Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לשרוד את הפרידה: ההכנות לקראת הגירושין

לשרוד את הפרידה: ההכנות לקראת הגירושין

כשהגעתם אל הרבנות בפעם הקודמת, הייתם בטוחים שזה לנצח. האהבה פרחה והרומנטיקה הייתה בשיאה אבל היום אתם כבר לא לגמרי בטוחים שזה הקשר הנכון עבורכם, ואתם ניצבים בפני החלטה לא מאוד פשוטה. היא מורכבת יותר כשיש ילדים בתמונה וגם כמה נכסים שנצברו לאורך השנים המשותפות שלכם יחד. אז רגע לפני שאתם מטילים את הפצצה כדאי שתהיו מוכנים להתמודד עם המשמעויות שלה. זאת, תוך שיתוף פעולה עם חיים פכטר משרד עורכי דין.

 

בזמן שאתם עדיין מתלבטים

אם אתם שוקלים לפרק את התא המשפחתי ולחתום את פרק א' במפגש חוזר ברבנות, רצוי לוודא כי זה באמת מה שאתם רוצים ומוכנים לעשות. זוגות רבים מקבלים החלטות מתוך לחץ, כעס או נקמה, בעוד ייתכן בהחלט שאפשר היה להציל את הקשר ולמנוע את הפרידה הכואבת. אם אתם בטוחים שזה הדבר הנכון עבורכם לכל הפחות עצרו ואתרו עורך דין גירושין במרכז שיוכל לייעץ, להמליץ ולתת לכם הכוונה כדי שתפעלו בצורה מושכלת וטובה כבר בראשית הדרך. משרד עו"ד חיים פכטר מעניק ליווי מקצועי וייעוץ משפטי לגברים ולנשים בכל נקודת זמן, גם אם ההחלטה הסופית עדיין לא התקבלה.

הכינו את עצמכם לתהליך

חוץ מהכנה רגשית, שהיא ללא ספק חשובה, כדאי להבין כבר בתחילת הדרך מה באמת חשוב לכם ועל מה אתם רוצים להילחם. מחלוקת הרכוש והנכסים המשותפים, דרך הסדרי הראייה והמשמורת על הילדים ועד לתשלום דמי המזונות, ככל שתגדירו יעדים ברורים תוכלו לפעול להשגתם. אם אין לכם הסכם ממון עורך דין גירושין הוא בדיוק מי שדרוש לכם, והוא יעזור לכם לשמור על האינטרסים שלכם ולהגדיר אסטרטגיה לפעולה.

להימנע מהקרב הקשה

אין ספק שההחלטה להתגרש עלולה להוביל למלחמה של ממש, ולא מעט זוגות מוצאים את עצמם בבתי המשפט עם סוללת עורכי דין שעולים להם עשרות אלפי שקלים (במקרה הטוב). מנגד, תכנון נכון ועבודה מדויקת יכולים לחסוך לכם ויכוחים וקרבות מרים למדי. כדי לעשות את זה בצורה טובה ויעילה יותר רצוי להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון, להבין מה האפשרויות שלכם ואיך תצטרכו לפעול כדי לסיים את הפרק הזה בחייכם על הצד הטוב ביותר. עורך דין בראשון לציון חיים פכטר ילווה אתכם כבר בשלב הזה עם העצה הנכונה, תכנית הפעולה המוגדרת וההתמקדות בכם ובמה שבאמת משמעותי עבורכם. אתם מוזמנים ליצור קשר ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם כבר עכשיו בטלפון 074-636-6072.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...