Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שצריך לדעת על הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

כל מה שצריך לדעת על הלוואה חוץ בנקאית למסורבים
קרדיט תמונה קאנבה

זקוקים להלוואה למטרה כזו או אחרת, וקיבלתם סירוב מאכזב מהבנק שלכם? אל תתייאשו. קודם כל, עדיין יש לכם אפשרויות שכדאי לבדוק ולשקול. שנית, ייתכן וזוהי הזדמנות פז עבורכם, לעשות סדר בכספים ולצאת לדרך חדשה, בריאה ויציבה יותר. האם הלוואה חוץ בנקאית מומלצת במצב כזה, ומה עליכם לקחת בחשבון? הנה כל המידע שאתם צריכים.

מה עושים לאחר קבלת סירוב מהבנק?

לאחר שבקשה שלכם להלוואה נענית בסירוב, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להבין מדוע זה קרה. קשה להאמין שאין לכם זכאות לקבל אשראי מהבנק, ואתם מקבלים זאת בהפתעה גמורה, ובכל זאת – האם אתם מודעים לסיבות הספציפיות לסירוב? אם תבינו את הגורמים שהובילו את הבנק להחלטה, יהיה לכם קל יותר לנקוט בצעדים שיעזרו לכם להשיג את המימון הנדרש, בין אם מאותו בנק או מבנק אחר. 

כמו כן, סקירת המצב שלכם תאפשר לכם לתכנן שינויים שיסייעו לכם בהמשך, ויבטיחו שבפעם הבאה שתצטרכו הלוואה, תוכלו לקבל אותו ללא (או עם הרבה פחות) קושי. אז מה עושים? ראשית, מומלץ לבקש עותק של דו"ח נתוני האשראי שלכם, עם או בלי ליווי של יועץ פיננסי מקצועי. יכול להיות שתגלו ששינוי קטן יבטיח לכם קבלת הלוואה, או לחלופין שסיבת הפסילה אינה מוצדקת, או אז תוכלו לשוב אל הבנק עם בקשה מחודשת.

האם כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

נניח שהסירוב מהבנק נותר בעינו, מה עושים? האפשרות של הלוואה חוץ בנקאית נראית מרתיעה לרבים, והאמת – אין שום סיבה לכך. השוק החוץ בנקאי מתפתח בצעדי ענק בשנים האחרונות, ומצליח פעמים רבות להוות אלטרנטיבה לא רק למי שלא מצליח לקבל הלוואה מהבנק, אלא גם לאחרים. למשל, אם חשבון הבנק שלכם מוגבל, יכול להיות שאתם כן זכאים להלוואה אבל בתנאים לא טובים. במצב כזה, אם דירוג האשראי שלכם טוב, אתם עשויים להיתפס בתור לווים לא מסוכנים ולקבל תנאים הרבה יותר נוחים מגוף חוץ בנקאי.

למעשה, גם אנשים ששירותי הבנק פתוחים בפניהם בוחרים לעיתים בפתרונות חוץ בנקאיים, או לפחות שוקלים אותם מאוד ברצינות. התחרות השוק האשראי רצינית, ואתם יכולים לנצל אותה כדי לקבל תנאים טובים. בעצם, אם הלוואה מתאימה לכם, מה זה משנה אם היא בנקאית או לא?

איך בוחרים את ההלוואה הכי טובה?

הסוד הוא למצוא הלוואה נוחה ומתאימה. לשם כך, מומלץ להשוות מספר הצעות מגופים שונים. כיום, נוח לבצע השוואות בדיגיטל, שם תוכלו לקבל הצעות מבלי לצאת מהבית. כמו כן, ישנם מחשבוני הלוואות, באמצעות תוכלו להבין מה הלוואה חוץ בנקאית תעלה לכם, מהו גובה כל תשלום חודשי וכו'.

חשוב שתבינו: סירוב מהבנק אינו המילה האחרונה. אם אתם צריכים הלוואה באופן דחוף, אתם עשויים למצוא כזו שתתאים לכם ושתהיו מסוגלים להחזיר בשוק החוץ בנקאי.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...