Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לבחירת אולם אירועים בזמן קורונה

טיפים לבחירת אולם אירועים בזמן קורונה
קרדיט FREEPIK

הזמנת מקום היא אחד הצעדים הראשונים לתכנון חתונה. בעוד תהליך זה נראה שונה בשנת 2021 בגלל הקורונה, אתה עדיין יכול למצוא מקום מיוחד כדי ליצור זיכרונות של היום הגדול שלכם.

כשצריך לבחור אולם, האינסטינקט שלנו הוא לבחור קודם כל אולם עם יופי שתופס את העין. ישנם מספר אולמות אירועים באיזור תל אביב שיכולים להתאים לכם. באופן טבעי, תרצו לבחור את המקום המושלם שמתאים לתמונת החתונה שלכם. מוזיאוני אמנות, אסמים ומלונות יכולים להיות אפשרויות יפות. עם זאת, לכל אחד מהם יש אסתטיקה ייחודית שצריכה להתאים למה שחלמתם.

יש לכם רשימה קצרה של מתמודדים אחרונים שמתיישרים עם החזון שלכם. עכשיו, אתם יכולים להתחיל להדק את המיקוד שלכם. תסתכלו על הפרטים של כל אחד כדי לראות מה באמת מתאים ביותר.

טיפים לבחירת אולם אירועים בזמן קורונה
קרדיט FREEPIK

הנה כמה טיפים מובילים לבחירת מקום החתונה המושלם מהמומחים עצמם:

התחילו עם רשימת האורחים שלכם

אתם צריכים להתחיל עם הערכה גסה של כמה אנשים אתם מצפים שישתתפו בחתונה שלכם. הדאגה מספר אחת צריכה להיות אם המקום שלכם יתאים למספר האורחים שאתם רוצים שיהיו בחתונה. צריך לקחת את זה בחשבון כשיש חתונה גדולה יותר. עם זאת, יש לקחת בחשבון גם כאשר רוצים אירוע אינטימי וקטן יותר. אם תשימו 50 אורחים באולם חתונות גדול, כולם ירגישו מנותקים. אתם צריך לשנות את החלל עם קירות זמניים או מלאכותיים, או להתקין וילונות גדולים כדי להפוך את החלל לתחושה של אולם קטן יותר או למצוא מקום שמתאים למספרים אלה.

היצמדו לתקציב שלכם

אולם הוא בדרך כלל אחד הפריטים הגדולים יותר בתקציב והוא יכול בקלות להיות עול כלכלי אם לא נזהרים. בקרו במקומות שמתאימים לטווח המחירים שלכם, אבל קחו בחשבון שאולי זה לא יהיה בדיוק בתקציב בסופו של דבר. קחו את העלות הנקובה של המקום ותוסיפו 10-15% למעלה. אם אתם עדיין יכולים להרשות לעצמכם את זה עם הגידול הזה וזה לא מחסל את התקציב שלכם, אז כדאי לשקול את זה. אבל אם המקום כבר כמעט מחוץ להישג יד, אל תשימו את עצמכם בעינויי של סיור במקום וצפייה בחוזה הפוטנציאלי שאתם יודעים שאתם לא באמת יכולים להרשות לעצמכם. תמיד לבדוק שוב עם המקום עצמו את התעריפים הנוכחיים שלהם על מע"מ, דמי שירות, וטיפים. שלושת הנתונים האלה מוסיפים עלות ניכרת לתקציב החתונה, ולעיתים מתעלמים מהם.

להבין את החבילה המלאה

אולמות אירועים כוללים לעתים קרובות יותר מאשר רק שימוש בחלל, אז לראות מה עוד כלול. חבילות עם קייטרינג, השכרות או לינה יכולות להיות השקעה פשוטה וחסכונית. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא מה כלול במחיר, חלק מחבילות החתונה של האולם המיועד מציעות רק את הדברים החיוניים, בעוד שאחרות כוללות תוספות מדהימות. אלה יכולים לכלול שעות נוספות של בר פתוח, עיצוב קבלה משודרג, ואפילו חבילות ירח דבש חינם כדי לשמור על הרומנטיקה אחרי החופה הרומנטית.

שקלו גמישות לשינוי רשימות אורחים

נכון לעכשיו, רוב מארחי האירועים אינם בטוחים כיצד ייראה ספירת האורחים שלהם, עם זאת, הם עדיין לא רוצים לדחות את הזמנת המקום. לכן, הסתגלות היא המפתח. רוב האנשים יחפשו מקומות מודולרים, שיכולים להרגיש אינטימיים מספיק אם נהיה צריכים חגיגה קטנה יותר, אבל גם מסוגלים לארח מספר הרבה יותר גדול אם ההגבלות ישתחררו. בישראל לדוגמא, אין הרבה רגולציה על חתונות כרגע. אז אנחנו נתונים לחסדי רמת הנוחות של האורחים בתכנון המספרים שלנו. מכיוון שאתם לא תדעו את מספר חולי הקורונה עד אותו התאריך כמעט, אנחנו צריכים מקום גמיש.

ודאו פרמטרים של בטיחות במקום

גם אחרי שחזרנו ל'עסקים כרגיל', הנגיף עדיין בסביבה. תהיה רמה מסוימת של זהירות נדרשת כל עוד הקורונה עדין איתנו. בדקו מה הפרוטוקול שלהם להבטחת ריחוק חברתי ובטיחות של אורחים ועובדים במקום, בדקו עם האולם על אפשרות קומה נוספת שאולי יש להם במקום כשמדובר בישיבה לאוכל. ודא שהם מצוידים במלואם במסכות, כפפות, חומר חיטוי לידיים וכל דבר אחר הדרוש כדי להבטיח שכולם מוגנים ביום החתונה שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...