Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לתכנון החופשה המושלמת בצפון 

טיפים לתכנון החופשה המושלמת בצפון 
קרדיט: canva

רמת הגולן הוא אזור יפהפה עם הרבה מה להציע לחופשה בקיץ, אבל ישנם לא מעט מטיילים שפוקדים את אזור זה דווקא בחורף כאשר השלג מגיע. זהו אזור עם הרבה היסטוריה, תרבות והרבה פלאי טבע, אטרקציות מומלצות ומסעדות טעימות מאוד. 

ישנם שני דברים עיקריים שתצטרכו להחליט לפני תכנון החופשה שלכם ברמת הגולן. הראשון הוא, האם אתם רוצים להישאר לילה או לא, והשני הוא איזה סוג של פעילויות אתם רוצים לעשות במהלך הטיול שלכם. אם החלטתם ללון בצפון, יש לכם צימרים בצפון ברמות הגבוהות ביותר, כמו גם בקתות צנועות, סוויטות אבן ברמת הגולן, מלונות בוטיק יפהפיים ועוד. 

מה יש לעשות בצפון כשיוצאים לחופשה? 

מצאתם צימרים בצפון וסגרתם לילה או 2 לילות? מעולה, עכשיו הגיע הזמן לדבר על אטרקציות מומלצות בצפון. אתם יכולים למצוא סוגים שונים של פעילויות שאפשר לעשות במהלך הטיול כמו טיפוס על ההר או ביקור ביקבים המקומיים, סנפלינג, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, טיולים רגליים עם הכלב ועוד. 

בסופו של דבר, רמת הגולן היא אזור הררי ומציע שפע של טיולי הליכה, רכיבה על אופני הרים ופעילויות חוצות אחרות. הנוף ההררי עוצר נשימה והאקלים מדהים. אם אתם מחפשים פעילות מרגשת לעשות בחופשה, נסו רכיבה על סוסים ברמת הגולן.

קרדיט: canva

טיפים לתכנון החופשה המושלמת בצפון 

התארחו באחד מבתי המלון הרבים באזור ותיהנו מבריכה חיצונית, אלא אם תם מעדיפים צימר בצפון עם בריכה פרטית. בקרו בכמה מהאתרים ההיסטוריים הממוקמים בצפון, כמו למשל אזור החרמון הנודע. ואם בא לכם, תוכלו גם להנות משייט באגם הכנרת. ישנם קיבוצים שמהם ניתן לצאת לשייט זה, כמו למשל קיבוץ גינוסר. 

ישנם צימרים בצפון המציעים מגוון רחב של אפשרויות לינה למבקרים, אבל גם הנחות על אטרקציות למיניהן. האזור מציע מגוון פעילויות, מטיולי הליכה ועד רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים. האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר כוללות טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, טיולי רייזר ועוד. אם אתם מגיעים לישון במתחם צימר בצפון, תבדקו אם אפשרי לקבל הנחות על אטרקציות אלו דרך הצימר עצמו. 

הקפידו להזמין מקום לינה מבעוד מועד כדי למנוע אכזבה 

בין אם תחליטו על צימרים בצפון או מלון, אטרקציה או מסעדה, עדיף להזמין מקום הרבה לפני ההגעה. בדרך כלל, מומלץ להזמין מקומות כ-חודש-חודשיים מראש. אנשים רבים מחפשים לבקר באזור הצפון, מכיוון שהוא מציע נופים מדהימים של ההרים, העמקים והיערות. אל תישארו בלי צימר בצפון ואיזו אטרקציה כיפית, הזמינו מראש. 

רמת הגולן ואזור הצפון ידועים בצימרים שלהם, שהם אופציה מצוינת למי שרוצה להתארח באזור אבל בכל זאת רוצה גם לטייל. הצימרים מציעים נופים מדהימים של הסביבה והחדרים שלהם מצוידים בכל השירותים הדרושים. לטעמנו, החופשה המושלמת מתחילה בהזמנת צימר בצפון. עוד לא ארזתם? 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...