Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בבעלי חיים מציל אותם ואתכם

טיפול בבעלי חיים מציל אותם ואתכם
קרדיט - Canva

אוהבי בעלי חיים יודעים שיש טיפוליפ מצילי חיים שחייבים לקבל לא רק לטובתם אלא גם לטובת בני האדם שחיים במחיצתם. חיסונים הם חלק מהטיפול החיוני שאנחנו חייבים לתת לבעלי חיים כמו כלבי וחתולים, משום שחלק מהמחלות יכולות להגיע לבני אדם ולסכן חיים. בגלל זה, חיסונים לכלבים מחירים הם נוחים לכל כיס ולא רק בגלל החיוניות שלהם. כל אדם יכול לקבל סל חיסונים לכלבים שהוא יכול לעמוד בו ולכן אם אתם רוצים לגדל כלבים חשוב להעניק להם את החיסונים לא רק לכלבת. מחלות מסוימות שפוגעות בכלבים כבר בגיל צעיר, כמו פרוו, גורמות להם לייסורים קשים ולמוות בגיל צעיר ואם לא מחסנים אותם בזמן הם עלולים למות מכך. חשוב מאוד לקבל את כל הייעוץ שצריך כדי לגדל חיית מחמד בריאה בבית שאינה מסכנת אתכם וגם אינה סובלת ממחלות ומתה בטרם עת. את כל הידע הזה אפשר לקבל במרפאה וטרינרית מוסמכת וקבועה שעוקבת אחר מצב הכלב שלכם ומייעצת לכם כיצד לנהוג בכל מצב. ד"ר יובל אטיאס מציע לכם שירותי מרפאה וטרינרית יחד עם כל הטיפולים החשובים ביותר שחשוב להעניק להם.

תכנית טיפולים שכל כלב צריך

בדיוק כמו לילד קטן או מבוגר, לכל כלב חייבת להיות תכנית חיסונים שמעניקה לו את ההגנה הנחוצה מפני מחלות ובעיות רפואיות קשות. במרפאה וטרינרית טובה ירכיבו לכם לוח חיסונים לכלבים שבו יעקבו אחר החיסונים שאתם מעניקים לכלב שלכם ויוודאו שהוא מקבל אותם בזמן כדי למנוע ממנו מחלות. זה כולל גם חיסון משושה נגד שש מחלות קשות שכלבים עלולים ללקות בהן, וגם מחלות שונות שאופייניות לבעלי חיים שחשופים לזיהומי מעיים כמו תולעת הפארק בגלל המבנה ואורח החיים שלהם. את כל החיסונים האלה חשוב מאוד לתת בזמן, לעקוב אחר התגובות, להבין מתי יש בעיה קשה אחרת שמחייבת טיפול רפואי ולא להחמיץ אף מועד ביקורת רפואית שמוודאת שלכלב שלכם יש כל מה שהוא צריך על מנת להיות בריא ומאושר.

לדאוג לחיית המחמד שלכם בזמן

כלב בריא שמקבל את כל תשומת הלב בזמן הוא כלב שמחזיר המון אהבה וחי ללא סבל מיותר. כשאתם דואגים לתכנית הביקורים הקבועה ומחסנים את הכלבים שלכם אתם מקבלים חיית מחמד מאושרת שגם אינה מראה סימני מצוקה ואינה סובלת ממחלות קשות. אם אתם אוהבים בעלי חיים בוודאי תרצו להקל עליהם ככל האפשר ולתת להם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, כמו במרפאה של ד"ר יובל אטיאס, וטרינר ותיק ואוהב חיות מחמד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...