כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?

כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
קרדיט: pexels.com

אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות בשביל לצמצם את חשבון החשמל – הגיע הזמן שתדעו יותר על חישוב צריכת החשמל של מוצרי החשמל הביתיים. כאשר מקבלים את ההחלטות הנכונות ניתן לצרוך פחות חשמל ללא שינוי ניכר בהרגלים. חשוב שתדעו כמה חשמל צורכים מכשירים גדולים כמו מכונת כביסה, מקרר או מזגן מרכזי וגם מכשירים קטנים כמו מגהצים, בר מים או מחשב. החישוב של צריכת החשמל בכל מכשיר מאוד פשוט.

איל מחשבים צריכת חשמל?

כל מכשיר חשמלי שאנחנו מפעילים צורך כמות חשמל בהתאם לסוג העבודה ומשך העבודה. יש מכשירים כמו תנורי אפייה עם גוף חימום שצורכים כמות משמעותית של חשמל. לעומת זאת, מיקרוגל דיגיטלי צורך פחות חשמל. גם מאוורר או מזגן דורשים פחות חשמל מתנור האפייה. ההספק של כל מכשיר חשמלי נמדד ביחידות של וואט. על גבי כל מכשיר חשמלי תמצאו מספר ולידו האות W שמסמנת את יחידת המדידה וואט, הצריכה היא שעתית. כך למשל, מיקרוגל דיגיטלי בהספק של 700W יצרוך 700W בהפעלה מתמשכת של שעה שלמה. שימו לב, את רוב המכשירים החשמליים בבית אנחנו מפעילים לפרק זמן קצר יותר משעה, יש להתייחס למשך הפעולה בחישוב הצריכה.

המשמעות של עצמת ההפעלה

ההספק שמצוין על כל מכשיר חשמלי מתייחס להפעלה שלו בעצמה מקסימלית. כך למשל, כאשר בוחנים צריכת חשמל של מגהצים המפרט על האריזה יתייחס להפעלת המגהץ על הטמפרטורה הגבוהה ביותר. ברוב הפעמים אנחנו לא מפעילים מגהצים, מיקרוגל דיגיטלי ושאר מכשירים חשמליים בעצמה מרבית. הפעלה של מכשיר חשמלי בעצמה נמוכה יותר צורכת פחות חשמל. במכשירים חשמליים שמותקן בהם תרמוסטט מעקב אחר צריכת החשמל עשוי להיות בעייתי, תרמוסטט תקין מפסיק ומחדש את פעולת המכשיר באופן אוטומטי כך שלא ניתן לעקוב אחר צריכה שעתית.

איך אפשר לצמצם את צריכת החשמל?

בכל רכישה של מכשיר חשמלי חדש חשוב לבחון את רמת צריכת האנרגיה ולתת עדיפות למכשירים שצורכים פחות חשמל ונחשבים פחות מזהמים. בכל הפעלה של מכשיר חשמלי נקפיד לבחור בעצמה הדרושה לנו, אין כל סיבה להפעיל מכשירים על עצמה מרבית כאשר אין בכך כל צורך. התעריף של חברת החשמל עבור כל קילו וואט מפורסם באתר החברה, מעת לעת התעריף מתעדכן. עשו לעצמכם הרגל לצמצם הפעלה מיותרת של מכשירי חשמל ותצליחו להפחית באופן עקבי את חשבון החשמל. מבחר ענק של מוצרי חשמל לבית ולעסק ממתין לכם באתר ובחנות של אור לבית, מחירים אטרקטיביים לכל המותגים המובילים בשוק.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג הוא שוקולד שעבר התאמה אישית עם עיצוב, לוגו...
איך לבחור חנות תוספי תזונה
בחירת חנות תוספי תזונה איכותית  נחשבת חשובה לשמירה על הבריאות....
משפחה במשבר
בעולם המשפט המודרני, ולאור שינויים בחקיקה ופסיקת בתי המשפט, הליכי...
התמודדות עם עיקולים: המדריך לחייבים
הלב דופק בחוזקה, הידיים מזיעות, והמחשבות רצות - זו התחושה...
חיוך יפה ובריא: כל מה שרציתם לדעת על טיפולי שיניים מתקדמים
חיוך יפה ובריא הוא מרכיב מרכזי בביטחון העצמי שלנו, שכן...
דילוג לתוכן