Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתכונן לקיץ ולא בעבודה מפרכת- כך תעשו את זה

להתכונן לקיץ ולא בעבודה מפרכת- כך תעשו את זה
קרדיט - Canva

כל שנה הדבר חוזר על עצמו. בחורף אנחנו אוכלים ולא מעט, פחות רואים את גופנו אז איז כי אנחנו לבושים שכבות (לפחות בחורף כמו שחורף אמור להיות…) ואז מזג האויר מתחיל להתחמם והנזקים שעשינו לעצמנו בחורף מתגלים באמצעות מצבורי שומן שאנחנו לא זוכרים מהקיץ הקודם. עם האביב אנחנו נכנסים לשגרה של תזונה נכונה ובריאה ופעילות גופנית. ישנם אזורים בהם הדבר ניכר אך ישנם כאלה שהשומן נשאר כמו שהוא. זה הזמן לפנות לשחקן חיזוק, משהו חיצוני שייתן לנו בוסט כמו טיפול הצרת היקפים. היום ישנן כמה אפשרויות לטיפול, בין אם באזור הבטן, המותניים, הירכיים או הישבן. אפשר לשלב בין שיטות באמצעות מכשור מתקדם הכולל כמה אופציות.

איך נפטרים מהשומן העקשן? כמה דרכים

כאמור, הרצון להיפטר משומן עקשן לקראת הקיץ הוא נפוץ ומוכר. טיפול הצרת היקפים היום הוא טיפול מתקדם, נוח ולא פולשני. היום כבר אין צורך בניתוח כדי להגיע לתוצאות יפות. ניתן לעבור טיפול לא כואב וקצר ולהגיע לתוצאות מרשימות. אחד הטיפולים המוכרים לכך הוא טיפול בגלי רדיו: RF. גלי הרדיו יוצרים חימום מבוקר וממוקד על אזור ספציפי וכך תאי השומן באותו אזור נמסים. גם התזונה הבריאה ביותר ופעילות גופנית מעולה לא יצליחו להביא לסילוק שומן מאזור ספציפי כמו טיפול זה. את החימום ניתן לבצע גם באמצעות לייזר, אולטרסאונד או אור. העקרון בכולם דומה: חימום והמסת השומן. מעבר להמסת השומן, החימום גם הורס סיבי קולגן ואלסטין ישנים ומביא לצמיחה מוגברת שלהם, מה שתורם גם לחיוניות העור ומיצוקו.

לבחור היטב את המקום בו תעברו טיפול

כיוון שהיום טיפולים השייכים לרפואה האסתטית כמו טיפול הצרת היקפים אינם דורשים ניתוח ונעשים באמצעות מכשור מתקדם רבים מנצלים את העניין ופותחים מקום לטיפולי רפואה אסתטית, זאת מבלי שיש להם את הניסיון המתאים וההכשרה הנדרשת. לכן, כשאתם בוחרים מקום לעבור בו טיפול כזה או אחר, בדקו שזהו מקום בו המטפלים הם בעלי ניסיון והכשרה מתאימים. לכל סוג של טיפול נדרשת הסמכה מתאימה. כדאי להגיע למקום קודם, להתרשם מן הסטריליות וההיגיינה במקום, מהאווירה והשירות שחשובים לא פחות מהפן המקצועי. כדאי לחפש המלצות מאנשים שעברו טיפול דומה ואתם סומכים על דעתם.

קליניקת לה בארו מציעה מספר טיפולים אסתטיים מתקדמים. המקצועיות, הניסיון והאווירה במקום מביאות לתוצאות נהדרות ולתחושה נעימה של הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...