Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתמודד עם הכעס – המדריך המלא

להתמודד עם הכעס – המדריך המלא
credit: pixabay

אף על פי שהתמודדות עם כעסים היא איננה פשוטה לאף אחד באף גיל, לילדים צעירים היא קשה כפליים. הקושי בלווסת את רגשותיהם העזים, יוצרת פעמים רבות בעיות בשליטה בכעסים ותסכולים. ילדים רבים מחצינים את כעסם באמצעות בכי, התקפי זעם וצעקות, אך במרבית המקרים- אמצעים אלו משתנים ככל שהם מתבגרים וגדלים.

עם זאת, כאשר מתבגרים בגילאי העשרה משני המינים ואף יותר ממשיכים להציג את אותן התנהגויות ילדותיות בכל הנוגע לכעס וזעם חסרי שליטה, טיפול בכעסים על ידי איש מקצוע הוא הפתרון המתאים והנכון ביותר בעבורם. הטיפול, יסייע למטופלים לקבל את הכלים להם הם זקוקים על מנת להתמודד עם הכעס בצורה נכונה, מבלי להחצין אותו יתר על המידה או לחילופין לשמור אותו בפנים עד לפיצוץ.

לטפל בבעיות הרגשיות באופן פרקטי

טיפול קוגנטיבי התנהגותי בילדים הוא הפתרון הטיפולי הנכון ביותר להתמודדותם של ילדים עם בעיות התנהגותיות כמו התקפי זעם, כמו גם בעיות רגשיות כמו חרדות ופוביות, דיכאון, דימוי עצמי נמוך ועוד. טיפולים קוגניטיביים הוכחו בשנים האחרונות על ידי אינספור מחקרים כטיפולים האפקטיביים ביותר לשבירת דפוסי התנהגות וחשיבה בעייתיים, ויצירת הרגלים חדשים במקומם.

הטיפול פועל כך שבמהלכו המטופל מזהה את דפוסי החשיבה הבעייתיים שלו במצבים כאלה ואחרים, ובאופן מודע יבחר לאמץ פרשנות שונה באותם מצבים בעייתיים. כך, אט אט דפוסי החשיבה האוטומטיים של המטופל ישתנו והשליטה בחייו תחזור לידיו. טיפול קוגניטיבי התנהגותי נמצא אפקטיבי במיוחד עבור ילדים, אך הוא גם יעיל ומראה תוצאות חיוביות אצל כל האוכלוסיות.

ללמוד לאהוב את עצמך

ההתמודדות עם דימוי עצמי נמוך היא איננה פשוטה, אך היא מנת חלקם של חלק ניכר מהאוכלוסייה.  עם זאת, חשוב לציין שעם ההכוונה הנכונה המסע לדימוי עצמי חיובי ואהבה עצמית הוא אפשרי ופרקטי. הדימוי העצמי שלנו משפיע עלינו במגוון דרכים, מהרגשת המסוגלות שלנו לבצע משימות מאתגרות ועד לתחושתנו ביחס לאיך שאנחנו נראים.

על מנת להצליח ולשפר את הדימוי העצמי שלנו, פניה אל טיפול בדימוי עצמי נמוך היא אפשרות נהדרת ויעילה. הכוח שבי בניצוחה של רינת ונטורה היא קליניקה ייחודית לטיפול בבעיות רגשיות ובדפוסי התנהגות בעייתיים כמו התקפי זעם, דיכאון, חרדות, פוביות, דימוי עצמי נמוך ועוד. מעוניינים בפרטים נוספים אודות הטיפולים שהיא מציעה? חייגו למספר 050-205-5590 ותתחילו את השינוי.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...