Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקראת סוף שנת הלימודים – מתנות מקוריות לילדים

לקראת סוף שנת הלימודים – מתנות מקוריות לילדים
קרדיט ל top art

ככל שמתקרב סוף השנה, כך גם האווירה בבית הספר ובגן נעשית תוססת יותר. ההתרגשות בשיאה וההכנות הרבות של צוות בית הספר ושל התלמידים לקראת בחינות, היערכות לכיתה הבאה או המעבר מהגן לבית הספר וההכנות למסיבות הסיום יוצרות עניין רב. במעמד סיום השנה, מתנה קטנה שהושקעה בה מחשבה עשויה להיות הזדמנות חשובה להביע הערכה ולסיים את השנה בתחושה טובה. חנויות רבות מציעות מתנות גנריות, אך כדי לתת משהו עם יחס אישי ושייתן את התחושה שמישהו חשב עליהם, ראוי שניתן לילדים משהו ייחודי. אספנו עבורך מספר המלצות למתנות שישמחו ויספקו להם זיכרונות לטווח הארוך.

לקראת סוף שנת הלימודים – מתנות מקוריות לילדים
קרדיט ל top art

תיק אוכל מעוצב

כיום יותר מאי פעם, מציעים עסקים רבים פריטים שווים וייחודיים שילדים ונערים מתחברים אליהם במיוחד. ניתן לשלוח תמונות ולהדפיס על גבי תיקי אוכל או על תרמוסים אישיים כל עיצוב שיעלה על רוחנו ואפילו להוסיף את שם התלמיד ולתת לכל אחד מהם מתנה מותאמת אישית המיועדת אך ורק לו. 

גאדג'טים קטנים

על אף שמתנות צנועות ואישיות יכולות להיות מושלמות כמתנות לשכבות צעירות או כמתנות לגני ילדים, לגילאים הבוגרים יותר, מומלץ לקנות משהו שנשמר וישמש אותם. ניתן כיום להזמין כמות של דיסק און קי, רמקול נייד קטן, או מטען נייד שישרתו אותם במהלך השנה ובימי החופש ויחזיקו מעמד לזמן משמעותי. 

משהו לחופש

כדי להכניס את התלמידים לאווירת החופש, ניתן לרכוש מתנות לתלמידים שיהיו בסימן הקיץ. שמשיות מעוצבות, מגבות עליהן מודפסת הקדשה אישית, משקפי שמש שווים ופריטים רבים אחרים שפשוט  זועקים "הגיע הקיץ" זמינים בעסקים רבים וניתן בקלות לעצבם בכל דרך שנבחר ולמתג בהם את בית הספר, סממנים של השכבה ואלמנטים רבים אחרים שסביבם התלמידים עשויים להתגבש. בדרך זו אנו מקבלים מתנה שגם נותנת נגיעה אישית, גם יוצרת אחידות קבוצתית וגם תהיה שימושית ומהנה. 

עם אלמנטים חינוכיים

בבואנו לבחור מתנות לגני ילדים או לשכבות הצעירות, כדאי לקחת אלמנט נוסף בחשבון. מדובר בילדים צעירים וחשוב שלמתנות תהיה משמעות כלשהי ולא ייראו כפרס ריק מתוכן. ניתן בקלות לקחת נושאים שנלמדו לאורך השנה כמו אותיות הא' ב', חגים, נושאים תרבותיים שונים, עונות השנה ועוד נושאים רבים אחרים וליצור מתנות המותאמות אישית. מערכת שעות מעוצבת, כיסא פלסטיק או תרמוס על גביו מודפסים נושאים שונים או תיק בד כיפי לקיץ, יוכלו לשמש כמתנה נהדרת וניתן בקלות למתגה באופן אישי לכל ילד עם תמונתו ושמו הפרטי.

אחראי סביבתית

למרבה הצער, רבות מהמתנות עשויות מחומרים סינתטיים ומוצאים את עצמם תוך זמן קצר בפח הזבל. כדי לספק אלמנט חינוכי נוסף במתנה ולשמש דוגמה חשובה, חשוב שנבחר מתנה העשויה מחומרים מתכלים ושתשמש את התלמידים לאורך זמן מבלי להפוך לפסולת נוספת. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...