Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ייעוץ משכנתאות בתל אביב – בואו ללמוד במכללת אורין שפלטר

ייעוץ משכנתאות בתל אביב – בואו ללמוד במכללת אורין שפלטר
קרדיט תמונה: freepik.com

בשנים האחרונות מסלולי המשכנתא הפכו לעניין למקצוענים בלבד. בשוק המשכנתאות ישנן 32 מסלולים שונים, שמתוכם צריך להרכיב את תמהיל המשכנתא המתאים. ההרכבה חייבת לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנדרשים, כולל התוכניות העתידיות של הלקוח. אי אפשר לבצע חישוב מדויק ללא ידע מתאים והבנה של שוק המשכנתאות. בנוסף לכך, על הלקוחות לדעת מהן הדרישות של הבנקים. הגשת בקשה חייבת להיות בהתאם לכל הכללים של הבנק, ולכן כדאי לברר לעומק עם הבנק מהם התנאים הנדרשים עבור המשכנתא. בשביל להגיש בקשה מושלמת שתתקבל בברכה על ידי הבנקים, רבים פונים ליועצים מומחים שיעזרו להם לקבל את ההחלטה הנכונה. מכללת אורין שפלטר משיקה מסלול מיוחד עבור יועצי משכנתאות המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. בסיום המסלול יקבלו הלומדים תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי.

קרדיט תמונה: freepik.com

ייעוץ משכנתאות הכשרה מקצועית ועבודה עם לקוחות

יועצי משכנתאות עובדים ביחד עם הלקוחות, לבניית תמהיל המשכנתא האידיאלי עבורם. כמו כן הם בודקים שהלקוח לא מקבל על עצמו התחייבויות שהוא אינו יכול לעמוד בהם. חלק מהלקוחות רוצים לסיים את התשלומים בזמן קצר יחסית. אבל הם לא לוקחים בחשבון שינויים בתנאי החיים שיכולים להשפיע על התשלום החודשי. על הלקוחות להתחייב להלוואה שהם יוכלו לשלם אותה, גם בזמנים של ירידה בהכנסה או במקרה של הרחבת המשפחה. אי עמידה בהחזרים החודשיים יכולה לעלות מאוד יקר עבור הלקוחות. לכן היועצים חייבים להסביר ללקוח לעומק את כל הסיכונים והיתרונות של התמהיל הנכון ושל פריסת התשלומים. בשביל לעשות זאת כהלכה, על היועצים להכיר את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים בשוק ואת שיעור הריבית והחישוב שלה עבור כל מסלול. קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מעניק לכם את כל הידע והכלים הדרושים לשם ביצוע פעולות אלו על הצד הטוב ביותר. כמו כן הם צריכים להיות מעודכנים בכל החידושים של השנה האחרונה. עליהם לדעת מהי ריבית הפריים הנוכחית ומהם השינויים הצפויים בעתיד.  על היועצים להכיר את מדד המחירים לצרכן המעודכן לשנה הנוכחית. על היועצים להתעדכן בכל שנה בכל החומר הרלוונטי לנושא. בהתאם לכך הקורס במכללת אורין שפלטר, מתעדכן על בסיס קבוע ומציע לסטודנטים שלנו את התכנית המתקדמת והחדשנית ביותר בתחום. 

קרדיט תמונה: freepik.com

תוכנית הלימודים במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר תוכנית הלימודים המקיפה בתחום מכשירה את הסטודנטים למתן עזרה אישית ומקצועית לסטודנטים. הדגש הוא קודם כל טובת הלקוח. המכללה עובדת עם מרצים שעובדים בפועל בתחום ומקנים לסטודנטים ידע מעשי מכוון לעשייה. קורס ייעוץ משכנתאות אינו דורש רקע מיוחד ואין תנאי קבלה למסלול. כל מה שאתם צריכים זאת מוטיבציה ללימודים. הקורס מתקיים במשך 15 מפגשים כל מפגש בן שלוש שעות וחצי אקדמיות. במהלך הקורס הסטודנטים מתלווים לפגישות ייעוץ עם לקוחות ופגישות הגשה בזמן אמת. 

הלימודים במכללה כוללים הרצאות פרונטליות ובעיקר תרגילים וסימולציות, הדגש המרכזי הוא על התנסות בפועל בעשייה. על מנת שעם בסיום הלימודים תוכלו לגשת למבחן לשכת יועצי המשכנתאות בביטחון מלא ולעבור אותו לשם קבלת הרישיון שלכם. בנוסף לכך, לימודים מקצועיים במכללה משלבים בצורה מדויקת בין הפן התיאורטי לפן המעשי. כל החומר הנלמד בכיתה, משרת את הסטודנטים בסופו של יום בזמן העבודה. אחד הדגשים המרכזיים בקורס הוא עבודה עם מחשבוני משכנתא ומחשבוני זכאות שיעמדו לרשות הסטודנט גם לאחר סיום הלימודים. 

בסופו של יום ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. אם אתם מחפשים קריירה מקצועית שאינה דורשת הכשרה רבת שנים והתמחות, יכול להיות שזה התחום עבורכם. אם אתם מרגישים שזה המקום הנכון להתחיל בו את הדרך המקצועית שלכם, במכללת אורין שפלטר תוכלו לקבל הכשרה מקיפה בכל רובדי המקצוע. כמו כן המכללה מציעה לסטודנטים שלה שירותי ייעוץ במציאת עבודה לאחר סיום הלימודים. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...