני לטיפול בבעיות פוריות

דיקור סיני נמצא כדרך טיפול יעילה הנותנת מענה למגוון רחב של בעיות, החל ממיגרנות ועד בעיות פוריות. אצל נשים, בעיות פוריות יכולות לנבוע מבעיות אחרות המקשות על כניסה להיריון כמו שחלות פוליציסטיות, אנדומטריוזיס, שרירנים ועוד. אצל הגבר יכולה להיות ספירת זרע נמוכה או איכות לא גבוהה מספיק של תאי הזרע. דיקור סיני מטפל הן בבעיות גניקולוגיות המקשות על כניסה להיריון והן בבעיות הקשורות לזרע. הרפואה הסינית מסתכלת על הגוף כמכלול ורואה בכל אחת מאותן בעיות תסמין הנובע ממקור אחד שהוא חסימות אנרגטיות וחוסר איזון אנרגטי. באמצעות דיקור במחטים עדינות בנקודות חשובות בזרימת האנרגיה בגוף, משוחררות את אותן חסימות והדבר מאפשר לגוף להיות מוכן להיריון. ישנם מקרים בהם הגורם לקושי הוא לחץ נפשי נטו. גם לחץ נפשי קשור לזרימת אנרגיה שאינה חופשית. מומלץ לפנות לדיקור מספר חודשים לפני שאתם מתכננים להתחיל טיפולי פוריות. יתכן שתחסכו את אותם טיפולים לחלוטין.

דיקור סיני לתמיכה בטיפולי הפוריות

גם אם הוחלט על התחלת הטיפולים, הדיקור הסיני כמובן אינו סותר אותם אלא רק להיפך: מחזק את הגוף באופן שיעלה את הסיכויים לקליטת העוברים ולהתפתחות היריון תקין. היריון מהווה אתגר רציני לגוף. הרבה שינויים קורים במהלכו ולכן ככל שהגוף יהיה חזק ומוכן יותר כך יעלה הסיכוי להצלחת טיפולי הפוריות מוקדם יותר ולכך שתחסכו את סבב הטיפולים הבא. מומלץ לבחור מטפל אשר מתמחה ברפואה הסינית ומשלב בין שיטות טיפול שונות, מטפל אשר לצד הדיקור יוכל לשלב גם טיפול בצמחי מרפא, תזונה ועוד.

גיל נמיר הוא מומחה ברפואה סינית ומטפל במגוון בעיות באמצעות דיקור סיני ושיטות אחרות עם דגש על בעיות פוריות. הטיפול המקצועי, היחס האישי וגם האווירה הרגועה והפסטורלית בקליניקה מביאים לתוצאות מעולות. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד טפסים מקוונים מועילים לעסקים קטנים וגדולים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, טפסים מקוונים הפכו לכלי חיוני לעסקים...
שקמה אדרי - משרד עורכי דין פלילי בתל אביב: ליווי מקצועי ומסור ללקוחותינו
משרד עורכי הדין שקמה אדרי, הממוקם בלב תל אביב, מתמחה...
חדשנות ודיוק במפגש הטכנולוגיה והיצירתיות
הפקת אירועים לחברות הייטק מציבה אתגר ייחודי בעולם האירועים העסקיים....
מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגן על הנכס מפני שריפה
אף אחד מאיתנו לא רוצה חלילה להיקלע לסיטואציה בה שריפה...
צמידים יפים שמחזיקים מעמד לאורך שנים
מידי פעם כולנו חושבים על השאלה איך אנחנו נראים. איזה...
הצגה חדשה בתיאטרון הסמטה - "מט"
סיון רוזנברג, שחקנית ויוצרת , מופיעה בתיאטרון הסימטה עם המחזה...
ז'אנרים עיקריים בעולם הספרים 2024
סגנונות כתיבה מגוונים הם המוביל העיקרי של עולם הספרים והספרות...
טיפולים אסתטיים – רק אצל רופא מוסמך
בעולם המודרני בו ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות אסתטיות הם השגרה, ההיצע...
ההבדלים והשימושים המרכזיים בין מערכות הידראוליות לפנאומטיות בתעשייה
מערכות הידראוליות ומערכות פנאומטיות מהוות יסודות חשובים ומרכזיים בתעשייה המודרנית,...
יריד חזרה לחיים: יריד שכל הכנסותיו יוקדשו לשיקום פצועי מלחמת חרבות ברזל, אשר יתופעל על ידם
פצועי מלחמת חרבות ברזל מתאחדים לערב ייחודי בשם "בחזרה לחיים",...