Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לחדש את העיר

לחדש את העיר
קרדיט FREEPIK

התחדשות עירונית בת ים הינו הליך אשר מתרחש בעיר וזאת בעקבות כך שהעיר קרובה לתל אביב דבר המקנה לה יתרון משמעותי, בנוסף לעיר בת-ים יש ים וטיילת מרשימה דבר אשר מושך אליו אנשים רבים. כמו כן התחדשות עירונים בבת ים נובעת גם מכך שהעיר בת ים והעיר תל אבי עשויות להתאחד בשנת 2023, ולמעשה הופך את העיר לעיר בעלת סיכויים לרווחים מובטחים, כמו כן אחד הדברים אשר עוזר לעיר בת ים להתפתח בצורה מרשימה אלו הם פרויקטים של תמ"א 38 אשר באמצעותם יש חידוש מבנים בעיר, כמו כן כל עיר שואפת להתחדשות עירונית, להריסת מבנים ישנים ולא בטוחים והפיכתם של הערים השונות לחדישות יותר. מגדלי המרכז הנדסה ובניין בע"מ הינה חברה לתכנון, פיקוח וניהול מיזמי נדל"ן למגורים. החברה עוסקת בייזום פרויקטים של התחדשות עירונית אשר כוליים תכנון, ביצוע ואיתור. כמו כן החברה בעלת ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הנדל"ן, היא עובדת ביעילות ומהירות, הליכים מוקפדים בתכנון שלהם, כיום החברה מפתחת אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ ונמצאת בבנייתם של 100 יחידות דיור, וזאת תוך הקפדה על השירות הטוב ביותר שתקבלו בתחום הנדל"ן וכן גם המקצועי והמשתלם ביותר.

קרדיט FREEPIK

הליך של הריסה ובניה מחדש

פינוי בינוי פתח תקווה הינו הליך שבו מתבצעת הריסה של אזור מגורים ישן באזור פתח תקווה, וכן במקומו יוקמו בניינים, בתים חדשים ברמת בנייה גבוהה. כמו כן כחלק מהליך פינוי בינוי מוצאים לדיירים מקום לינה חלופי, עד לבניית הבית החדש, וכמובן הדבר אינו מצריך תשלום של הדיירים לשם הפרויקט. כמו כן פרויקט פינוי בינוי פתח תקווה תרם ותורם רבות לפיתוח העיר ולכך שיותר ויותר אנשים נהנים להגיע לעיר, ולמצוא בה חיים חדשים ומדהימים.

 

להתחדש במרכז הארץ

אחת הערים אשר עוברות פינוי בינוי הינה העיר תל אביב. פינוי בינוי תל אביב קורה הרבה שכן המטרה היא להרוס מבנים ישנים בעלי פוטנציאל נמוך לשם מגורים חדשים ואיכותיים אשר ימשכו תושבים חדשים, ולמעשה ישפרו משמעותית את מראה העיר וימשכו אליה תושבים איכותיים יותר, כמו כן הדבר יתרום לפיתוחה של העיר, ולכך שיהיו בעיר יותר ויותר מבנים חדישים וחזקים. לשם כך תוכלו לפנות למגדרי המרכז הנדסה ובניין בע"מ אשר הינה חברה בעלת מוניטין מרשים לתכנון, פיקוח וניהול של מיזמי נדל"ן למגורים. החברה בעלת ניסיון עשיר בתחום והיא מפתחת מתחמים משולבים של מגורים, מסחר, מבני ציבור ותעסוקה, והיא נוסדה מתוך מטרה של להיות חברה יזמית מובילה בארץ. בחברה ידאגו עבורכם לתודעת שירות מדהימה, צוות מקצועי ואיכותי אשר יעשה כל עבודה שתינתן לו תוך אחריות מלאה, תכנון מהיר ואיכותי, וכן ביצועים יוצאי דופן. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6050709 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...