Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כמה מרוויחים ברמנים בתל אביב

כמה מרוויחים ברמנים בתל אביב
קרדיט לתמונות: " בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל "

כמה מרוויחים ברמנים ?

זאת כנראה השאלה הכי מסקרנת כשרואים ברמן או ברמנית על הבר,. השמועה אומרת שברמנים מרוויחים הרבה כסף. כמה ? בסקר שנעשה בקרב ברמנים בתל אביב בנוגע לשכר שהם מרוויחים במשמרת אחת, המנעד היה רחב  והמסקנות ברורות. ברמנים בתל אביב מרוויחים 400-1000 ₪ במשמרת, כן זה מטורף, ואלה סכומים שכנראה לא תרוויחו בעבודה רגילה. אז אם חשבתם להיות ברמנים, זה בדיוק הזמן, וכל שעה שעוברת ההפסד הוא שלכם.

כמה מרוויחים ברמנים בתל אביב
קרדיט לתמונות: " בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל "

אז איך מתחילים לברמן ?

בניגוד לשנות ה80-90 שעבודת הברמן הייתה די חובבנית, היום ברמנים הם אנשי מקצוע של ממש, וכדי להתמקצע תצטרכו להירשם לקורס ברמנים ולהתחיל ללמוד את המקצוע הכי נחשק בקרב צעירים בגילאי 18-28 שלאחריו תוכלו להרוויח כסף כפי שלא תרוויחו בשום עבודה אחרת. חפשו באינטרנט קורס ברמנים או בתי ספר לברמנים בתל אביב תשמעו פרטים, הצעות ומסלולי לימוד ואז תחליטו איזה בית ספר לברמנים הכי נכון עבורכם. קורס ברמנים יעניק לכם את כל הכלים והידע המקצועי לעבוד בכל בר שרק תרצו.

היכן לומדים קורס ברמנים בתל אביב ?

חיפשתי קורס ברמנים בתל אביב באינטרנט ומצאתי כמה בתי ספר לברמנים שמציעים קורס ברמנים מקצועי, בסוף החלטתי לבחור בבר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל. די התרשמתי משיחת הטלפון הנינוחה והלא מלחיצה, ההסברים היו מפורטים וגם הוצעו לי מגוון מסלולי לימוד כגון – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, וקורס ברמנים לחיילים משוחררים. הקורס של בר מאסטר עשיר יותר בתכנים וכולל סדנאות התמחות מיוחדות.

למה ללמוד קורס ברמנים בבר מאסטר ?

כעושים השוואה בין היתרונות שבר מאסטר מציעים לבין בתי ספר לברמנים אחרים מייד מבחינים בהבדלים השונים. זה מתחיל בדברים קטנים וממשיך לדברים מהותיים יותר. 

  • תעודה בינלאומית – בר מאסטר הוא בית הספר לברמנים היחיד בישראל המעניק לבוגריו תעודה ברמן בינלאומית המוענקת ע"י האיגוד הבינלאומי לבתי ספר לברמנים  W.B.S.A
  • לומדים ומתרגלים בבר אמיתי וצוברים ניסיון מעשי – בר מאסטר הוא בית הספר היחיד בישראל שבו לומדים ומתרגלים בבר אמיתי, כדי לצבור ניסיון מעשי מאחורי בר.
  • השמה לעבודה בסיום הקורס – בר מאסטר הוא בית הספר לברמנים היחידי בישראל עם מחלקת השמה לעבודה. בסיום הקורס רכזות ההשמה של בר מאסטר יוצרות איתכם קשר ומסדרות לכם עבודה בברים באזור המגורים שלכם. מטורף, לא? בכל בית ספר לברמנים אחר שתלמדו תצטרכו לחפש עבודה בעצמכם אחרי הקורס.
  • המדריכים – לבר מאסטר יש 4 מדריכים בתל אביב – גיא אונגר, אלדר גבאי, דניאל הראל ודור אוחנה. ארבעתם זכו בתחרויות ברמנים בישראל, ואף השתתפו בתחרויות ברמנים בעולם. ביתר בתי הספר לברמנים שבדקנו לגבי המדריכים, התברר שהמדריכים ללא רזומה מקצועי אמיתי בתחום.
  • תרגולי קוקטיילים עם אלכוהול אמיתי – בר מאסטר הוא היחיד שבו תתרגלו את הקוקטיילים בקורס עם אלכוהול, ביתר בתי הספר לברמנים זה פשוט לא מתורגל עם אלכוהול, אלא עם מים וצבעים.
קרדיט לתמונות: " בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל "

קורס ברמנים – המלצות

לאחר ששמעתי את כל בתי הספר לברמנים, חיפשתי באינטרנט גם המלצות. בר מאסטר גובר על כולם בפער ענק. מוזמנים להיכנס בעצמכם ולקרוא על קורס ברמנים – המלצות, ולקבל רקע כללי מה חושבים בוגרי הקורסים.

דרושים ברמנים ?

תמיד דרושים ברמנים בתל אביב. חיי הלילה בעיר הם עשירים ומגוונים. תל אביב מלאה בברים, מסעדות, מועדונים ובתי קפה, ובכל חודש נפתחים מקומות חדשים בעיר שצריכים ברמנים. גם אם יש לכם עבודה ביום יום תוכלו לשלב אותה עם עבודת הבר. העבודה כברמנים תכניס לחיים שלכם משב רוח רענן, תכירו אנשים חדשים, תהיו חלק מקהילת הברמנים בעיר וגם תרוויחו על זה כסף. רמת החיים שלכם תשתפר ותוכלו לקנות לעצמכם דברים שלא יכולתם לפני. 

סדנת קוקטיילים לברמן הביתי

רציתי להכניס את כל המשפחה "לעניינים" והחלטתי לרכוש להם סדנת קוקטיילים, כזאת שמתאימה למי שרוצה להכין קוקטיילים בבית. במסגרת הסדנה שאורכת כשעתיים עושים היכרות עם כלי הבר והכוסות, טכניקות הכנת הקוקטיילים, ואז מתחילים לשקשק קוקטיילים מיוחדים יחד עם מדריך הסדנה. טעמנו כל מיני קוקטיילים במגוון סגנונות – חמוצים ומתוקים, ספייסים ומרירים והכרנו את היסודות להכנת קוקטיילים מושלמים. 

מי שרוצה "לעלות" שלב יכול להזמין סדנת אלכוהול שהיא סדנה רחבה יותר מסדנת קוקטיילים. סדנת אלכוהול תחשוף בפניכם את כל משפחות האלכוהול לסוגיהם, המאפיינים שלהם, סוגים וסגנונות וגם טועמים את כל המשקאות. מלבד זה, טועמים גם קוקטיילים המבוססים על המשקה שהכרתם. האם לבחור סדנת קוקטיילים או סדנת אלכוהול תלוי אם בא לכם רק ללמוד להכין קוקטיילים מגניבים או גם להעמיק בידע ולהכיר גם את משפחות האלכוהול.

נכתב באדיבות: בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
הדוגמנית ג'סיקה אלטר חשפה את הדגמים בתערוכת "עת לפרוח לאחר 7 באוקטובר
10 מעצבי אופנה מובילים הגיעו אתמול בערב (יום ג) לקניון...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
ארוחת סדר פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
- Save the date - 6.6.24 מרוץ הלילה של פתח תקווה יוצא לדרך!
מרוץ הלילה של פתח תקווה יצא לדרך בפעם החמישית ביום...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 31/08/2023 אנחנו במקומונט תל אביב מחויבים ופועלים למען קידום...
החלה התקנת החיישנים לזיהוי מוקדם של טרמיטים בפתח תקווה
במסגרת התיאום בין עיריית פתח תקווה למשרד להגנת הסביבה לטובת...
מורה לתופים תל אביב
נכון לעכשיו, ניתן למצוא לא מעט הצעות ללימודי תופים. אבל...
גמילה ממשככי כאבים
משככי כאבים הם בין ההמצאות הגאוניות ביותר שיצרה האנושות. בתוך...
פרקט למינציה עמיד במים
עולם הפרקטים מתקדם כל הזמן ומי שמעצב מחדש את הבית...