Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להגיע להסכמות בין שני הצדדים

להגיע להסכמות בין שני הצדדים
קרדיט pixabay

בעולם העסקים ואף מחוצה לו, נהוג לערוך חוזים בין שני צדדים. בין אם מדובר בביצוע עסקה, אכיפת הפיצויים במקרה בו ההסכם מופר ועד הגשת התביעה בבית המשפט – לחוזה השלכות רבות בחיי היום-יום שלנו. בשל כך, בבואכם לערוך חוזה אל מול הצד השני, רצוי לא לבצע זאת לבדכם אלא באמצעות עורך דין המנוסה בעריכת חוזים. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי המשא ומתן על תנאי ההסכם מתנהל כראוי – ולטובת האינטרסים שלכם.

להגיע להסכמות בין שני הצדדים
קרדיט pixabay

אין ספק, חוזים המנוסחים במדויק ובאופן מוקפד מחזיקים בחשיבות רבה. הרי אחת המטרות בעריכת החוזה הינה שיהיה ברור ופשוט ליישום. מעבר לכך, חוזה אשר נערך באופן יסודי וסעיפיו מנוסחים היטב – ניתן יהיה לאכוף אותו בהמשך במידה ויהיה צורך לפנות אל בית המשפט. זקוקים גם אתם לשירותיו של עורך דין חוזים? פנו רק לעורך דין העוסק בתחום זה דרך קבע, ואשר מתעדכן באופן קבוע בהוראות החוק ועדכוני הפסיקה. משרדו של עורך דין אדי בליטשטיין מחזיק בניסיון רב בניהול תביעות כספיות נגד החברות הגדולות בארץ. למשרד זה הטקטיקה המשפטית המקצועית ביותר.

לערוך את החוזה כראוי – ולהתמודד עם השלכותיו

דיני חוזים הינם עולם ומלואו – והם מאגדים בתוכם מגוון היבטים משמעותיים לעריכת חוזה מוקפד. כאשר אנו מדברים על חוזה, הכוונה היא ליצירת התחייבות משפטית בעל פה או בכתב (בנושאים מסוימים, כגון, עסקאות מקרקעין ישנה חובה לערוך חוזה בכתב בלבד). לרוב, מעמד זה אמור לספק את שני הצדדים המעורבים בדבר. בהתאם לכך, נכרת החוזה עליו חלות הוראות חוק החוזים.

בפועל, המציאות המורכבת בה אנו חיים מציגה מצב מאתגר וסבוך למדי. במקרים בהם החוזה הופר, יש לפנות אל עורך דין העוסק בדיני חוזים. בין אם מדובר בהפרת חוזה יסודית או שמא מדובר בהפרת חוזה שאינה יסודית, ייעוץ של עו"ד כמו גם ליווי וייצוג שלו אל מול הגורמים הרלוונטיים יוביל לכדי התנהלות מדויקת – ובסופו של דבר לכדי התוצאה הרצויה.

לסיכומו של עניין

בעת ניסוח חוזה ועריכתו, חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של עו"ד מנוסה ומקצועי. כך ניתן יהיה לערוך את החוזה באופן שיגן על זכויותיכם בצורה הטובה ביותר. זקוקים גם אתם לסיועו של עורך דין בתחום דיני החוזים? עורך דין אדי בליטשטיין עומד לרשותכם במקרים אלו. לעו"ד זה ניסיון רב בתחום סוגיות אזרחיות-מסחריות מורכבות, למשל, במקרים של הגנה מפני תביעות ייצוגיות שונות. בשנת 2013 יצא עו"ד בליטשטיין לדרך עצמאית והקים משרד בוטיק אשר תחום עיסוקו המרכזי הינו הליטיגציה האזרחית – מסחרית. מאז ועד היום, מייצג משרדו של עורך דין בליטשטיין תובעים ונתבעים בהצלחה רבה – כאשר תיקים אלו זוכים להד תקשורתי. אתם מוזמנים לבקר בעמוד הבית באתר של עורך דין אדי בליטשטיין – www.blitshtein-law.com כמו גם ליצור קשר בטלפון: 03-6427876.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...