Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לעלות על הנתיב הנכון עבורכם

לעלות על הנתיב הנכון עבורכם

מדי בוקר, אנו מתעוררים ליום חדש – ומנסים להעלות חיוך על פנינו. בפועל, רבים מאתנו חושבים על האתגרים הניצבים בפנינו – ומתקשים להתמודד עם כך ביעילות. נדמה כי אנחנו שבויים בשגרה אפורה, המורכבת ממגוון בעיות החוזרות על עצמן פעם אחר פעם. בין אם בבית עם המשפחה ובין אם בעבודה עם העומס – האם נוכל למצוא את האיזון ולעלות על המסלול הנכון? התשובה היא כמובן, כן, ואתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

לעלות על הנתיב הנכון עבורכם

לעיתים קרובות מדי אנו נקלעים לשגרת יום-יום ברורה ומוגדרת, נשאבים לתוכה – ובדרך מאבדים את עצמנו וזהותנו. במקרים אחרים, תחושת הערך העצמי שלנו יורד, כאשר אנו משדרים זאת לסביבה – שמגיבה בהתאם ומעניקה לנו יחס לא מכבד. מעוניינים לצאת מהמעגל הבלתי פוסק של חוסר הערכה עצמית? ברצונכם לקבל מוטיבציה ולבנות את עצמכם מחדש? בין אם מדובר בסדנאות התפתחות אישית, סדנת מדיטציה ובין אם מדובר במפגשים חווייתיים אחרים, פנו אל אהובה ונה, מרצה ומנחת קורסים וסדנאות המסייעים ביצירת מוטיבציה בחיים. ערכי היסוד של מרצה זו הם אהבה, הגשמה, התפתחות, בטחון והעצמה – אותם היא מיישמת בהדרכות שלה. 

להחזיר את השליטה לחייכם 

הצבת מטרות, בניית מסלול חיים חיובי ולקיחת הצעד הראשון לעבר עתיד טוב יותר – מדובר בפעולות חשובות; פעולות בעלות ערך רב בזכותן נגשים את עצמנו ואת חלומותינו. בפועל, לחלקנו חסרה מוטיבציה, אותו כוח מניע המעודד אותנו לפעול. התירוצים הם רבים מדוע יש לדחות את נקיטת הפעולה למחר. אך מתי יגיע היום בו סוף-סוף נאמר כן? הפכו את היום לתאריך המיוחד והירשמו אל סדנת מוטיבציה של אהובה ונה.

מרצה ומנחה זו פועלת בהתאם לשיטת הו'אופונופונו ישראל, אשר נוצרה באיי הוואי. שיטה זו שמה למטרה לעזור למשתתפים בסדנה לטהר את עצמם על ידי זיכוך מכל היבט שלילי בחייהם – והפיכתם למאושרים וחיוביים.

לרכוש כלים חשובים לחיים

במסגרת סדנאות התפתחות אישית, נפתח את עצמנו לאפשרויות חדשות – ונצא לדרך חדשה של הגשמה עצמית. כדי לקבל על כך פרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל אהובה ונה, מרצה ומנחת קורסים וסדנאות המסייעים ביצירת מוטיבציה בחיים. אהובה ונה פיחתה שיטה ייחודית ליצירת מוטיבציה, המעניקה כלים פרקטיים להצלחה. כמו כן, מרצה ומנחה זו מחזיקה בהשכלה מקיפה ורחבה המשלבת בין עולם המדע והמחקר לבין עולם התנ"ך. לפרטים נוספים והזמנת הרצאות מעוררות השראה, צרו קשר בטלפון שמספרו: 052-8349019

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...