Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלקת קראטין – להישאר אופנתית ועם שיער בריא

החלקת קראטין – להישאר אופנתית ועם שיער בריא
קרדיט: freepik

 לא מעט גלים אופנתיים באים והולכים, חלקם בריאים לנו, וחלקם פחות. ככל שמדובר בגל האופנתי של החלקת קראטין לשיער אפשר בהחלט גם להישאר אופנתיים וללא פגיעה מהותית בשיער. למעשה, החלקות קראטין הן החלקות הכוללות פורמולה להחלקה מגוונת. ניתן לעשות החלקה זמנית והחלקה קבועה, הכל לבחירתכם. החלקה מסוג קראטין היא החלקה המשקמת את השיער ומעניקה לו את המראה הבריא והיפה שאמור להיות לו בבסיסו. מהם סוגי ההחלקות ומה מרכיב אותן, כל זאת במאמר הנוכחי.

קרדיט: freepik

החלקת קראטין – איך יודעים מה לבחור?

 הקראטין הוא חלק מאד חשוב בתהליך שיקום השיער שלנו ומשתלב נפלא עם המבנה הטבעי של השיערה, ולכן יכול למלא אותה ולהביא אותה למראה הבריא והחלק שלה.

החלקת קראטין מתקיימת לרוב עבור שיער הזקוק לשיקום שעבר החלקה או צביעה כימית. הקראטין מצפה את מעטפת השיערה, משלב עם מולקולות הקראטין המרכיבות אותה ובכך מעניק לשיערה את הברק האופייני לה ומחזיר אותה למצב בריא. החלק משקמת מתאימה לשיער מאד יבש. יחד עם זאת, כדאי לדעת שלא כל החלקת קראטין אכן משקמת את השיער ומדובר בעניין אינדיבידואלי מאד.

ישנם שלושה סוגי החלקות עיקריות:

החלקה ברזילאית

ההחלקה הברזילאית היא החלקת קראטין הנועדה לנשים בעלות שיער מסולסל באופן צפוף מאד. היא נפוצה גם בקרב גברים. מדובר בהחלקה די אגרסיבית ועם מינון חומר פעיל גבוה. יש לשים לב לחומרים המשתמשים בהם בהחלקה זו, חלקם יכולים להיות מסוכנים לשיער בכמות שעולה על 0.2%.

החלקה זמנית

קיימות פורמולות בהן הקראטין משמש כחומר פעיל אשר מחליק בפועל את השיער. פורמולות אלו נמרחות על השיער, מחממות אותו ומעצבות אותו לשיער חלק לחלוטין. היות והקראטין אך ורק עוטף את השיער ולא מחלחל אל גוף השיערה מדובר בהחלקה זמנית שאינה יכולה להיות קבועה. הטווח להחלקה זו הוא עד שבוע.

החלקה אורגנית

השימוש בתכשירים אורגניים בזמן החלקת קראטין הוא בהחלט נפוץ, אלו מוצרים שמבוססים על רכיבים פעילים טבעיים המופקים מצמחים ומינרלים ובעלי רכיב הזנה של שמן וויטמינים שונים.

החלקת קראטין – שמירה על שיער בריא וצבע נהדר 

החלקת קראטין מאפשרת לנו לשמור על השיער עם השלמת מוצרים המתאימים להמשך טיפול גם בבית או במספרה. צבע לשיער ללא אמוניה למשל יכול לסייע בחיזוק הטיפול המתמשך של החלקת קראטין בכך שאינו פוגע בבסיס השיערה, ומשתלב נהדר עם טיפול החלקת קראטין משקמת.

מוצרי שיער ללא מלחים כמו שמפו, או מרכך, יכולים גם להוות מוצרים משלימים נפלאים. החשוב הוא לזכור שאסור להזניח ולהמשיך לטפח את השיער גם בבית, למרות שעברתם החלקה משקמת. הבסיס מתחיל בכם.

מאמר זה נכתב על ידי סנטהייר, חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 כרשת החנויות הראשונה בישראל שמשווקת ישירות לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער. בסנטהייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה נכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים.

אנחנו ומסייעים ללקוחות שלנו להתאים ולבחור את המוצרים הנכונים, הבריאים והאפקטיביים ביותר לשיערם, לא בהכרח את המוצרים הטרנדיים או היקרים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...