Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לבנות אסטרטגיה משפטית

לבנות אסטרטגיה משפטית
credit: pixabay

מצב בו אדם נורמטיבי ושומר חוק מזומן לחקירה במשטרה שלאחר שנחשד כי ביצע עבירה פלילית, הוא ללא ספק קשה, מערער ומעורר חרדה ותחושת חוסר אונים. יתר על כן, לאדם מן השורה לרוב אין את הידע והניסיון כיצד להתמודד עם חקירה ותרגילי חקירה, ומרבית הסיכויים הם שהוא איננו מכיר את הזכויות שמגיעות לו כחוק.

לכן, במקרה כזה חשוב לפנות מרגע הזימון לחקירה הראשונה בתחנת המשטרה אל עורך דין פלילי מוביל שיוכל להעניק לכם ייעוץ משפטי מקצועי, להסביר לכם את זכויותיכם ולבנות אסטרטגיה משפטית שתסייע לכם להתמודד עם האישומים על הצד הטוב ביותר. יתר על כן, עורך הדין יגיש בקשות רלוונטיות בהתבסס עם הראיות, על מנת לבטל את האישומים מוקדם ככך האפשר – בין אם בשלב החקירה המשטרתית עוד טרם הגשת כתב האישום, בשלב השימוע אל מול הפרקליטות והתובע המשטרתי וכמובן גם בשלב המשפט עצמו.

להתמודד עם האשמות חמורות

בשנים האחרונות הנורמות החברתיות השתנו, ואם בעבר התנהגויות מסוימות נחשבו נורמטיביות ורגילות, היום הן עלולות להתפרש כהטרדה או הטרדה מינית. לעיתים אף נדמה שהגבול דק ונתון לפרשנות, ולכן כאשר יש ספק מסוים, מומלץ לפנות אל עורך דין הטרדות מיניות על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצועי.

אם גם אתם מתמודדים עם אישומים חמורים, אזרחיים ופליליים בגין הטרדה מינית, דעו שעורך דין מומחה לסדר הדין הפלילי בכלל והטרדות מיניות בפרט יוכל לסייע לכם לבנות אסטרטגיה משפטית שתוכיח את חפותכם. יחד עם זאת, גם אם הוטרדתם מינית, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי טרם הגשת התלונה או תביעה אזרחית ולקבל ייעוץ והכוונה מקצועית, כמו גם ליווי לאורך ההליך המורכב.

לקבל ייעוץ משפטי מקצועי

בסופו של יום, התמודדות עם אישומים פליליים היא איננה פשוטה, גם אם חומרתם נמוכה. לכן, חשוב לפנות אל עורך דין פלילי בראשון לציון או במקום מגוריכם על מנת לקבל ייעוץ משפטי, ליווי וייצוג לאורך כל ההליך, כבר מהרגע הראשון בו זומנתם לחקירה ראשונה במשטרה.

עורך הדין יסביר לכם את זכויותיכם, הן בחקירה והן לאורך ההליך כולו, יבחן את התשתית הראייתית אותה בנתה המשטרה ויבנה אסטרטגיית פעולה אשר תסייע לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר. עורכת הדין שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית מומחית, אשר פועלת שנים רבות בתחום וליוותה אין ספור לקוחות מרוצים שהתמודדו עם אישומים פליליים מורכבים. מעוניינים בייעוץ משפטי מקצועי? חייגו למספר 0545238646 ונשמח לסייע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
מהו העונש המרבי על עבירות רכוש ואיך עורך דין פלילי בצפון יכול לסייע לכם?
עבירות רכוש הן עבירות שפוגעות בזכות הקניין, בזכותו של אדם...
הגנה על הלקוח היא חובה ראשונה במעלה
עורכי דין עושים כל שביכולתם להגן על הלקוחות שלהם לא...
הליך גישור גירושין
הליך גישור גירושין
בשנים האחרונות חל שינוי בגישה של מערכת המשפט כלפי זוגות...
עורך דין מקרקעין בפתח תקווה
מה כדאי לעשות כשמכניסים אותי למעצר במסגרת חקירה פלילית
בגין אילו עבירות יכולים להכניס אותי למעצר במהלך חקירה בין סעיפי...
שקט נפשי עם הבטחה מראש
עו"ד לענייני ירושה הוא עורך דין המתמחה בתחום דיני הירושה....
אל תהיה לבד במצבים לא פשוטים – פנה לעורך הדין המתאים
ישנם מצבים שונים הדורשים טיפול מהפן המשפטי שבהם רצוי לקבל...
למצוא את הדרך הנכונה להתגרש- כך תעשו את זה
זוגות רבים יותר ויותר מוצאים בגירושין פתרון טוב יותר מאשר...
רכישה ומכירת דירה - כל מה שצריך לדעת
שוק הנדלן הישראלי הוא שוק שעלה לכותרות בשנים האחרונות. אנחנו...
עורך דין מקרקעין: כל מה שצריך לדעת
שוקלים לקנות או למכור נכס? או שאתם בעלי דירה או...