Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לשמור על הבריאות

לשמור על הבריאות
קרדיט: shop.berryfairy.co.il
קרדיט: shop.berryfairy.co.il

מאז שחר האנושות אנשים רבים מחפשים דרכים להיות בריאים יותר והם עושים זאת בדרכים שונות – אם בתזונה, בספורט או בצמחים שונים. קצב החיים בעולם המערבי הביא עימו בעיות רפואיות רבות ולכן גם פתרונות רבים לטיפול אך גם למניעה. אנשים רבים בוחרים להשתמש בדרכי מניעה בתוספי מזון – אומגה 3, ויטמין D או C, מגנזיום וגם תוספי מזון צמחיים יותר כמו ספירולינה, תה מאצ'ה ועוד. רבים מחפשים ספירולינה מחיר, שכן העלויות שלה עשויות להשתנות מחברה לחברה. בנוסף, מחירה מושפע גם מהדרך בה היא נצרכת בין אם כאבקה, אותה מוסיפים למאכלים קרים כמו שיקים או כקפסולה.

Berry Fairy  היא חנות המציעה פירות קפואים באיכות גבוהה וללא פשרות תוך קשר אישי עם הלקוחות.  מוצרי החנות הם ללא גלוטן וללא סוכר מעובד.

סגול בהיר

לא רק הטעם של האוכל שלנו הוא זה שגורם לנו לאכול אותו, אלא גם הנראות שלו- הצורה, הצבע והמרקם שלו. בתקופה האחרונה הרשתות החברתיות מוצפות בתמונות של שיקים סגולים או קערות בריאות סגולות המבוססות על מחית אסאי קפוא. סיבת עלייתו של פרי האסאי לשיח היום אינה תלויה נעוצה רק בצבעו היפה, אלא גם בטעמו ובערכים התזונתיים שהא עשיר בהם. האסאי מכיל מינרלים רבים כמו מגנזיום, אשלגן אבץ וברזל. בנוסף, הוא מכיל נוגד חמצון ייחודי בשם אנצוציאנין העוזר במניעה של הדרדרות קוגניטיבית בכך שהוא שומר על הנוירונים במוח.

נפלאות התה

התה הוא משקה המופק מצמחים וחובן בתוכו יתרונות בריאותיים רבים, משפיע על מגוון רחב של מערכות בגוף ועוזר לבעיות רפואיות רבות. התה המוכר ביותר ובעל היתרונות הגדולים ביותר הוא התה הירוק, המופק מעלים מיובשים של צמח ה"קמליה סינזיס". כל שאר סוגי התה הנקראים גם תה צמחים, מופקים מצמחים ועלים אחרים. התה הירוק ידוע בעיקר ברפואה הסינית וההודית כמזרז ריפוי פצעים, עוזר לעיכול ומשפר בריאות גופנית ונפשית. בנוסף, הוא ידוע ביכולותיו לעזור להילחם בסרטן, בשמירה על בריאות הפה והלב, כמקטין סיכון לשבץ ומוריד רמות כולסטרול בגוף. בשנים האחרונות, החל ה"להתחרות" בתה הירוק סוג חדש של תה שמגיע אלינו מיפן – תה המאצ'ה. המאצ'ה חובן בתוכו סגולות ייחודיות. הוא מלא בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים ונעשה מוכר אף הוא בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים שהוא מספק.

Berry Fairy היא חנות המציעה פירות קפואים איכותיים ובאיכות ללא פשרות. החנות מאמינה כי האפשרויות הן בלתי מוגבלות ומציעה את המבחר הגדול ביותר לשימוש הלקוחות- גם בחורף וגם בקיץ. החנות שמה דגש על מתן שירות אישי תוך שמירת קשר עם הלקוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...