Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקנות פעם אחת את הטוב ביותר – בידורית BOSE מקצועית

לקנות פעם אחת את הטוב ביותר – בידורית BOSE מקצועית
קרדיט freepik

אנשי מקצוע ובתי עסק רבים מתחומים שונים עושים כיום שימוש שוטף בבידורית (רמקול קטן ונייד) במסגרת עבודתם – אומני רחוב, מעבירי הפעלות לילדים, מרצים, מדריכי טיולים, מקומות המארחים אירועים חגיגיים ועוד. בעוד בעבר היו נפוצים בקרב אנשי מקצוע ובתי עסק אלו בעיקר בידוריות פשוטות, זולות ולא איכותיות במיוחד, כיום כבר קיימים בשוק (גם כאן בארץ) דגמים מקצועיים ואיכותיים שיכולים לשפר ולשנות את כל חוויית השימוש במכשיר.

קרדיט freepik

חברת BOSE ידועה כאחת היצרניות המובילות והאיכותיות ביותר בעולם של רמקולים וציוד הגברה. הדגם של בידורית BOSE S1 PRO המוצע כיום למכירה בארץ אינו עולה הרבה יותר מאשר דגמים של בידוריות זולות והרבה פחות איכותיות, ומציע חוויית שימוש מקצועית ואיכותית ביותר. פעם אחת קונים את הטוב ביותר ונהנים מבידורית קטנה ואיכותית אשר יודעת לעשות הכל ומחזיקה מעמד לאורך זמן.

דגם שכדאי לכם מאוד להכיר – בידורית BOSE S1 PRO

עבור כל מי שמחפש בידורית קטנה אך איכותית ביותר אשר תוכל לעשות את הכל ולמלא את כל התפקידים השונים של בידוריות כיום, מומלץ בחום לקנות בידורית BOSE, בשל המוניטין ארוך השנים של החברה כיצרנית הטובה בעולם של רמקולים ניידים ואמצעי הגברה בכלל.

אך מומלץ עוד יותר להכיר ספציפית את הדגם של בידורית BOSE S1 PRO, אשר זמין לקנייה בארץ במחיר סביר במיוחד –

מה מאפיין דגם זה? ובכן, מדובר בבידורית קטנה וקומפקטית (משקל של 7 קילו בלבד), אך עוצמתית מבחינת ווליום ומעולה מבחינת איכות השמע. לבידורית זו שתי כניסות שונות המאפשרות לחבר מקורות שמע שונים (הן מיקרופון והן גיטרה או כלי נגינה אחר), כמו גם אפשרות לחבר מקור שמע באופן אלחוטי (לדגם זה מקלט בלוטוס מובנה ופנימי).

יתרון משמעותי ביותר של ה S1 PRO הוא זמן חיי הסוללה – זו הבעיה ונקודת התורפה העיקרית של מרבית הבידוריות הניידות כיום, ובחברת BOSE יודעים זאת. לכן ציידו דגם זה (המיועד, כאמור, גם לשימוש מקצועי מסוגים שונים) בסוללה חזקה במיוחד המאפשרת עד אחד עשר (!!) שעות עבודה ללא חיבור לחשמל. כמו כן, המכשיר מצויד במערכת לטעינה מהירה, המבטיחה כי נוכל לחזור לפעילות אלחוטית (ללא חיבור לחשמל) הכי מהר שאפשר.

זמן חיי הסוללה הארוך והאפשרות של טעינה מהירה הופכים דגם זה למועמד האידיאלי עבור כל מי שלמשל שמעביר הפעלות, אירועי רחוב, הדרכות או הרצאות ברצף, כמו גם עבור אירועים הנערכים בשטח ושלל מצבים נוספים.

השקעה חד פעמית אשר בסוף משתלמת יותר גם מבחינה כלכלית

השימוש בבידורית BOSE, וספציפית בדגם כמו ,BOSE S1 PRO, מבטיח כאמור רמת איכות גבוהה ואמינות חסרת תקדים, במיוחד בהשוואה למרבית הבידוריות ה"חובבניות" המוצעות כיום למכירה בארץ.

בעוד המחיר של דגם זה אמנם גבוה יותר ממחירן של בידוריות זולות במיוחד, הוא אינו גבוה בהרבה והפרש המחירים בהחלט שווה את ההשקעה. המחיר שווה את זה לא רק מבחינת האפשרות להשתמש בבידורית מקצועית, איכותית ואמינה (וזה מורגש מאוד כאשר מדובר בשימוש רציף ויומיומי…), אלא גם מבחינה כלכלית – אמנם אנחנו משלמים מעט יותר עכשיו, בעת הקנייה, אך בידורית מסוג זה תחזיק מעמד ותמשיך לפעול בצורה טובה לאורך שנים ארוכות קדימה, כך שלא ניאלץ לתקן ולהחליף את המכשיר כל שנה או שנתיים (מה שקורה לא פעם כשהולכים על הדגמים הזולים והפשוטים ביותר).

כמו כן, דגם זה מגיע כמובן עם אחריות מלאה, ועם כל האמינות והמקצועיות של חברת BOSE. שווה בהחלט את ההשקעה – פעם אחת לקנות בידורית קטנה, מקצועית ואיכותית ביותר, ואז לא לקנות שום דבר נוסף כתחליף או תוספת במשך שנים קדימה…

לקטגוריה של רמקולים ובידוריות היכנסו ללינק >>

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...