Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להנות מאוכל טעים ואיכותי, בכל מצב

להנות מאוכל טעים ואיכותי, בכל מצב
קרדיט: Breadberry

תחליפים מאכלים אהובים

בשנים האחרונות עולם התזונה וההתאמה האישית התפתח מאוד כך שנוצרו מגוון רחב של צרכים תזונתיים וקולינריים. בין אם מדובר במחלות שונות המצריכות התאמות ובין אם מדובר באורח חיים שונה או דיאטות רבים בוחרים להשמיט מוצרים מסוימים, להעדיף סוגי מזון על אחרים או לצרוך יותר מסוג מזון אחד. בין הבולטים ניתן למצוא את ההימנעות או ההפחתה של צריכת פחמימות יומית. דל פחמימה או קטוגני הם שני ביטויים של צורת אכילה זו, אשר נמנעים או מפחיתים את צריכת הפחמימות. אחד החסרונות העיקריים בסוגי תזונה אלו הם ההיפרדות ממאכלים מוכרים ואהובים כדוגמת הלחם. אך כיום, ניתן למצוא מגוון תחליפים ולמצוא לחם ללא קמח.

Breadberry הוא מאפיה, בית קפה וקונדיטוריה הנמצאים באותו מתחם המציעים מגוון רחב של ארוחות טעימות ואיכותיות לצד המאפייה ייחודית שכל כולה ללא גלוטן ובה ניתן למצוא לחמים, עוגות, קישים ועוד עולם שלם של מוצרים ללא גלוטן.

קרדיט: Breadberry

מוצרים מותאמים:

רגישות לגלוטן או צליאק הם מצבים בהם הגוף לא יכול לעכל את הגלוטן כמו שצריך. חולי צליאק רבים נדרשים להימנע מצריכת מזונות עם גלוטן או כאלו שנעשו בסביבת גלוטן ועלולים להכיל כמות גבוהה. לכן, עליהם להיצמד לאורח חיים ודיאטה מסוימת אשר מצריכה מהם להימנע ממאכלים רבים ואהובים ולשים לב לאותיות הקטנות שעל כל רכיב. סגנון חיים זה, מביא עמו תחושות של קיפוח וחוסר שכן אוכל תופס מרכיב מרכזי בחיינו, בין אם ביום יום ובין אם באירועים כמו ימי הולדת, חגים, חתונות ועוד. היתרון הוא שבשנים האחרונות החלו לייצר מוצרים רבים ללא גלוטן, המתאימים לשומרי התזונה כמו עוגה ללא גלוטן, במבה ללא גלוטן, ופלים ללא גלוטן ולחם ללא גלוטן.

קרדיט: Breadberry

להתאים את האוכל לאירוע

כאשר מארגנים אירוע, בין אם מדובר ביום הולדת, חתונות או אירוע סוף שנה צריך לדאוג להרבה פרטים. אחד מהפרטים החשובים ביותר הוא האוכל המוגש באירוע. כאשר בוחרים אוכל לאירוע ניתן לבחור בסוג האוכל על פי סוג האירוע, הסגנון שלו, המוזמנים ומארגני האירוע. ניתן לבחור בין הגשת אוכל חלבי או בשרי, עם כשרות או בלי ולשלוט כמובן גם על סוגי המנות המוגשות ועל כמותן. ישנם אירועים בהם יש אורחים שומרי כשרות או שבעלי האירוע שורים על כשרות ולכן ניתן להזמין קייטרינג חלבי כשר למהדרין או בשרי במידת הצורך. כדאי לבדוק את הכשרות בטרם ההזמנה מבעלי העסק על מנת לוודא כי אכן יש כשרות, ואם כן, איזו כשרות.

Breadberry הוא בית קפה, מאפייה וקונדיטוריה אשר מציעים ארוחות ומטעמים בבית הקפה, מאפייה שכל כולה מוצרים ללא לגלוטן וקונפיטורה איכותית. מלבד זאת, ניתן למצוא גם קייטרינג ומגשי אירוח בכשרות למהדרים עם גלוטן לצד מגשים ללא גלוטן. הצוות במקום מעניק ללקוחות שירות אדיב ונעים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....