Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאסטר שף קטן הלך לגן

מאסטר שף קטן הלך לגן

ילדים אוהבים לחלום ולעוף עם הדמיון ואחת השאלות שמעוררות את הסקרנות והיצירתיות היא "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול…?" התשובה לעיתים מאוד ברורה ומסתמכת על דמות טלוויזיה אהובה, דוד נערץ או הרצון להיות כמו ההורים… לעיתים הילדים מגלים את מה שמסקרן אותם תוך כדי משחק, בצעצועים בבית או בגינה, בפינות העבודה בגן כגון פינת רופאה, סדנת כלי עבודה, מטבח מאובזר בשלל צעצועי מטבח לילדים ועוד. מעבר להנאה העצומה, לפינות המשחק יש ערך עצום להתפתחות הילדים והם רוכשים מיומנויות הנדרשות להם לחיים.

מאסטר שף קטן הלך לגן
קרדיט לתמונה: pixabay

המטבח, שהיא אחת מהפינות הקלאסיות שקיימות בכל גן כבר דורות, משמשת אחת מפינות המשחק האהובות והפעילות בכל שכבת גיל. בנים ובנות מנהלים שגרת בית ובישול ומדמיינים שהם גדולים, מבשלים ואופים ומגישים מנות דמיוניות שלא היו מביישות תוכניות בישול ומסעדות יוקרה.

מטבחי המשחק של היום ותפיסת הבישול בקרב ילדים שונה לחלוטין ממה שהיה בעבר, כיום המטבחים מפוארים ומאובזרים בשלל צעצועי מטבח לילדים. ניתן למצוא שפע מטבחים העשויים מחומרים איכותיים ללא פשרות, ממש כמו מטבחי העץ של חברת VIGA אשר מוצריה עשויים מחומרי גלם משובחים, תוך הקפדה יתרה על בטיחות בכל פרט, עיצוב ויצירת חוויה והנאה לילדים.

מטבחי VIGA מאופיינים בכך שהם נראים אמיתיים ומציאותיים והכל מאובזר בדקדקנות, עם תנור, כיריים, כיור, מיקרוגל ועוד. ניתן למצוא גם מטבחים המאובזרים במדיח כלים, מכונת כביסה ואפילו מקרר מודרני מעוצב עם בר מים ומכונה לייצור קרח. המטבחים מגיעים בשלל צבעים ועיצובים, החל מצבע עץ טבעי, דרך ורוד, לבן או מטבח צבעוני, ניתן לקבל מטבח בשילובים של עץ וכיור דמוי נירוסטה ממש כמו המטבח האמיתי בבית ההורים, הכל לפי ההעדפה של הילד או הילדה ובהתאמה לעיצוב חדר הילדים או חלל הגן.

מעבר למטבח המודרני והמאובזר ניתן להוסיף עוד הרבה מאוד צעצועי מטבח לילדים, מיקסר יוקרתי מעץ, טוסטר קופץ, קולט אדים, מדפים מיוחדים, סטים מהודרים ומושקעים של כלי מטבח, סירים ומחבתות, סט סושי מדליק, המבורגר מעורר תאווה, סט פיצה, עוגת יום הולדת מושקעת, ירקות ופירות עם קרש וסכין, מגש חיתוך עם דגים ומאכלים שונים, קאפקייקס, עוגיות ועוד ועוד והכל עשוי עץ איכותי, עם עיצוב מושקע ויוקרתי.

כל הצעצועים ללא יוצא מן הכלל עשויים מחומרים בטיחותיים לילדים, עם צבעים לא רעילים וללא חשש מפציעות או סכנה אחרת. מטבחי VIGA וכל הציוד הנלווה כולם עומדים בתקני בטיחות בינ"ל, פיקוח 9000ISO ותקני בטיחות צעצועים כגון EN71 תקן אירופאי המפרט דרישות בטיחות עבור צעצועים, עמידה בתקן נדרשת כחוק לכל הצעצועים הנמכרים באיחוד האירופאי ועוד.

פינת המטבח בקלות רבה יכולה להפוך משחק למציאות, הילדים שמכירים את כל המכשירים והציוד הקיים, יכולים לקבל ביטחון לעזור להורים במטבח הביתי, כמובן כל אחד בהתאם לגילו וליכולותיו, מי יודע אולי בזכות זה יגדלו כאן שפים קטנים וחמודים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...