Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד לבחור את מסלול ההשקעה הנכון במשבר הקורונה?

כיצד לבחור את מסלול ההשקעה הנכון במשבר הקורונה?
מקור pixabay

לאורך משבר הקורונה, ישראלים רבים מתמודדים עם פיטורים, אבטלה ואובדן הכנסה. על פי נתוני הביטוח הלאומי נכון לסוף חודש מאי יש בישראל למעלה ממיליון מובטלים, כלומר אחד מכל שני משקי בית בממוצע, מתמודד עם ירידה בהכנסה המשפחתית. זוהי סיטואציה שלא הייתה כמותה בישראל, המצב הזה מחייב אקטיביות ופתרונות מצד משק הבית.

אחד הפתרונות לבעיה יכול להיות השקעות נדל"ן מניבות שמטרתן לייצר למשק הבית הכנסה פסיבית מנדל"ן. ההחלטה להשקיע בנדל"ן בארה"ב מחזיקה ביתרונות רבים – בייחוד בתקופה מאתגרת זו. במילים אחרות, ניתן כיום לייצר הכנסה פסיבית שאיננה דורשת מאתנו השקעה של זמן או נוכחות פיזית במשרד תמורת שכר. לקבלת מידע נוסף בתחום זה, ניתן לפנות אל חברת פז גרופ. חברה זו, שהוקמה בשנת 2006, מתמחה בהשקעות נדל"ן בינלאומיות – כאשר פעילותה מסוקרת באופן שוטף באמצעי התקשורת השונים.

כיצד לבחור את מסלול ההשקעה הנכון במשבר הקורונה?
מקור pixabay

פתרונות השקעה בארה"ב

בין האופציות הטובות אפשר למנות למשל השקעה בקליבלנד. רכישת בית להשקעה בעיר מתפתחת כמו קליבלנד תייצר לנו הכנסה פסיבית שוטפת מדמי שכירות. השקעות נדל"ן כאלה יסייעו לנו ביצירת מקור הכנסה נוסף – במקביל לחיפוש אחר עבודה חדשה, או בנוסף לעיסוק הנוכחי בו אנו עובדים.

החל מאי-תלות בעבודה, קרן חירום המונעת מאתנו לממש את דירת המגורים שלנו, מסלול נוסף לפנסיה ועד אפשרות מומלצת להשקעת התשואה בהכנסה נוספת – אלה הם היתרונות בכל הנוגע אל השקעות נדלן בארהב הם רבים. מעבר לכך, נדגיש כי הממשל בארצות הברית משקיע סכומים משמעותיים ביותר בכל מה שנוגע לפיתוח העיר והסביבה שלה ולכן טבעי שהשקעה במקומות כאלה תוכל להיות מניבה. 

בנוסף, באזור קליבלנד פועלות לא פחות מ-70% מכלל החברות המובילות ביותר והמצליחות בארה"ב, מה שכמובן מוביל למקומות תעסוקה ולשגשוג כלכלי. בנוסף, התעשייה המקומית נמצאת בתהליך צמיחה מתמיד בכל תחום. 

כמו כן, אפשרויות המימון מתבססות על 50% מימון עצמי ו-50% הלוואות מבנק ישראלי, כאשר השימוש בכסף של אחרים – ולא רק בכספים שלנו – מייצר מינוף השקעה כמו גם הגדלת התשואה. היבט זה יתאפשר כל עוד התשואה השוטפת מהנכס הינה גבוהה מהריבית השנתית אותה נשלם על ההלוואה.

בחרו את מסלול ההשקעה המתאים לכם 

חברת פז גרופ מציעה שני מסלולי השקעה שונים: המסלול של ליווי אישי לעומת המסלול של מועדון המשקיעים. במקרה של המסלול האישי ניתן לראות שמדובר על משקיעים שרוצים להיחשף לשוק הנדל"ן האמריקאי – ולקנות לעצמם נכס להשקעה בלי שותפים. לעומת זאת, מועדון המשקיעים פונה אל מי שרוצה לבצע השקעה קבוצתית ולא פרטית. בין אם אתם יודעים מראש איזו השקעה יכולה להיות רלוונטית ומעניינת עבורכם ובין אם אתם מתלבטים, כדאי שתקבעו פגישה עוד היום עם הנציגים של פז גרופ ב- 03-3725481

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...