Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדבקות נייר – כל היתרונות והאפשרויות

מדבקות נייר – כל היתרונות והאפשרויות
מקור idanimltd.com

מדבקות משמשות בעסקים ובתעשייה למגוון רחב של מטרות כגון סימון מוצרים, העברת מידע ואף לצרכי שיווק ופרסום. ניתן למצוא סוגים שונים של מדבקות בתעשייה כאשר אחת האפשרויות היותר נפוצות היא מדבקות העשויות מנייר. מה היתרונות שלהן ואילו אפשרויות קיימות? מייד תבינו.

מדבקות נייר – כל היתרונות והאפשרויות
מקור idanimltd.com

מדוע כדאי לרכוש מדבקות נייר?

מדבקות נייר נחשבות לסוג המדבקות הפשוט ביותר. יחד עם זאת, הן מספקות מגוון רחב של יתרונות מובהקים ולכן מהווים בחירה מועדפת עבור רבים. אילו יתרונות? הנה כמה מהם:

  • עלות – מדבקות הנייר הן הזולות ביותר כך שעלות יחידה בודדת נעה בין עשרות אגורות לשקלים בודדים. ככל שרוכשים יותר מדבקות מודפסות (ברכישה סיטונאית למשל) המחיר הופך להיות נמוך אפילו עוד יותר.
  • גמישות עיצובית – משום שמדובר בחומר בסיסי ביותר שקולט דיו בצורה טובה מאוד, מדבקות הנייר הן גמישות ביותר מבחינה עיצובית כך שניתן להדפיס עליהן כל אלמנט ויזואלי שתרצו.
  • מהירות הכנה – לא משנה באיזו כמות של מדבקות מדובר, תהליך ההדפסה על גבי מדבקות מנייר הינו מהיום למחר, כך שתוכלו לקבל אותן במהירות, מתי שרק תזדקקו לכך.

יש לציין כי ניתן למצוא גם מדבקות שעשויות מנייר ממוחזר ובכך לשמור על איכות הסביבה! שאר החומרים לייצור מדבקות הינם פולימרים שאינם מתכלים, כך שהשימוש בנייר מהווה גם הצהרה ירוקה שתיטיב שיווקית ותדמיתית עם העסק שלכם.

מגוון אפשרויות לבחירה

תהליך ההדפסה על המדבקות מתאפשר על כל עובי של נייר ובהתאמה אישית ללקוח. המדבקות יכולות להגיע בכל גודל או צורה, כיחידות עצמאיות, על גבי דפי A3 או A4 ואפילו על גבי גלילים. מעבר לזאת, מדבקות הנייר הינן המגוונות ביותר גם מבחינת אפשרויות ההדבקה כך שניתן לקבלן בהתאמה אישית מושלמת לצרכים. כל המדבקות מגיעות כאשר צד אחד חלק או מודפס והצד השני מכיל דבק מכוסה ביריעה פולימרית דקיקה שניתנת להסרה לפני השימוש, אך בהתאם לצורך ניתן לבחור מדבקות שאינן ניתנות להסרה או לחלופין, כאלו שמוסרות בקלות. לגבי אלו שמודבקות בצורה הפיכה, חשובה מאוד האיכות וההתאמה לסוג המשטח וזאת על מנת למנוע הישארות סימני דבק לאחר ההסרה.

כמו כן, לפי הצורך ישנה האפשרות לרכוש מדבקות מנייר בציפוי למינציה, כך שהחומר המודפס על גבן נשאר מוגן מפני התנאים הסביבתיים. ניתן למצוא גם מדבקות שמצופות בחומר זרחני בצבעים שונים על מנת לשמש במקומות עם תנאי תאורה קשים ואף כאלה שמצופות בחומר מחזיר אור  לצרכי בטיחות. עבור אלו המעוניינים לסמן מוצרים לחים, ישנה האפשרות להשתמש בדבק עמיד למים אך יש לזכור כי הנייר, ללא למינציה, אינו מיועד להדבקה ארוכת טווח בתנאי רטיבות.

דגשים בבחירת החברה

חשוב מאוד להתקשר עם חברה שמציעה את כל אפשרויות ההדפסה (אופסט, משי, דפוס דיגיטלי, פלקסו ועוד) ואת כל סוגי הנייר לבחירה. בחלק מהחברות, מלבד שירות הדפסת מדבקות מקצועי תוכלו לקבל מצוות החברה גם שירותים נלווים מועילים כמו ייעוץ לגבי סוג המדבקות המתאים ביותר לצרכים שלכם ואף עזרה בתהליכי העיצוב על גבן. מומלץ בהחלט.

מאמר זה נכתב על ידי עידנים טכנולוגיות בע”מ, לעידנים יש מעטפת שירות מושלמת בתחום הדפסת מדבקות, פתרונות סימון ואמצעי הסימון שבאה לענות בדיוק רב על הצרכים של לקוחותיה הרבים. חלק ממעטפת זו, כולל אספקה של תוכנות ברקוד מתקדמות ואיכותיות, הנותנות מענה מותאם אישית לצרכי הלקוחות, בהתאם לתחומי הפעילות שלו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...