Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יום הולדת של נסיכות ואבירים – איך עושים את זה נכון

יום הולדת של נסיכות ואבירים – איך עושים את זה נכון

כל ילד וילדה אוהבים לקרוא, לשמוע ולצפות בסיפורי אגדות קסומים ומרתקים. גם אנו ההורים בילדותנו אהבנו מאוד לראות סרטים עם סיפורי אגדות כמו שלגייה, היפיפייה הנרדמת, היפה והחיה ועוד בהם יש נסיכה קסומה שהאביר הגיבור נחלץ לעזרתה. גם כיום ילדנו הקטנים גדלים על סיפורים קסומים מהאגדות שאנו זוכרים מילדותנו.

ההזדהות של כל ילד עם נסיכה או אביר הם מקסימים ביותר, כל ילדה חולמת להיות נסיכה עם ארמון גדול, איפור מהמם תכשיטים נוצצים ושטיח אדום. וכך גם כל ילד חולם להיות האביר על הסוס הלבן, הגבר הגיבור שמציל את הנסיכה הקסומה מידי הרעים ויחד הם מתחתנים וגרים בטירה קסומה.

יום הולדת של נסיכות ואבירים - איך עושים את זה נכון

אם גם ילדכם אוהב מאוד את סיפורי האגדות היפים, אתם מוכרחים לערוך לו מסיבת יום הולדת קסומה הלקוחה מהאגדות. מסיבת יום הולדת לבנות בלבד או מסיבה מעורבת לבנים ובנות יחד. כדי לעשות זאת כמו שצריך, אלו הדברים שעליכם לעשות על מנת שהמסיבה תהיה מוצלחת וקסומה במיוחד:

קישוט המסיבה בהשראת האגדות

כמו כל מסיבת יום הולדת, צריך לקשט את המקום בו נערכת המסיבה בהתאם לקונספט. ניתן לתלות הדפסים ותמונות על קיר גדול שיהיו בהשראת הדמויות של טירה קסומה ויפה, אבירים ונסיכות, דגלים טירה, קישוטים נוצצים של כסוף וזהב ועוד.

ניתן לרכוש את כל הקישוטים הנחוצים במגוון חנויות ימי הולדת, בנוסף שם תוכלו לרכוש גם מגוון אביזרים ותלבושות שיתאימו לקונספט המסיבה בהשראת נסיכות ואבירים.

חלוקת תלבושות ואביזרים בהתאם לקונספט המסיבה

כאשר כל הילדים המוזמנים למסיבה יגיעו, חלקו לכולם את האביזרים של המסיבה – הבנות יקבלו כתרים כסופים ומוזהבים ממש כמו של נסיכות, שרביט קסם מקושט ואיפור פנים עדין כמו של נסיכות. הבנים יקבלו גלימות וחרבות פלסטיק כמו של אבירים קסומים.

ילדת יום ההולדת תקבל בנוסף גם תלבושת מיוחדת של נסיכה כמו הכוללת שמלה נוצצת ונפוחה, ילד יום ההולדת יקבל תלבושת אביר שלמה עם נדן פלסטיק שבו הוא יוכל להניח את החרב שלו.

טקס קבלת ילד/ת יום ההולדת

לאחר שכל הילדים יהיו לבושים, מצוידים ומאופרים כנסיכות ואבירים – זה הזמן לקבל את ילד או ילדת יום ההולדת כיאה למעד קבלת של נסיכה או אביר. כל הילדים יעמדו בשני הצדדים של בד אדום וגדול עליו ילד/ת יום ההולדת יצעדו ויקבלו אותם עם מחיאות כפיים סוערות, וברקע תושמע הנעימה מתוך סרט אגדות קסום ואהוב.

יוצאים להרפתקה קסומה

לאחר טקס קבלת ילד/ת יום ההולדת, הגיע הזמן לצאת להרפתקה קסומה. ספרו לילדים סיפור מתוך אגדה קסומה, ואת המשימה שעל כולם לעשות בעבודת צוות. לדוגמה: הנסיכה הקסומה צריכה לצאת למסע עם כל הנסיכות והאבירים כדי למצוא את תיבת המטמון שהדרקון השובב של הטירה החביא, וכך להציל את כל הממלכה.

הילדים יצטרכו לעבור משימות והפעלות מהנות כמו חצייה של הנהר באמצעות חישוקים, קפיצה מצוק ההר בזוגות באמצעות שקים, מעבר מכשולי היער הקסום דרך מבוך ועוד.

טקס עוגה קסום מהאגדות

לאחר ההפעלה הקסומה והכיפית, הגיע הזמן לערוך את טקס העוגה הקסום שיחתום את מסיבת יום ההולדת מהאגדות. העוגה תוכנס אל תוך המסיבה בליווי הורי הילד/ה כשהם לבושים גם כנסיכות ואבירים, ויגישו לה את העוגה עם הנרות על גבי מגש של כסף כמו בטירה.

עוד הפעלות ורעיונות תמצאו בפורטל בא לי מסיבה – https://www.balimesiba.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...