Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לחשוב על היום שאחרי ולהיעזר בעורך דין

לחשוב על היום שאחרי ולהיעזר בעורך דין
קרדיט Pixabay

על אך שרבים לא מוכנים לדמיין את היום בו ילכו לעולמם, ישנה חשיבות בלתי נלאית בתכנון העתיד ובכתיבת צוואה תקפה על פי חוק. עריכת צוואה היא הדרך היחידה בה תוכלו לוודא כי הרכוש, הממון, והנכסים שבבעלותכם יגיעו ליורשים שאתם תבחרו לפי החלוקה שאתם תבחרו בה. מעבר לכך, כתיבת צוואה תקפה תוכל לסייע לכם למנוע סכסוכי ירושה אשר יקרעו את התא המשפחתי ויעלו ביוקר לכל המעורבים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית ומנטלית. יתר על כן, כתיבת צוואה תוכל לסייע לבני משפחתם בצעדים הבירוקרטיים שיהיה עליהם להתמודד עימם, מה שיקל עליהם את ההתמודדות עם האובדן בכלל.

עורך דין מיסוי מקרקעין
קרדיט Pixabay

דירה במתנה – כל מה שחשוב לדעת

הענקת דירה בהמתנה, או העברת דירה ללא תמורה היא עסקה משפטית נפוצה ופופולרית בין בני משפחה, אחים, הורים ובני זוג, והיא למעשה מהווה עסקת מקרקעין. עסקת מקרקעין זו, כשמה כן היא – ללא תמורה, ולכן המדינה קבעה כי מגיעות למבצעי העסקה הטבות מס משמעותיות ובעקבות כך היא פטורה לחלוטין ממס שבח, ומס הרכישה של הדירה יהיה מזערי בהתאם למדרגות אותן קבעה המדינה. עם זאת, למרות שישנם יתרונות הרבים הטמונים בביצוע עסקת מתנה או העברת דירה ללא תמורה, חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה במקרקעין על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצועי ולהימנע מטעויות שעלולות להגיע עד הונאת מס בעקבות מכירה מוקדמת של הנכס שהועבר במתנה ועוד.

לתכנן את מיסוי המקרקעין

רכישה או מכירה של נכס מקרקעין, בין אם מדובר על דירה, שטח או נכס מסחרי, הן ללא ספק העסקאות הגדולות והיקרות ביותר שאדם נורמטיבי שאיננו בקיא בשוק הנדל"ן יבצע במהלך חייו. בעקבות כך, המדינה מטילה מיסים משמעותיים על עסקאות מקרקעין כמו מס שבח, מס רכישה והיטל השבחה, אשר יש לקחת אותם בחשבון כאשר מבצעים עסקאות מקרקעין. עם זאת, ישנן דרכים חוקיות לתכנן את מיסוי המקרקעין אותן תוכלו לממש בעזרתו של עורך דין מיסוי מקרקעין. עורך הדין, אשר מכיר את לשון החוק יוכל לסייע לכם לתכנן היטב את המיסוי, וימליץ על דרכים כיצד להקטין אותו באופן חוקי – בין אם להצהיר על שיפוץ שיקטין את מס השבח שיהיה עליכם לשלם ובין אם לפרוס את התשלומים בצורה מסוימת, כמו גם דרכים נוספות. עורך הדין דוד עזרן הוא עורך דין אשר מתמחה בדיני משפחה ומקרקעין, שישמח לסייע גם לכם ולהעניק לכם ייעוץ משפטי מקצועי. לפרטים נוספים חייגו למספר 0543233383.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...