Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקראת לידה: אלה הפריטים שחשוב שתקנו

לקראת לידה: אלה הפריטים שחשוב שתקנו
קרדיט PIXABAY

עוד כמה שבועות תינוק עתיד להגיח לאוויר העולם ואילו ממש עתה זה הזמן להתנהל בצורה רגועה ולרכוש כל מה שצריך, מבלי לאפשר ללחץ לגרום לכם להוציא יותר מהרצוי או גרוע מכך – להתפשר. מכאן שאם גם אתם יושבים מול רשימה ומנסים להבין מה פספסתם, אנו מציעים לכם להתנהל באופן מושכל ופשוט לעבור על סך הקטגוריות המפורטות:

3 טיפים לדרך

רגע לפני שנעבור על רשימת הציוד, נעצור להעניק שלושה טיפים: ראשית היו מודעים להפרשי המחירים שבין הרשתות השונות, כך שבהחלט רצוי לערוך סקר שוק. מאין להתחיל? חנות מוצצים בבאר שבע מציעה מגוון רחב, איכותי ומחירים שווים – בהחלט שווה בדיקה. שנית, אל תמהרו לרכוש מגוון מוצרים שבקלות ניתן להשיג מחברים ובני משפחה שישמחו לפנות בבית מקום, ולבסוף נציין שיש להבדיל בין מוצרים שמוטב לרכוש עוד עתה לבין מוצרים שמוטב לחכות עם הרכישה שלהם עד לאחר הלידה, כך שהצורך בהם יהיה יותר ברור.

לקראת לידה: אלה הפריטים שחשוב שתקנו
קרדיט PIXABAY

הרשימה המלאה

  • ציוד עבור האם – אם נתחיל באם, נציין שמוטב להגיע לחדר הלידה עם כמה דברים חשובים, קרי משחה ייעודית לטיפול בפטמות, ביגוד נוח, תחבושות היגייניות, חזיית הנקה, כפכפים ומטען.
  • עבור חדר השינה – גם תינוק קטן צריך דברים גדולים. רכשו עבורו מיטת תינוק, מזרן וסדינים מתאימים, שמיכה, שידת החתלה, מגן ראש, מזרן החתלה, נחשוש, לול, סדיניות חיתולי פלנל וחיתולי טטרה.
  • עבור נסיעה והתניידות – על מנת שהמעבר עם הילד ממקום למקום יהיה נוח ובטוח, חשוב לרכוש סל קל איכותי, עגלת תינוק, מצעים לעגלה, תיק מותאם לעגלה וכמובן מנשא.
  • מוצרי רחצה – שמירה על ניקיון התינוק מאוד חשובה. עבור כך רכשו אמבטיה, דפני (פלוס ריפוד מותאם), מדחום לאמבטיה, מגבת לתינוק, שמן תינוקות, אל סבון ושמפו אל דמע.
  • מוצרים מתכלים – מהר מאוד תגלו עד כמה מגבונים חשובים. מה עוד? טיטולים, אבקת כביסה ייעודית, טישו רך, צימרונים ייעודיים לתינוקות וצמר גפן.
  • מזון ומוצרים משלימים – בין אם התינוק יונק ובין אם התינוק אוכל פורמולה, יש כמה דברים שלהם הוא יזדקק: בקבוק גדול, בקבוק קטן, פטמות מותאמות, בקבוק למים, סטריליזטור, מוצץ (וקופסה למוצץ), כיסא אוכל, מתקן לייבוש בקבוקים ומחלק מנות.
  • ביגוד – במהרה תגלו שתינוקות מחליפים אינספור בגדים במהלך היום. מה אם כן צריך? בגדי גוף, בגדי גוף חזייה, מכנסי רגליות, חולצות, אוברול וגרביים – לפחות כ 5 מכל סוג. מה עוד? שני כובעים ו4 סינרים.
  • מוצרי בטיחות – בוסטר הוא בגדר חובה, ופה מומלץ לבחון האם מבקשים לרכוש גם בייבי סנס, אינטרקום ואף אינטרקום מצלמה.
  • לצד שידת ההחתלה – גם תינוק קטן צריך להיות מסודר, ועל כן תשקלו לרכוש עבורו מברשת שיער, מסרק ומספריים לציפורניים. מה עוד? משחת החתלה, אלכוהול לחיטוי, מדחום ומכשיר אדים.

מחליטים ורוכשים

עתה כאשר התמונה ברורה, ויודעים אילו פריטים נחוצים לאחר הלידה, רק נותר להבין מה קיים, מה ניתן להשיג, עם מה מבקשים לחכות, מה ניתן להשכיר (למשל משאבת חלב ועריסה) וכמובן איזו חברה מעדיפים. מתרגשים? יש לכם סיבה טובה. שיהיה בשעה טובה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...