Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לבחירת טבעת אירוסין עבור בת הזוג

טיפים לבחירת טבעת אירוסין עבור בת הזוג
קרדיט CANVA

אין ספק שרגע הצעת הנישואין הוא רגע מכונן, מרגש ומיוחד ולפעמים הזוגות יזכרו אותו הרבה יותר מאשר את החתונה עצמה. ברוב הפעמים זו הזדמנות ליצור מעמד מיוחד ומעניין, כזה שלא קורה כל הזמן ולכן המחשבה היא לעשות אותו בהפתעה. ברוב המקרים הגבר יהיה זה שיקנה טבעת, יבחר באיזה יום לעשות את זה ויכין את כל התפאורה הדרושה לשם כך. צריך להחליט איפה זה יתקיים, מי יגיע ויהיה חלק באירוע המרגש, מה צריך לקנות או להכין מראש בשביל שזה יהיה מושלם ומקסים וכמובן איך בדיוק לעשות את זה. בד בבד עם כל ההכנות האלה – צריך כמובן לבחור את הטבעת שתהיה הכי מתאימה לסיטואציה וכמובן לכלה המיועדת. כיום יש סוגים ודגמים רבים של טבעות וחשוב לדעת לבחור מתוך מגוון תכשיטי יהלום מבית ה.ס. יהלומים.

איך בוחרים טבעת אירוסין?

אפשר לומר שבחירה נכונה של טבעת אירוסין דומה באופן מסוים לבחירה של תכשיט שרוצים לקנות במתנה למישהי אחרת. יש כמה עקרונות שקשורים בבחירת טבע אירוסין וחשוב מאד לדעת עליהם. למשל, מכיוון ששיבוץ אבני חן או יהלומים אסור בטבעות הנישואין (עבור מי שמתחתן על פי עקרונות ההלכה היהודית) הרי שבטבעת האירוסין בהחלט אפשר שיהיו אבן יפה או יהלום ומסיבה זו בדרך כלל לא מעט גברים בוחרים באפשרות הזאת. היהלום יכול להיות עגול או בכל צורה אחרת, הטבעת עצמה יכולה להיות עשוייה מזהב או ממגוון מתכות אחרות (וגם משילוב של כמה מתכות) ויש אינספור עיצובים שאפשר לבחור מתוכם. כאשר בוחנים גוון תכשיטי יהלום מבית ה.ס. יהלומים אפשר לראות לא מעט סוגים ודגמים של טבעות אירוסין ולמרות דמיון שיש בעקרונות העיצוביים שלהן – בן בהחלט שונות באופן מהותי זו מזו וכך כל אחד יכול להתעמק במה שחשוב לו יותר או פחות וכך לבחור.

איך מתאימים טבעת אירוסין לכלה המיועדת?

לא רק המראה של הטבעת חשוב אלא גם מה הכלה תאהב, איך היא תיקשר לטבעת שלה וכמובן איך להפוך את הטבעת לחפץ חשוב ומהותי עבורה. יש נשים שאוהבות טבעות עדינות שלא בולטות יותר מדי, יש כאלה שיעדיפו דווקא אבן חן גדולה או יהלום שממש רואים אותו למרחקים. יש כאלה שיענדו את הטבעת בלבד על האצבע ויש כאלה שכבר מתכננות לענוד את הטבעת על אותה האצבע ביחד עם טבעת הנישואין לאחר החתונה. חשוב לדעת את המידה של האצבע או לפחות להעריך אותה בצורה כמה שיותר מדויקת על מנת שלא יהיה צורך לבצע שינויים ולאחר שקלול כל הפרמטרים האלה – אין ספק שלבסוף יבחר הטבעת הכי נכונה ומדויקת שתרגש את הכלה, תפתיע אותה ותהפוך לפריט קבוע על האצבע שלה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
בעלי חברת הסעות? כבר עשיתם ביטוח?
אם בימים אלו אתם עסוקים בהקמה של חברת הסעות, אתם...
חלוקת רכוש המנוח באופן ניטרלי ורגוע- כך תעשו את זה
חלוקת רכושו של המנוח, גם אם הדבר נעשה בהתאם לצוואה...
להתמודד לבד מול הוצאה לפועל או בעזרת עורך דין?
ההוצאה לפועל, או בשמה הרשמי רשות האכיפה והגבייה, מוסמכת להטיל...
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...