Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לא מניחים להתמכרות לשלוט על החיים

לא מניחים להתמכרות לשלוט על החיים

התמכרויות שונות עשויות לתפוס חזקה על חייו של אדם, למנוע ממנו להגשים את הפוטנציאל שלו, לכלות את המשאבים שלו ואף להיות גורם המדרבן אותם לפגוע בחבריו. יחד עם זאת חשוב להבין כי רבים מן המכורים לא יפנו מרצונם אל הגמילה. חשוב להבין כי תהליך הפניה אל הגמילה הינו מורכב וחשוב כי האדם המכור יהיה מוכן להתחייב לטיפול ולקבלת הכלים הנחוצים ליצירת התמודדות חיובית יותר עם החיים.

לא מניחים להתמכרות לשלוט על החיים

גם במידה ואין אתם מרגישים כי אתם זקוקים לטיפול בהתמכרויות, אך האנשים החשובים לכם ביותר חוזרים זה לא פעם כי עליכם יהיה לבחור בין המשך הפעילות הממכרת לבין נוכחותם בחייכם, הרי שייתכן ויהיה כדאי לפנות אל המרכז לטיפול וייעוץ – אורנית ויינשטוק. במרכז תוכלו לעבור תהליך טיפולי אשר ישלב בהדרגתיות גמילה ממגוון חומרים פסיכואקטיביים ופעילויות שונות. הטיפול עצמו עתיד להיות מאתגר, אך ללא ספק משתלם במיוחד. זאת לאור העובדה כי יעניק לרבים את אפשרות הבחירה בזכותם הטבעית לחיות בחופש.

טיפול בהתאמה אישית

בעת טיפולי גמילה מאלכוהול, כמו גם מסמים או כל התמכרות אחרת, חשוב יהיה להתאים את שיטת הטיפול לכל מטופל בצורה אינדיבידואלית. הגישה ההוליסטית מעניקה מענה ייחודי לצורך זה, זאת מתוך ראיית כל אדם כמכלול שלם של גוף ונפש. טיפול זה מתייחס לכל היבטי החיים ונועד לסייע בכל דרך אפשרית לשם יישום השינויים הדרושים בכדי להתגבר על התלות הקשה שתפסה חזקה על חייכם.

טיפול וייעוץ להתמכרויות מכל הסוגים

חשוב יהיה לזכור כי טיפול בהתמכרות אינו מוגבל אך ורק לצריכתם של חומרים שונים כמו סמים או אלכוהול. גמילה מהימורים מהווה חלק בלתי נפרד משירותיהם של מרכזי טיפול בגמילה, אלו למעשה יאפשרו לאנשים רבים ללמוד להתמודד בצורה שונה עם האתגרים בחיים ועם בצורך הכפייתי בהימורים. הטיפול מציע צבירה של הצלחה בהתמודדויות עם קשיים שונים והעלאה של הדימוי העצמי, זאת על מנת לשנות את דפוסי ההתמודדות והכלים השונים אשר יובילו לפעולות חיוביות ומחזקות.

לא נעלמים מהבית

אנשים רבים עשויים לחשוש מפניה אל מרכזי גמילה, זאת לאור העובדה כי הם לרוב דורשים אשפוז וניתוק מחיי היומיום. בעת פנייה את המרכז לטיפול וייעוץ – אורנית ויינשטוק, תוכלו גם אתם להמשיך בשגרת יומכם מבלי לנטוש את החיים והבית. המרכז מציע לכם תהליך טיפולי הכולל מספר פגישות בשבוע, זאת למטרת גמילה מסמים, אלכוהול או אפילו הימורים. צרו קשר עם המרכז כבר היום באתר או בטלפונים- 03-6349876 ,054-2349876

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...
הפתרון המושלם להשחלה וקישוט
איבקות הן טבעות עם חור המשמשות לטכניקה של השחלה –...