Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לדעת על מה אתם חותמים

לדעת על מה אתם חותמים
קרדיט: canva
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
קרדיט: canva

זוגות צעירים אשר מעוניינים לשכור את הדירה הראשונה שלהם, פעמים רבות נתקלים במעמד חתימת חוזה הדירה במסמך אשר מלא בסעיפים שהם אינם מבינים את משמעותם, ואף חוששים לבקש להוסיף סעיפים משלהם. בעקבות כך, לעיתים הם עלולים למצוא עצמם במצב בו הם מעוניינים לצאת מהדירה ולסיים את החוזה בעקבות תקלות כאלה ואחרות או מסיבות אישיות אך אין להם את האפשרות לעשות כן. לכן, טרם החתימה על חוזה דירה כדאי להתייעץ עם עורך דין מקרקעין מומלץ על מנת לעבור יחדיו על סעיפי החוזה, להבינם לעומק, לראות אם יש סעיפים שתרצו לשנות או להוסיף ואף לנסח את החוזה מחדש.

לבדוק את הערת האזהרה

כחלק מתהליך רכישת דירה, בין אם היא דירה חדשה מקבלן ובין אם היא דירה יד שניה, אחד מהשלבים החשובים ביותר הוא הבדיקה האם יש הערת אזהרה על הדירה, כמו גם הוספת הערת אזהרה ברישום הטאבו במידה ואתם מעוניינים להמשיך ולקנות את הנכס המדובר. הערת אזהרה היא למעשה הצהרת כוונות- האם בעל הנכס והרוכש הפוטנציאלי אכן מעוניינים להמשיך במשא ומתן ובניסוח חוזה המכר באופן בלעדי. עורך דין מקרקעין בתל אביב טרם החתימה על חוזה המכר יבדוק האם ישנה הערת אזהרה על הדירה שבעקבותיה לא ניתן להמשיך בחוזה, ואם אין- לרשום ברשם הטאבו את הערת האזהרה ולהמשיך בהליך הרכישה.

הסכם ממון לחלוקת הנכסים

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים לנסח הסכמי ההמון טרם נישואיהם או טרם החתימה על הסכם ידועים בציבור, על מנת להגיע מראש להסכמה על חלוקת הנכסים שהיו לכל אחד מהם טרם החתונה במקרה והם נפרדים או מתגרשים. ישנם אף זוגות אשר מנסחים הסכם הכולל הפרדת רכוש מוחלטת של נכסיהם טרם החתונה, כך שלעולם לא יהיו שייכים לבן או בת זוגם. על מנת לעשות כן ולנסח הסכם ממון, יש לפנות אל עורך דין לענייני משפחה תל אביב או באזור מגוריכם. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי האינטרסים של כל אחד מהצדדים ישמרו גם במקרה של גירושים ופרידה. משרד עורכי הדין אבירם כהן ושות' הוא משרד עורכי דין מקצועי, מוכר וידוע, המתמחה בדיני מקרקעין ובליטיגציה הקשורה בדיני המקרקעין, בדיני משפחה הכוללים הסכמי ממון, גירושין, צוואות וירושות. משרד עורכי הדין אבירם כהן ושות' ידוע בשירות הזמין והאדיב שהוא מעניק ללקוחותיו, על כמה וכמה בנושאים רגישים ועדינים כמו הסכמי ממון וגירושין. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? חייגו למספר 0528772822 ונשמח לסייע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...