Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליווי של עו"ד לענייני משפחה

ליווי של עו"ד לענייני משפחה
תמונה pixabay

עו"ד לענייני משפחה 

לקוחות רבים נעזרים בייעוץ של עו"ד לענייני משפחה לנושאים שונים הקשורים לתחום המשפחתי. יש שני נושאים מהותיים שהם בדרך כלל החשובים ביותר, כשמדובר על בני זוג נשואים או כאלו שמנהלים יחד משק בית. הנושא הראשון הוא עריכה של צוואה והנושא השני הוא עריכת ייפוי כוח מתמשך. את שני ההסכמים הללו מבצעים בדרך כלל בני זוג מבוגרים וזאת כדי להסדיר את כל הנושאים שילוו אותם בגיל זה וככל שיתבגרו וגם לאחר מותם. 

כאשר מקבלים ייעוץ של עו"ד לענייני משפחה שהוא בעל ניסיון רב בשני התחומים הללו, מכינים בסיועו צעד אחר צעד את שני ההסכמים או אחד מהם על פי רצונם של הלקוחות. בשנים האחרונות עורכי דין רבים עברו במשרד המשפטים השתלמות ייעודית לנושא של ייפוי כוח נוטריוני ולאחר שהם סיימו את כמות שעות הלימוד הנדרשות ועמדו בהצלחה במבחנים, הם קיבלו תעודה רשמית של משרד המשפטים אשר מאפשרת להם לעסוק בנישה זו. עורך דין שלא קיבל הסמכה נקודתית, לא יכול לעסוק בהכנת מסמך זה.

ליווי של עו"ד לענייני משפחה
תמונה pixabay

הכנת צוואה באמצעות עו"ד לענייני משפחה 

אם מדובר בבני זוג נוהגים להכין צוואה הדדית אשר יוצרת שוויון בין שניהם. אם מדובר באדם יחיד, מכינים צוואה יחידנית. כדי להכין את המסמך, מרכזים את כל המידע המפורט על הנכסים והממון של רושם הצוואה. הכוונה היא לנתוני כל אחד מהנכסים בארץ ובחו"ל, כולל גוש, חלקה ותת חלקה. נתונים מדויקים של כל החסכונות, אם מדובר בחשבונות בנק בארץ ובחו"ל, קופות גמל, קופות פנסיה, קרנות השתלמות, פעילות בשוק ההון, מטבעות קריפטונים ועוד. 

בנוסף לכך רושם עו"ד לענייני משפחה את שמות היורשים, עם כל הנתונים שלהם כמו מספר ת.ז., כתובת, כתובת מייל, מספר טלפון סלולרי וכו'. המצווה רושם את שיטת החלוקה של הרכוש והממון, למי מיועד כל נכס, או אם הוא מעוניין לחלק הכול באופן שווה לכל אחד מילדיו. 

ייפוי כוח מתמשך 

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך מצוין שיפתור לכל אדם שמכין אותו, בעיות רבות בהמשך הדרך. זוהי למעשה האמירה של אדם זה והבעת רצונו איך לחיות את חייו אם הוא לא יהיה עצמאי, אלא סיעודי או תשוש נפש. הצורך להכנת המסמך נובע מהעובדה שנוצר צורך למסמך שהוא משלים את האפוטרופסות על הרכוש ועל הגוף. לעיתים כשאחד ההורים מגיע למצב קשה, הילדים אינם יודעים באיזו דרך לבחור מתוך הדרכים המוצעות כמו לדוגמה, להשאיר את ההורה בביתו על מטפל זר, או לחלופין לאשפז אותו במוסד סיעודי.

התוויה של הדרך 

עו"ד לענייני משפחה שמכין מסמך זה, רושם פרטים על הדרך שעל פיה ביקש ההורה לפעול. כמו לדוגמה להיות תחת השגחה רפואית במוסד מסוים, או להישאר בבית עד יומו האחרון. קיימים במסמך זה מתווים בכמה נושאים אקוטיים וכך כאשר בריאותם של ההורים המבוגרים מדרדרת, הילדים פותחים את המסמך ופועלים על פי ההנחיות. כך הם מקיימים את רצונו של האדם היקר להם מכל. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...