Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוגיסטיקה מהעתיד: הפתרונות הקלים שיפתיעו אתכם

לוגיסטיקה מהעתיד: הפתרונות הקלים שיפתיעו אתכם
מקור: טרנסטק מערכות בע"מ

הטכנולוגיה הביאה עמה כמה רעיונות מקוריים ויצירתיים במיוחד, עם פיתוחים שיכולים להקל על כולנו. ממערכת לשינוע מסמכים/חלפים ועד מחסנים אוטומטיים או שינוע אשפה וכביסה באופן פניאומטי. היום הכול פשוט, מדויק, מבוקר ויעיל. איפה זה פוגש אתכם? הנה התשובות.

 

לוגיסטיקה מהעתיד: הפתרונות הקלים שיפתיעו אתכם
מקור: טרנסטק מערכות בע"מ

מחסן אוטומטי אנכי

אחד החידושים המרעננים והיעילים ביותר, בוודאי עבור ארגונים שנשענים על מערך לוגיסטי, הוא המחסן האוטומטי. הרעיון שעומד מאחוריו פשוט למדי: מחסן אוטומטי אנכי מאפשר אחסון עד לגובה של 16 מטרים, ניצול מקסימלי של שטח הרצפה וגישה נוחה, בטוחה, יעילה ומהירה לאיסוף וליקוט הפריטים. באופן דומה ביכולתה של חברת טרנסטק מערכות להתאים מחסן אוטומטי ספציפי לפי מידות ודרישות הלקוח ועבור כל סוג מוצר בכל גודל וצורה. אחסון גלילים, ציוד כבד, פריטים קטנים ועוד מגוון רחב של פתרונות המאיצים את קצב העבודה, מגדילים את התפוקה וחוסכים בכוח אדם.

דואר פנאומטי לשינוע של מסמכים ופריטים

בענפי תעשייה שונים, בבתי חולים, בנקים ובתי המרקחת, דואר פנאומטי הוא כלי נהדר שמספק מהירות, אמינות ויעילות. המערכת החדשנית הזו משמשת להעברת מסמכים ומשלוחים בין חדרים, קומות ואף בין מבנים שונים. בעזרת לחץ אוויר המופעל במערכת הצינורות ניתן לשנע מטענים במהירות של כ- 25 קמ"ש ולחסוך זמן יקר מאוד. לצד המהירות כדאי לזכור כי העברת המשלוחים חוסכת את הצורך בכוח אדם ייעודי המבוזבז על משלוחים אינסופיים בתוך הארגון. המערכת מאפשרת לעובדים לפעול באופן יעיל הרבה יותר, ולהתפנות למשימות המהותיות בעסק. במערכת משולבים חיישנים ותוכנה יעודית הדואגים להפחתת טעיות אנוש ולבקרה על תהליכי השינוע בארגונכם.

פינוי אשפה פניאומטי

מערכת לפינוי אשפה פניאומטי הינה פתרון קל, נקי, מהיר ויעיל שמטרתו להעצים את איכות החיים של הדיירים ולחסוך בשטח רצפה באופן ניכר. המערכת שואבת את הזבל מתחתית שוטי הבניינים ומשנעת אותו לחדר אשפה אחוד ומרוחק. בכך במקום לבנות מספר חדרי אשפה בתחתית כל מצנחת, ניתן לבנות חדר אשפה אחד ולחסוך מאות מטרים מרובעים שיוסבו לרווחת הדיירים (חניות, מחסני, חדר כושר ועוד). בנוסף המערכת מבטלת באופן מוחלטת את רעש המשאיות בחמש בבוקר, פקקים, ריחות והזיהום. מאז הגיעה למחוזותינו בשנת 2000 הפכה המערכת הזאת למבוקשת במיוחד במבני מגורים, בתי מלון, בתי חולים ובמקומות רבים אחרים. עם החיסכון האדיר בשטח, עם איכות החיים המשתפרת ועם הנוחות הבלתי מתפשרת, קצת קשה לדמיין איך יכולנו להסתדר אחרת.

הטכנולוגיה על קצה המזלג

הפיתוחים שהוצגו לעיל על קצה המזלג, הם רק חלק קטן בתמונה גדולה הרבה יותר. מחסן ממוחשב, חניון אוטומטי, מערכת PICK TO LIGHT עגורנים, כננות, תוכנות לניהול מחסן ועוד ועוד הן חלק מהמערכות שחוסכות לנו זמן, אחד המשאבים היקרים והנדירים שעומדים לרשותנו. הפתרונות המתקדמים של טרנסטק מערכות חוסכים לכם עלויות, משפרים את התדמית, מייעלים את העבודה והופכים את העסק שלכם לרווחי הרבה יותר. אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם חברת טרנסטק ולתת לה להתאים עבורכם את הפתרון האוטומטי המתאים ספציפית לכם, כל זאת ללא עלות וללא התחייבות. אפשר ליצור קשר באתר www.transtech-sys.com ב- LinkedIn ובטלפון 03-9100606.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...