Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לשמור על הבניין

לשמור על הבניין
קרדיט - freepik

אחזקת מבנים היא לא משימה פשוטה – בין אם מדובר על שמירה על הניקיון בחדר המדרגות, המעלית והלובי, על תחזוקת וטיפוח הגינה המשותפת או אפילו על תחזוקתה השוטפת של המעלית, מדובר במשימות מורכבות אשר גוזלות זמן רב מועד הבית ומהדיירים. לכן, בשנים האחרונות יותר ויותר ועדי בית, בעלי בניינים ואפילו מנהלי משרדים פונים אל חברת אחזקות מבנים על מנת שיתחזקו את הבניין המשותף באופן קבוע, בתמורה לתשלום חודשי. בין תפקידי החברה ניתן למצוא ניקיון ותחזוקה שוטפת של הבניין, החלפת נורות ומעקב אחר הבדיקות השנתיות של המעליות בבניין, טיפוח הצמחייה והגינה הציבורית ועוד תפקידים נחוצים וחשובים נוספים.

קרדיט – freepik

לחסוך את מאמצי הגבייה

ניהול ועד בית היא משימה מורכבת למדי אשר כוללת מגוון רחב של תחומי אחריות – מניהול הבניין עצמו, גביית דמי ועד הבית, תשלום חשבונות הבניין, בין אם מדובר על חשמל לחדר המדרגות או מים להשקיית הבניין, תשלום על תיקונים כאלה ואחרים, כמו גם תשלום שוטף לחברת האחזקה אשר מתחזקת את הבניין באופן קבוע. מדובר במשימות רבות, אשר קשות לניהול בידיי דייר אחד או קבוצה קטנה אשר חיים בקצב החיים המהיר והעמוס שנהוג היום, ולכן בניינים רבים החליטו להעביר את השרביט אל חברות ניהול ועד בית.  אותן חברות משמשות כוועד בית לכל דבר – הן אחראיות על התשלומים לספקים השונים ועל גביית דמי הוועד מהדיירים, כולל טיפול משפטי בסרבני תשלום.

לפנות אל המומחים בתחום ניהול הנכסים

בסופו של יום, בתור בעלי נכסים שעלו לכם כספים רבים ועליהם אתם עדיין משלמים, וודאי תרצו שאת הנכס תנהל חברת ניהול נכסים מוכרת, אמינה, מקצועית ומיומנת – שניהלה מאות בנייני מגורים ובנייני משרדים, שתדע לבצע את העבודה מבלי שתצטרכו להזכיר לה דבר ושתתנהל על הצד הטוב ביותר. חברה אשר תעניק את כל השירותים הנדרשים במקום אחד, בין אם מדובר על ניהול הנכס, אחזקת המבנה או ניהול ועד הבית, דעו שחשבת אב בית היא ללא ספק הבחירה הנכונה בעבורכם. החברה מציעה את שירותיה בכל רחבי הארץ ומעמידה לידי לקוחותיה מערך שירות לקוחות זמין במיוחד, במתכונת של 24 שעות ביממה ו- 7 ימים בשבוע, והיא תשמח ללוות גם אתכם בשקיפות, אמינות ומקצועיות. החברה חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי, יעיל ומותאם לסביבה טכנולוגית בתמחור משתלם במיוחד. לפרטים נוספים והצעת מחיר פנו אלינו דרך האתר או חייגו למספר 077-9966773 ונשמח לסייע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...