Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה יכול לגרום לנזילה?

מה יכול לגרום לנזילה?
קרדיט FREEPIK

בעת בה אתם יוצאים מהאמבטיה או לחילופין עוברים באחד ממסדרונות הבית, מוטב כי לא תהיו אדישים ותקפידו לתת מבט קטן לתחתית הקירות שלכם אחת לתקופה. עליכם לשאול את עצמכם האם אתם שמים לב למשהו שונה, משהו שיכול לבוא לידי ביטוי בשערות לבנות שהקיר מצמיח מעל הפנלים התחתונים. במידה והתשובה היא לא, ניתן לומר באופן חד משמעי כי אתם יכולים להיות רגועים ולהמשיך הלאה בשגרה שלכם. אולם, במידה ואתם אכן מזהים תופעות כאלה, ההמלצה המרכזית תהיה להזמין בדיקה הנדסית שתפקידה לאתר רטיבות, במיוחד לאור העובדה. רוב הסיכויים כי ישנה רטיבות ברצפה שלכם. רטיבות אשר בא לידי ביטוי בהתנפחות על גבי הקירות התחתונים מעל הפנלים התחתונים, קילופי צבע, נשירת טיח וכיוצא בכך. רטיבות הממוקמת מעל הפנים בבתים פרטיים אינה ייחודית עבור חדרי הרחצה במיוחד בניגוד לדעה הרווחת שכן, הרטיבות עשויה להופיע בקירות ההיקף הנמצאים בחלל הבית.

מאיפה המים יכולים להגיע?

בעת בה אנו מדברים על איתור נזילות מים , חשוב לציין כי ישנם מספר מקורות נפוצים העשויים לגרום לנזילה:

• נזילה במקלחת – במידה וקיימת נזילה מהטוש בחדר הרחצה, ברוב המוחלט של המקרים הסיבה תהיה ברז פגום אשר מזרים מים באופן הדרגתי, בעקבות כך ישנו טפטוף קבוע אשר עשוי להשאיר לא מעט סימני רטיבות על גבי רצפת המקלחת.

• נזילה מברז – מיותר לציין כי ברז דולף עשוי לגרום לבזבוז ניכר של מספר ליטרים מדי יום. אי לכך, עליכם לבדוק את כלל הברזים הנמצאים בבית במטרה לוודא כי אין דליפה מאחד הברזים השונים. נוסף על האמור, ההמלצה המרכזית תהיה להתקין חסכמים בכל ברזי הבית ובחדר הרחצה, במידה ואתם מעוניינים בחיסכון בצריכת המים בבית.

• נזילה ממכונת כביסה – אחד המקורות הנפוצים לנזילות הינו בעקבות חיבור לא תקין של צינור המים אשר מחובר אל מכונות הכביסה. דבר אשר עלול לגרום לנזילה של מים בכל עת בה המכונה מופעלת מחדש.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

תחילה, יש לציין כי עד לא מזמן היה קשה ומורכב עד בלתי אפשרי לאינסטלטור לזכות או לחילופין לאתר את מיקום הנזילה המדויק. אולם בימים אלה, יחד עם חלוף השנים והתפתחות הטכנולוגיה, כל אינסטלטור או תאגיד אינסטלציה אמין ומקצועי מחזיקים בידיהם מכשור אלקטרוני חדיש, מכשור המיועד עבור צילום תרמי או לחילופין גלאים מיוחד אשר באמצעותם ניתן לאתר את הנזילה באופן זריז ומדויק, ללא שום צורך בהרמת המרצפות במטרה למצוא את הנזילה בחלל הבית. על כן, אינסטלטור מקצועי ומנוסה אשר בקיא בתחום יבחר לבצע שימוש במצלמה תרמית אשר תפקידה לאתר בצורה ממוקדת את הנזילה וכך למעשה יוכל האינסטלטור לחסוך בשבירת קירות מיותרים לצד נסיונות שווא ושיפוץ בעת סיום ההליך. במידה ואתם מעוניינים בצוות אינסטלטורים מקצועי אשר יאתר את הנזילה שלכם באמצעות מצלמה טרמית – תרמוטסט זה הכתובת שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...