Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למצוא את הדרך הנכונה להתגרש- כך תעשו את זה

למצוא את הדרך הנכונה להתגרש- כך תעשו את זה
credit: canva.com

זוגות רבים יותר ויותר מוצאים בגירושין פתרון טוב יותר מאשר גרירת מחלוקות ויחסים צוננים במקרה הטוב, ומריבות וכעסים בלתי פוסקים במקרה הפחות טוב. ככל ששכיחות הגירושין עולה, כך עולה ההבנה שאם כבר להתגרש, יש דרך לעשות זאת, שהליך גירושין שנעשה בצורה מושכלת כשמוביל אותה עורך דין מנוסה יכול להקל מאוד על הזוג המתגרש והדבר משמעותי עוד יותר כאשר זו משפחה עם ילדים אשר גם ככה גירושי ההורים ופירוק המשפחה קשה להם. לכן, כאשר מחפשים עורך דין גירושין בתל אביב או לפי אזור המגורים, חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב בתחום, ידע ובקיאות בחוקים הרלוונטיים לצד היכולת להביא את הזוג להסכם גירושין המקובל על שניהם. עורך דין אשר מתמחה בגישור יכול להוביל את הזוג להסכם גירושין  מחוץ לכותלי בית המשפט. גישור נותן תחושה נוחה יותר, מותיר פחות משקעים וגם קצר יותר.

לגדל את הילדים בשיתוף פעולה ומתוך שוויון

מעבר לכך שזוגות רבים בוחרים היום להגיע להסכם גירושין בהליך גישור ולא בהליך משפטי (כשהמדינה כמובן מעודדת את המגמה), ניתן לראות גם שינוי בנושא הסדרי הראיה (שהיום מכונה זמני שהות). בעבר הסידור הרווח היה שישנו הורה משמורן אצלו הילדים גדלים ונמצאים רוב הזמן מלבד שעות מסוימות באמצע השבוע וסופי שבוע לסירוגין בהם הם נמצאים אצל ההורה האחר. לרוב ההורה המשמורן היה האם. בהתאם לכך, צריך האב לשלם מזונות בסדר גודל לא קטן כדי לסייע בכלכלת הילדים. המזונות מהווים סלע מחלוקת משמעותי ומחסום בהגעה להסכם גירושין המקובל על שני הצדדים. היום רבים בוחרים במשמורת משותפת במקום בהורה משמורן אחד. במשמורת משותפת חלוקת זמני השהות שווה כמעט לחלוטין וכל גם כלכלת הילדים. לכן, כשיש משמורת משותפת מזונות יהיו נמוכים יחסית ונובעים בעיקר מפערים ביכולת ההשתכרות.

עורך דין לענייני משפחה- לא רק גירושין

חיפוש עורכי דין מומלצים לענייני משפחה נעשה במקרים רבים בשל גירושין אם כי לא רק. עורך דין לענייני משפחה מטפל בלא מעט נושאים הקשורים למשפחה. אמנם המשפחה היא המסגרת הבטוחה והמוכרת של כל אחד אך גם בתוכה ישנם נושאים הדורשים טיפול משפטי. עורך דין לענייני משפחה מטפל בעריכת הסכמי ממון הנעשים לפני הנישואין או מעט אחריהם. עריכת הסכם ממון יקל מאוד במקרה של גירושין. תחום נוסף בתוך דיני משפחה הוא ירושות וצוואות, כל הקשור לעריכת צוואה או קיום צוואה/ צו ירושה לאחר מותו של הורה. כל אלה נושאים ורכבים ורגישים ולכן חשוב  שיטפל בהם עורך דין מנוסה, מקצועי ובעל יכולת הקשבה ואמפתיה.

טל ויינגסט הוא עו"ד לענייני משפחה המשלב בין מקצועיות לבין יחס אישי ואמפתיה לכל לקוח ומסייע לעבור הליך גירושין בדרך הקלה ביותר שניתן באופן שיבחר הלקוח: באמצעות גישור או בהליך משפטי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...