Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ישי קמחי, מנכ"ל: מה כולל כתב שירות דנטל+ של חברת MyDoctor

ישי קמחי, מנכ"ל: מה כולל כתב שירות דנטל+ של חברת MyDoctor
קרדיט unlimphotos.com

הגוף שלכם הוא לא משהו שאתם רוצים לשחק איתו, ולכן כשאתם מרגישים לא בטוב אתם רוצים להיפגש עם רופא או רופאה ולוודא מה קורה. העניין הזה רלוונטי על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשיניים שלכם, שנחשבות לאחד מהאיזורים העדינים והפגיעים ביותר בגוף שלכם. אצל לא מעט גופים רפואיים במדינת ישראל, על מנת לקבל שירותי שיניים תצטרכו להמתין זמן רב ולא תמיד לקבל את השירות הרפואי הטוב ביותר, וכאן בדיוק חברת MyDoctor נכנסת לתמונה. ישי קמחי, מנכ"ל החברה, מספר לנו היום שבעזרת כתב שירות דנטל+ וכתב השירות דנטל גולד של חברת MyDoctor אתם יכולים להנות מכל העולמות ולסדר לעצמכם סט שיניים יפהפה, נקי, בריא ושמור לטווח הארוך. אז מה תמצאו בכתב השירות של החברה? הנה כמה פרטים.

קרדיט unlimphotos.com

כתב שירות דנטל+ – כי מגיע לכם יותר

ישי קמחי פותח ומסביר לנו על הבעיה הכללית הקיימת בארץ: "להבדיל ממה שקורה בחוץ, אנחנו בחברת MyDoctor לא מאמינים שאתם צריכים לחכות כל כך הרבה זמן כדי לקבל שירות רפואי שקשור בשיניים שלכם בפרט ובגוף שלכם בכלל. בעיה רפואית שלא מקבלת מענה מיידי ומקצועי עלולה להתפתח למחוזות הרבה יותר בעייתיים, ולכן אנחנו רוצים למנוע מצב שכזה ככל שניתן".

במסגרת כתב השירות דנטל+ תוכלו להנות ממגוון טיפולי שיניים שונים, כמו שקמחי מרחיב עבורנו: "אצלנו ניתן למצוא שירותים כמו סתימות, טיפולי שורש, עקירות, כתרים, צילומי CT ועוד, בצורה ששומרת על מהירות במקביל למקצועיות. רופאי ורופאות השיניים שמעניקים את שירותיהם תחת כתבי השירות שלנו ב-MyDoctor הם מהטובים והבולטים ביותר בתחומם, ולכם נותר רק לפתוח את הפה, לעצום את העיניים ולתת להם לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר".

ישי קמחי: ההבדל בין דנטל+ לדנטל גולד?

לחברת MyDoctor שני כתבי שירות שעוסקים בשיניים, וישי קמחי מסביר לנו על ההבדלים ביניהם: "כתב השירות דנטל גולד גם הוא כולל את כלל השירותים שפירטתי, ובנוסף הוא כולל גם שירותי אורתודנטיה שקשורים ביישור השיניים שלכם. אנשים אשר סובלים מסט שיניים עקמומי מוזמנים להצטרף כמנויים לכתב שירות דנטל גולד, ולהעניק לעצמם מראה חדש, ישר ונקי בעלות סמלית במיוחד".

מדוע כתב שירות דנטל+ הוא חובה לכולכם?

ככל שאתם הולכים ומתבגרים, כך סט השיניים שלכם עלול להפוך לבעייתי יותר. הגיל המבוגר מביא איתו בעיות שונות, שככל שתקדימו לפתור אותן – מה טוב. ישי קמחי מסביר לנו שב-MyDoctor תוכלו להנות משירותי תיאום תורים בצורה מהירה ביותר, מבלי להמתין שהבעיה תעמיק ותכפיל את עצמה לאורך זמני המתנה ארוכים ובלתי נסבלים.

יחד עם ישי קמחי, מנכ"ל החברה, אנחנו מזמינים אתכם לקחת את מצב השיניים שלכם בידיים, להצטרף לכתב שירות שיניים החברה עוד היום, ולהנות מיחס אישי שעדיין לא יצא לכם להיתקל בו בעבר. באחריות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...
איך למצוא עסקאות רכישת דירה משתלמות ב-2024?
מציאת עסקת נדל"ן משתלמת היא יותר מסתם עניין של תזמון;...