Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יוצאים לדרך : בוחרים את הכוכבים הגדולים בכל הזמנים של הפתח תקוואיות

יוצאים לדרך : בוחרים את הכוכבים הגדולים בכל הזמנים של הפתח תקוואיות

בקרוב יוכלו גולשי ONE  לבחור את ההרכבים הגדולים בכל הזמנים של מכבי והפועל פתח תקוה. שמותיהם של 11 הנבחרים מכל מועדון יוטבעו בשדרת כוכבים חדשה וייחודית, נוסח הוליווד, שתוקם ביוזמת עיריית פ"ת והחברה לפיתוח פ"ת בכניסה לאיצטדיון שלמה ביטוח

למועדוני הכדורגל של הפועל פתח תקוה ומכבי פתח תקוה מקום של כבוד בהיסטוריה של הענף בישראל. לצד זכיות בתארים והשתתפויות במפעלים אירופאים, שני המועדונים המפוארים הללו אחראים גם לגידולם של כמה מכוכבי הכדורגל הגדולים ביותר ששיחקו בליגות בישראל ובאירופה. כעת, ביוזמת עיריית פ"ת, החברה לפיתוח פתח תקוה, האמונה, בין היתר, על ניהול איצטדיון שלמה ביטוח וכן בהשתתפות המועדונים עצמם, אתר ONE וחברת שלמה ביטוח – הקהל יוזמן בקרוב לבחור את ההרכב הגדול בכל הזמנים של כל אחד מהמועדונים. שמותיהם של הכוכבים שייכללו בהרכבים הפותחים של מכבי והפועל פ"ת יוטבעו בשדרת כוכבים חדשה וייחודית שתיחנך בצדו המערבי של האיצטדיון לקראת פתיחת עונת המשחקים הקרובה.

במסגרת הפרויקט, יעלו להצבעת הגולשים באתר ONE, 33 שמות של שחקני עבר משתי הקבוצות. לאחר שלב הבחירה הראשון, תצומצם הרשימה ל-22 שחקנים שזכו למירב הקולות מכל קבוצה ומהם ייבחרו בשלב האחרון 11 שחקנים מכל מועדון שייכנסו להיכל התהילה בשדרה החדשה, שתמוקם בכניסה המערבית לאיצטדיון שלמה ביטוח.

להצבעת האוהדים יהיה משקל שווה לזה של ועדת ההיגוי שתתכנס לאחר סגירת הצבעת הגולשים. ועדה זו תורכב מנציגי המועדונים ומנציגי החברה לפיתוח פתח תקוה.

מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בישראל, שמטרתו היא ביסוס המורשת והצדעה לכוכבי העבר של הקבוצות, וזאת כחלק מההשקעה הרבה באצטדיון ובסביבתו מצד העירייה, החברה לפיתוח פתח תקוה ונותנת החסות לאיצטדיון – חברת שלמה ביטוח.

הציבור מוזמן להשתתף, להצביע ולדרג באתר ONE את כוכבי הקבוצות בהצבעה אחת לכל משתמש.

רמי גרינברג, ראש עיריית פ"ת: "כחלק מהמחויבות לדור העבר ולדרך שהעיר עשתה בכל 143 שנותיה מאז הקמת המושבה, עיריית פתח תקוה פועלת במגוון אמצעים כדי להביא את המורשת הענפה של העיר הוותיקה לתודעת בני הנוער והצעירים הרבים שגדלים בעיר. ענף הספורט בכללותו, בו אנחנו משקיעים רבות, הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת העירונית והיוזמה להקמת שדרת כוכבים בענף הכדורגל תהווה נדבך נוסף אשר בעזרתו יוכל הדור הצעיר להיחשף לקבוצות שהיוו ועדיין מהוות מקור גאווה לתושבי העיר. לצד ההיבט החינוכי החשוב, מדובר ביוזמה אחת מיני רבות שתציע יעד תיירותי נוסף בעיר המתחדשת".

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת: "יזמנו את הפרויקט הייחודי מתוך כבוד לעברן של הקבוצות המשחקות באצטדיון שלמה ביטוח וכחלק מהפיכת האצטדיון וסביבתו למוקד של פנאי, בילוי וספורט. אני בטוח שמעבר לפן החגיגי והטקסי, בחירת הכוכבים בדרך של שיתוף אוהדי הקבוצות תוסיף לחיבור הציבור בפתח תקוה לקבוצות ולאצטדיון".

אבי לוזון, יו"ר מכבי פ"ת: "אני שמח וגאה להיות שותף לבחירת 11 כוכבי מכבי פ"ת שהינה הקבוצה שהוקמה בשנת 1908 ושייכת מעל ל-100 שנה לליגה הראשונה בישראל מכבי פ"ת גידלה מאות שחקנים טובים. גולשים יקרים עכשיו תורכם להצביע ולהשפיע על בחירת 11 הכוכבים הגדולים ביותר ששמם יוטבע בשדרת הכוכבים אני מודה לכל השותפים בפרויקט מאחל לכולם בריאות והרבה הצלחה ואהבת חינם".

אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פ"ת: "אנחנו שמחים ונרגשים על ההחלטה לגשת לפרויקט הזה, פרויקט שיוסיף המון כבוד לכוכבי העבר אבל בעיקר למועדונים ולעיר פ״ת. אני רוצה להודות על היוזמה של עיריית פתח תקוה והחברה לפיתוח פתח תקוה ומאוד סקרן לראות את התוצאות".

טובי שמלצר, מבעלי חברת שלמה ביטוח: "שלמה ביטוח גאה להיות חלק מהפרויקט החשוב והייחודי הזה ולא רק מטעם היותה נותנת החסות לאצטדיון אלא כחברה פתח תיקוואית אמיתית מעסקי הרכב של קבוצת שלמה ועד עסקי הביטוח שכולם החלו וצמחו בפתח תקוה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
הדוגמנית ג'סיקה אלטר חשפה את הדגמים בתערוכת "עת לפרוח לאחר 7 באוקטובר
10 מעצבי אופנה מובילים הגיעו אתמול בערב (יום ג) לקניון...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
ארוחת סדר פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
- Save the date - 6.6.24 מרוץ הלילה של פתח תקווה יוצא לדרך!
מרוץ הלילה של פתח תקווה יצא לדרך בפעם החמישית ביום...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 31/08/2023 אנחנו במקומונט תל אביב מחויבים ופועלים למען קידום...
החלה התקנת החיישנים לזיהוי מוקדם של טרמיטים בפתח תקווה
במסגרת התיאום בין עיריית פתח תקווה למשרד להגנת הסביבה לטובת...
מורה לתופים תל אביב
נכון לעכשיו, ניתן למצוא לא מעט הצעות ללימודי תופים. אבל...
גמילה ממשככי כאבים
משככי כאבים הם בין ההמצאות הגאוניות ביותר שיצרה האנושות. בתוך...
פרקט למינציה עמיד במים
עולם הפרקטים מתקדם כל הזמן ומי שמעצב מחדש את הבית...