Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מגפון להגברה יעילה יותר

מגפון להגברה יעילה יותר
קרדיט תמונה מאתר היבואן – טרטל מערכות הגברה

עוד לפני שאנחנו רואים אותו, אנו שומעים אותו היטב. בזכותו אנו יודעים שיש הפגנה באזור, או שישנו מצב חירום המצריך את התייחסותנו. כן, כן, זהו המגפון. מגביר איכותי אשר מאפשר לכם להעביר את המסר לכולם בצורה ברורה וקולחת. כל מי שמשתמש במגפון מרגיש איך השליטה עוברת לידיו, או שמא עלינו לומר לקולו. ואכן, זהו אחד ממגבירי הקול הייחודיים הקיימים היום.

מגפון להגברה יעילה יותר
קרדיט תמונה מאתר היבואן – טרטל מערכות הגברה

איך בוחרים מגפון?

ראשית כל, חשוב להבין שהמגפון אינו מיקרופון הגברה, כך שהוא מיועד פחות להדרכות. מגפון איכותי מאפשר לכם להעביר מסר ברור, חד וקולע בתנאי שטח, ולכן הוא משמש מפגינים, במאים או כל מי שזקוק למערכת כריזה. חשוב לבחור את המגאפון הנכון עבורכם, על מנת שתוכלו להשתמש בו ביעילות:

  • גודל המגאפון – ישנם מגפונים קטנים וקלים יותר לנשיאה, ואילו אחרים גדולים ועוצמתיים יותר, אם כי כבדים. כשבוחרים מגאפון, יש צורך להגדיר מטרה ברורה.
  • על איזו סוללה פועל המגפון – חשוב לברר אילו סוללות מתאימות למגפון. לא אחת מדובר בסוללות C או D, אך ישנם מגפונים הפועלים על סוללות AA.
  • מחיר – כמה אתם מוכנים להשקיע במגפון? ישנם מגפונים זולים לשימושים תכופים פחות, ואילו מגפונים יקרים ואיכותיים יותר עולים יותר.
  • לבחון את היכולות של המגפונים – ישנם מגפונים רגילים שתפקידם הוא להגביר את הקול ולהעביר את המסר. עם זאת, קיימים גם מגפונים משוכללים יותר המגיעים עם נגני USB ומאפשרים לכם להשמיע קבצים. כמו כן, קיימים מגפונים בעלי יכולת הקלטה טובה. כך שאם אתם מעוניינים להעביר את אותה ההודעה בלופ, אתם פשוט מקליטים אותה ונותנים למגפון לעשות את העבודה.
  • אופן התחזוקה – ישנם מגפונים עדינים יותר הדורשים תחזוקה מתמדת, ואילו מגפונים אחרים זקוקים רק לניקוי קל מדי פעם בפעם.

כל הסיבות לקנות מגפון

למגפון יתרונות בלתי מבוטלים שהופכים אותו לייחודי כל כך. ראשית, המגאפון נחשב למכשיר הגברה זול יותר בהשוואה למערכות הגברה אחרות, בזכות יכולותיו הצנועות יותר שנועדו להשיג בסופו של דבר מטרה אחת – הגברת קול. שנית, המגפון הוא מכשיר חזק, כך שגם אם הוא נופל בטעות, הוא אינו נפגע או נשבר ויכול להמשיך ולשרת אתכם. שלישית, המגפון הוא מכשיר נייד ונוח לנשיאה. כך שרבים משתמשים בו בהפגנות, בהדרכות ובתנאי שטח. ולבסוף, למגפון יש קהל יעד מוגדר וברור – אנשים המעוניינים להגביר את קולם, כך שכולם יוכלו לשמוע אותם בתנאי חוץ. ואכן, מגפון טוב יכול להתגבר על רעשי חוץ הבאים מגורמים כמו מנועי מכוניות, קולותיהם של אנשים ומשב רוח חזק.

להכיר את סוגי המגפונים השונים

המגפונים מגיעים בשורה ארוכה של דגמים. הניתנים להשגה גם באינטרנט לדוגמה, מגפון Stronger מגיע עם סירנה, דבר ההופך אותו למגאפון עוצמתי ואיכותי. כך שאם אתם רוצים להפנות את תשומת לבם של המפגינים או של התלמידים בהפסקה הפעילה, זהו המגפון המתאים לכם. מגפון זה מגיע עם כוח של 20 וואט, הוא פועל באמצעות 8 סוללות מסוג AAוכולל אחריות לשנה.

מגפון נוסף המגיע עם סירנה הוא מגפון Emergency של 25 וואט. הוא כולל מיקרופון נשלף, יכולת שליטה על עוצמת ההגברה, מתג לסירנה, כפתור לחיצה ועוד.

אם אתם מחפשים מגפון עמיד במיוחד, Surviver הוא הפתרון. הוא נטען על ידי 6 סוללות בלבד מסוג AA, הוא קל ונוח לנשיאה ולתפעול. מדבור במגאפון עמיד שניתן לקחת אותו לכל מקום בשטח, ללא החשש שמשהו ישתבש או יצא מכלל שימוש.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...