Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשדברים משתבשים בעבודה טוב שיש לכם ליווי משפטי

כשדברים משתבשים בעבודה טוב שיש לכם ליווי משפטי

אף אחד אינו רוצה להגיע למצב שבו הוא חייב עורך דין ובמיוחד לא במקום העבודה שבו הוא משקיע זמן, מחשבה ומאמץ ורואה בו בית ולא רק קריירה. זה נכון במיוחד כשמגלים אי צדק ועוולות מסוימות שנעשים כלפיכם כמו אפליה בעבודה מסיבות שונות. זה לא רק מעליב אלא גם פוגעני וברוב המקרים מקפח אתכם מבחינת שכר וזכויות שונות, וזה חייב לבוא על תיקונו בהקדם על ידי ליווי משפטי וייצוג שלכם מול מקום העבודה. אם תפנו לייעוץ משפטי מקצועי של עו"ד שמתמצא בתחום זה תגלו שלא חייבים להגיע למצב שבו מתייצבים למשפט בכל סוגיה. יש דברים נוספים שאפשר לעשות לפני כן וזה כולל גם משא ומתן וייצוג שלכם בשימוע או בכל הליך מול המעסיק שאתו יש לכם בעיה. עו"ד אורן טל מייצג כבר שנים רבות עובדים בכל בעיה שנוצרת עקב אפליה ואי שמירה על זכויותיהם, על מנת שיוכלו לקבל את מה שמגיע להם ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר.

שימוע הוא חובה ולא רק זכות

לא תמיד קורה שהפיטורים הם מוצדקים ואת זה אפשר לגלות רק כאשר מבצעים שימוע, שימוע הוא זכות מעוגנת בחוק והיא מחייבת כל מעסיק, גם אם יחליט בסופו של דבר להמשיך בהליכי הפיטורין. לעובד חייבת להיות הזדמנות שבה יגיב על האשמות שמופנות כלפיו כדי שיוכל להתגונן וגם לנסות להציל את משרתו. יכול להיות שזה אבוד אבל התחושה במקרה של פיטורין ללא שימוע היא תחשוה קשה של חוסר צדק לא פחות מאשר הרגשה שנעשה לכם עוול שאפשר היה לפחות לתקן. זאת הסיבה שבגללה חייבים להגיע לשימוע כזה עם עורך דין שעומד על זכותכם לקבל אותו מבלי לוותר על כך. בשימוע כזה מתגלות עובדות חדשות וגם אם יש מניעה לקבל את העובד בחזרה אפשר להציל לפחות חלק מהזכויות ומהכספים שמגיעים לו.

הרגישות של יחסי העבודה מחייבת מקצועיות

בכל מקרה שבו יש הפרת איזון במקום עבודה חשוב להתייחס לזה ברגישות, משום שהמעסיק או המועסק אינם אויבים. הם עובדים יחד למעט מטרה משותפת וזה חשוב להבין שצריך להתקדם יחד. זה הסוד של יחסי עובד מעביד שאפשר לנהל בהם משא ומתן מועיל לטובת שני הצדדים מבלי להפר זכויות ומבלי לוותר על אינטרסים של אף צד. את כל זה חייבים לנהל בצורה מקצועית ואמפתית על ידי עורך דין שיש לו ניסיון וגם הבנה בעולם כזה. עו"ד אורן טל מייצג מעסיקים ומועסקים כבר שנים רבות ושומר על איזון בכל מה שקשור לייצוגם בדרך מיטבית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...