Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשרשת "ביוטיקייר" פגשה את חולון !

כשרשת "ביוטיקייר" פגשה את חולון !

בימים אלו עושה רשת הלואו קוסט צעד נוסף למען  תושבי המרכז

ומשיקה סניף ראשון בעיר חולון !

עוד בטרם פתחה הרשת רשמית את הסניף – הוא כבר נפרץ ותכולתו עלתה לרשתות החברתיות!

כשרשת "ביוטיקייר" פגשה את חולון !

רשת  הלואו קוסט, המובילה בארץ בתחום מוצרי הטיפוח והאיפור, "ביוטיקייר" , מרחיבה את התפרסותה במרכז הארץ בשנים האחרונות ובקרוב מאוד תשיק את סניף חולון.

הסניף החדש, הוא הסניף ה-26 של הרשת והשלישי במספר הסניפים  באזור המרכז, כאשר רק  בשנה שעברה הושק סניף בת ים בקניון הגדול בעיר. הסניף החדש יושק במהלך החגים לקהל הרחב – אך מסתבר שיש מי שזכו לראותו בטרם עת.

באחד מהלילות במתחם יבנה החדש, הוכנסו לתוך הסניף הסגור והחשוך קבוצת מובילות דעת קהל ברשת שזכו לתעד את כל מהלך הפריצה המתוכנן ברשתות החברתיות. זו הייתה אחת מהדרכים לבשר רשמית לציבור הרחב על פתיחת הסניף במהלך החגים. הסניף ממקום במתחם הקניות החדש בחולון, מתחם "מבנה" וההשקעה שנעשתה בו היא מעל מיליון ₪. הסניף משתרע על 150 מ"ר.

הסניף מעוצב בהתאם לקו החדש של הרשת, החל ממסכי הפלזמה המוכרים בסניפים, עמדות איפור רחבות ושטחי מדף גדולים ונגישים במיוחד. העיצוב החדש של הרשת מאופיין בקווים נקיים, סדר עקבי של המוצרים, תוך מתן דגש על עמדות איפור ומאפרות לשירות הלקוחות. מחירי המוצרים בעמדות האיפור ומוצרים נלווים לאיפור נעים בין 1 ₪ ל 19.90 ₪  ובמחירים של עד 39.90 ₪  ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה וטיפוח לכל המשפחה.

מהנהלת "ביוטיקייר" נמסר כי נעשה מאמץ עילאי לתת מענה לכל בקשה המגיעה מקהל הלקוחות ועל כן כל תגובה בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת נלקחת בשיקולי קבלת ההחלטות במטה. בקשות הלקוחות הם הסיבה לפתיחת אתר האונליין, להתפתחות הרשת באזורים מרכזיים בארץ ואף לזכותם גם שינוי העיצוב המודולארי שהחל כבר במחצית מהסניפים.

כתובת הסניף החדש : רחוב הפלד 7 חולון

רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 26 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים.  הרשת, המתפעלת באמצעות מרלו"ג עצמאי ומתקדם הממוקם בפאתי אשדוד את 26 סניפיה הפרוסים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות – Beautycard המעניק  לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  – מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז,  הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר! לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב – אתר: http://www.beautycare.co.il  או בטלפון : 0747-185-185

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...