למצוא וודאות בתקופה של חוסר וודאות- כך תעשו זאת

למצוא וודאות בתקופה של חוסר וודאות- כך תעשו זאת
קרדיט - Canva

היום, כאשר במדינה ישנו מצב ביטחוני לא יציב שצפוי להימשך על פני תקופה לא קצרה, אזרחים רבים חשים חוסר ביטחון וחוסר וודאות. חוסר הוודאות אינו נוגע רק למצב הבטחוני עצמו אלא גם להשלכותיו. השפעות של מצב כזה הן רחבות גם באזורים בהם אין לחימה בפועל, כמו התחום הכלכלי. גם אם במקרו המצב הכללי אינו יציב, ניתן לקבל כלים איך לשמור על יציבות ברמת המיקרו, ברמה המשפחתית והאישית. יועץ כלכלי למשפחה אשר יבנה עם המשפחה תוכנית מסודרת עם יעדים לטווח הקצר והארוך הוא המפתח לשליטה בתחום הפיננסי שבמשפחות רבות אנו מנוהל נכון או אינו מנוהל כלל.

שינוי בהתנהלות הכלכלית- ממה מתחילים?

ניתן לשמוע בתקשורת לא מעט על נושא תקציב המדינה, האם עבר או לא עבר, על העיכובים ביציאתו אל העולם ועוד. תקציב המדינה ללא ספק משפיע על החיים של כולנו, אך כפי שישנו תקציב למדינה כך צריך להיות לכל משפחה תקציב משלה, תקציב משפחתי בו אתם מפרטים את הסכום העומד לפניכם להוצאות שצריך להיגזר מההכנסות והתחלקות ההוצאות. אצל רבים אין באמת התאמה בין ההכנסות לבין ההוצאות החודשיות, מה שגורם למינוס רק לגדול ולכך שייעשו צעדים שלא תורמים לשיפור במצב הכלכלי כמו הלוואות. בעזרת יועץ כלכלי למשפחה תבנו את התקציב שלכם בצורה טובה, תפרטו כיצד ההוצאות אמורות להתחלק בין תחומים שונים ותקבלו כלים נוחים כיצד ליישם את התוכנית ולעמוד בכל היעדים.

בחירה נכונה של יועץ כלכלי- צעד ראשון ליציאה מהחובות

ממש כפי שבחירה נכונה של עורך דין היא צעד חשוב לקראת יציאה ממצב משפטי מורכב, כך בחירה נכונה של יועץ כלכלי היא צעד ראשון וחשוב בדרך לשינוי כלכלי משמעותי שימשיך לאורך זמן. חשוב לבחור יועץ כלכלי בעל ניסיון רב בייעוץ אך גם בתחום הכלכלה והפיננסים בכלל. צריך להיות בו שילוב מנצח של מקצועיות יחד עם אמפתיה ויכולת ליצור תחושה של אמון וביטחון כלפיו. כדאי לחפש יועץ כלכלי בסביבתכם כדי שתוכלו גם לגשת אליו פיזית, כך שאם אתם מתגוררים באזור ירושלים, חפשו יועץ כלכלי למשפחות בירושלים אשר מגיע ללקוחותיו או שניתן להגיע אליו וכמובן זמין לכל שאלה בטלפון או בווצאפ, כי לאורך התהליך מתעוררות שאלות רבות.

אביתר זכאי הוא יועץ לכלכלת המשפחה העושה את עבודתו מתוך רצון אמיתי לסייע למשפחות לצאת ממצב כלכלי לא פשוט אליו נקלעו. מלבד הרצון הטוב והאמפתיה לאביתר ישנו ידע בתחום הפיננסים וניסיון מקצועי רחב. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג הוא שוקולד שעבר התאמה אישית עם עיצוב, לוגו...
איך לבחור חנות תוספי תזונה
בחירת חנות תוספי תזונה איכותית  נחשבת חשובה לשמירה על הבריאות....
משפחה במשבר
בעולם המשפט המודרני, ולאור שינויים בחקיקה ופסיקת בתי המשפט, הליכי...
התמודדות עם עיקולים: המדריך לחייבים
הלב דופק בחוזקה, הידיים מזיעות, והמחשבות רצות - זו התחושה...
חיוך יפה ובריא: כל מה שרציתם לדעת על טיפולי שיניים מתקדמים
חיוך יפה ובריא הוא מרכיב מרכזי בביטחון העצמי שלנו, שכן...
דילוג לתוכן