Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לצאת לחופשה עם הבייבי שלכם

לצאת לחופשה עם הבייבי שלכם
bignews.co.il חדשות - מלונות

אחת ההתלבטויות הכי שכיחות של הורים צעירים עם תינוק היא האם לצאת לחופשה משפחתית עם הבייבי או לא. מצד אחד קיים הרצון לצאת לנופש שלם עם כל המשפחה ולהעניק לילדכם את כל מה שאפשר על הצד הטוב ביותר, והחשש שהנופש לא יהיה הרמוני ושלם בלעדיו, ומנגד קיים החשש של יציאה לעבודה ולא לנופש משום שהטיפול בבייבי דורש לא מעט משאבים ותשומת לב. ההתבלטות אכן הגיוניות ואין עליה תשובה אחת ברורה. אבל כן יש היבטים שונים וצדדים שכדאי להכיר על מנת לקבל החלטה מושכלת.

לצאת לחופשה עם הבייבי שלכם
bignews.co.il חדשות – מלונות

מה חשוב לקחת בחשבון?

קודם כל חשוב להבין שחופשה בארץ, וגם חופשה בחו"ל, עם הילדים, ובייחוד עם ילדים קטנים מאוד – היא לא חופשה זוגית. העניין הוא שרבים חוששים שבכלל לא יהיה מדובר בחופשה אלא בסוג של עבודה. חשוב להבין שיציאה לנופש או טיול של כמה ימים עם תינוק או תינוקת קטנים דורשת התייחסות ותשומת לב מיוחדת, ואם מגיעים עם state of mind מתאים – אז הכל יהיה הרבה יותר קל במהלך החופשה. מלונות שונים מציעים המון עזרה ומתקנים שמאפשרים לכם לעבור את הנופש הבייבי בצורה קלה יותר. כך למשל יש שירותי בייביסיטר בחלק מהמלונות, ג'ימבורי, הצגות, פעילויות משותפות להורים ולתינוק כמו יוגה, ועוד. יש גם אזורי החתלה, וחדרים עם מיטת תינוק או לול.

בתי מלון בארץ מאפשרים להזמין חבילות נופש להורים עם ילדים קטנים. יש מלונות מסוימים או מתחמי אירוח ולינה שבהם לא ניתן להכניס ילדים מתחת לגיל מסוים. זאת מתוך מחשבה וכוונה לאפשר לכלל האורחים להנות מרמה מסוימת של שקט ורגיעה, והמציאות מלמדת שזה לא בהכרח מתאפשר כאשר מגיעים להתארח במתחם משפחות עם ילדים קטנים. זה לרוב יפגוש אתכם במתחמי אירוח בהם יש חדרים קרובים אחד לשני או מתחם של בקתות או צימרים או כפרי נופש למשפחות. במלונות רשת גדולים לרוב אין הגבלת גיל. מה שכן, כאשר מדובר על מלון בוטיק לא תוכלו להכניס תינוקות במרבית המקרים.

נופש עם הבייבי באילת

חלק גדול מהמלונות העיקריים באילת הם מסוג של מלונות רשת גדולים או בינוניים מה שאומר שאין שום בעיה להתארח בהם עבור משפחה עם ילדים ותינוקות. מלונות באילת מציעים מתקנים ושירותים שונים שמסייעים להורים עם תינוקות במהלך הנופש – כמו למשל כאמור שירותי בייביסיטר, פעילות משותפות להורים ולטף, הצגות לגילאים הקטנים יותר, ג'ימבורי ועוד. כן חשוב לבקש מראש מצוות המלון לול במידה ויש לכם צורך בכך.

במידה ואתם מתכננים סביב אילת לצאת לטיול הכולל נסיעה ברכב חשוב לקחת בחשבון שילדים קטנים מציבים להוריהם הרבה תנאים במהלך הנסיעה ברכב כמו למשל הצורך במשהו מתוק, בחטיפים ועוד. ולכן חשוב מאוד לפזר חטיפים ונשנושים כמעט בכל מקום אפשרי: ברכב, בחדר במלון, בתיק של הבריכה ולמעשה בכל מקום. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שהנסיעה לאילת שהיא כידוע נסיעה יחסית מייגעת של כמה שעות טובות לא בהכרח תהיה פשוטה. ולכן יש לקחת לקראתה הרבה אוויר, לצאת לדרך רעננים עם כל האספקה הדרושה ולהיות מוכנים אולי אפילו למריבות בין הילדים לבין עצמם ולהתקוטטויות. כדאי להצטייד לקראת הנסיעה בטאבלט עם שירים וסדרות שהילדים אוהבים. שימו לב שלא כדאי לבחור להתארח במתחם של וילות או סוויטות שבו החדרים של האורחים השונים קרובים יחסית אחד לשני משום שזה עלול ליצור הפרעות לשכנים. גם אם המתחם עצמו מאפשר אירוח של תינוקות – זה לא בהכרח יפעל לטובתכם במהלך הנופש.

אילת היא עיר שטופת שמש – ולכן יש להצטייד בכמות מספקת של קרם הגנה כולל קרם הגנה המתאים לתינוקות. תמיד תוכלו לרכוש בעיר קרם הגנה לתינוק אם שכחתם להביא אבל קחו בחשבון שלקנות קרם הגנה דווקא בלובי המלון או בחנות על אם הדרך יכול להיות יקר יותר.

נופש עם הבייבי בצפון הארץ

צפון הארץ מציע למשפחות עם ילדים עושר רב של פעילויות, אטרקציות ומסלולי הליכה בטבע. חשוב לבחור את המסלול שמתאים עבור ההורים מבחינת דרגת הקושי והנשיאה של התינוק במנשא. שימו לב, כאן כמו באילת, חשוב לבחור מקום אירוח בו מתאים להתארח עם תינוקות על כך המשתמע מכך. בצפון הארץ יש לוקיישנים מסוימים כמו קיבוצים או מושבים בהם לא תוכלו להשיג בקלות ציוד לו אתם זקוקים כמו חיתולים או קרם הגנה או משחת החתלה. מלונות בצפון הארץ מציעים גם מתקנים שונים שמקלים את הנופש עם ילדים ותינוקות, אך חשוב לקחת בחשבון שכאשר מדובר על יחידות אירוח, בתי הארחה ומלונות מטיילים לא תוכלו בהכרח למצוא את כל הסיוע שקיים במלוות רשת גדולים. כך למשל ג'ימבורי או שירותי בייביסיטנג הם לא מאוד נפוצים.

נופש עם הבייבי בתל אביב

יש משפחות שמעדיפות לנפוש קרוב לבית, וגם אם תל אביב לא קרובה לבית אז לנפוש באזור אורבני-עירוני שלא דורש נסיעה ברכב, שהכל במרחק הליכה בין החדר לבריכה, וכך להיות חשופים לכמה שפחות חוויות לוגיסטיות מורכבות עם הבייבי. מלונות בתל אביב נגישים מאוד על קו הטיילת ומאפשרים לכם להזמין נופש ולהתארח במגוון של חדרים ברמות אירוח שונות – ברמה של חצי פנסיון או פנסיון מלא. יש חדרי סוויטה ויש חדרים פחות יוקרתיים. מומלץ מאוד להתארח במלון בתל אביב שהירידה ממנו לחוף היא נגישה ובמרחק של כמה צעדים, כמו גם שיש כמה בריכות שמצויות בו כולל בריכה לפעוטות, וכמובן ג'ימבורי. אם אתם מתכננים לצאת בערב לארוחה זוגית כדאי מאוד להתארגן מראש על שירותי בייביסטינג, ותוכלו למצוא שפע של שירותי בייביסיטינג בתל אביב, גם אם לא מתוך שירותי המלון עצמו אלא באמצעות מגוון תושבים המציעות שירותי בייביסיטינג ומתגוררים בעיר.

נופש עם הבייבי בים המלח

חשוב לציין שים המלח הוא יעד קצת פחות פופלארי עבור משפחות עם תינוקות. זאת משום המים המלוחים של ים המלח, ומשום הנסיעה שדורשת נסיעה בירידות תלולות מאוד על מנת להגיע ליעד. כן תוכלו להתארח במלון בים המלח עם כל המתקנים והשירותים ברמת אירוח גבוהה אך חשוב לקחת בחשבון שיש קצת פחות התאמה למשפחות עם ילדים מאוד קטנים. מלונות בים המלח מציעים חבילות אירוח למשפחות במחירים מאוד אטרקטיביים לאורך כל השנה.

חשוב לקרוא חדשות  טיפים שונים לקראת הנופש המשפחתי שלכם עם הבייבי.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...