Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה צריך לדעת לפני שמגיעים לכל מוסך הונדה?

מה צריך לדעת לפני שמגיעים לכל מוסך הונדה?
Credit: shutterstock

יש המון מוסכים בתל אביב ובארץ, לכל חברה יש כמה וכמה מוסכים מורשים בכל עיר גדולה. מי שמחפש מוסך הונדה יכול למצוא לפחות שניים בתל אביב עצמה. כמובן, רובנו היינו מעדיפים לא להגיע למוסך בכלל, משום שכל ביקור גורר איתו הוצאות פתאומיות על הרכב. על מנת לרכך את הביקור במוסך, או לפחות לצאת ממנו עם ארנק קצת יותר מנופח, יש כמה טיפים שיעזרו לכם כדי שלא משנה לאיזה מוסך תגיעו, תצאו ממנו בביטחון. 

מה צריך לדעת לפני שמגיעים לכל מוסך הונדה?
Credit: shutterstock

לפני הטיפים – איזה מוסך לבחור?

אתם גרים ברמת גן, עובדים בתל אביב והרגע קניתם הונדה חדשה? אתם מחפשים מוסכים בתל אביב אך המבחר רב מדי? ההונדה החדשה שלכם עושה את הבחירה בשבילכם. בכל מקרה של רכב חדש, רצוי וחובה ללכת למוסך מורשה. מוסך הונדה, שהוסמך על ידי היצרנית או היבואנית, יחזיק עובדים שעברו הכשרה לרכב החדש שלכם, עוד לפני שהגיע לשוק. הם למדו את המנגנונים של הרכב מא׳ עד ת׳. אין להקל ראש ולחשוב שכל מכונאי ידע להתמודד עם כל רכב. הטכנולוגיות בעולם הרכב מתחדשות מדי שנה, והמכונאים לא בהכרח עומדים בקצב. רק אנשי המקצוע שבחנו את הרכב שלכם לפני שעלה על הכבישים הישראליים, הם אלה שיש לסמוך עליהם.

תאמו ציפיות ובקשו הצעת מחיר 

בכל מקרה של תקלה, בעיה או חס וחלילה תאונה שבה נגרם נזק לרכב, בהגיעכם אל מוסך הונדה יש למצוא את בעל הבית, או את המוסכניק שיטפל ברכב שלכם ולתאם איתו ציפיות. אל תתביישו להצהיר שאתם מעוניינים בתיקון של "רק מה שצריך". רק אם הרכב שלכם חדש, בתקופת האחריות ואתם במוסך מורשה – שבו על הכסאות הנוחים, התכבדו בכיבודים ותנו למוסכניקים לעשות את העבודה שלהם. בכל מקרה אחר, אל תהססו גם לבקש הצעת מחיר מקדימה ולהתמקח על הסכומים נדרשתם לשלם. 

על מה מתמקחים?

נכון, הרבה תקלות מצריכות תיקונים או חלפים שאין הרבה מה להתמקח עליהם, ונדמה שאין כל כך מרחב תמרון בכל הנוגע למחירים של אלה. אולם, פתרון מצוין שעושי להוזיל משמעותית את התיקון הוא חלפים מיד שנייה. כמו כן, נניח שאתם מגיעים אל מוסך הונדה עם הונדה יחסית ישנה, גם ביטול תיקונים קוסמטיים שאינם חשובים לבטיחות הנסיעה בה יכול לעשות פלאים במחיר. שריטה פה ושריטה שם על רכב ישן שכבר נסע על מרבית הכבישים, מדן ועד אילת, לא ימנעו ממנו להמשיך לנסוע. אין ספק שאם תבהירו מראש שאתם מעוניינים אך ורק ברכב שנוסע ובחלפים בטיחותיים ותקינים, לאו דווקא מקוריים ואף מיד שנייה, המוסכניקים ימצאו פתרונות יצירתיים ויעזרו לכם להוזיל את העלות. זאת ועוד, גם מחיר שעת העבודה יכול להשתנות מעבודה לעבודה. למשל, תיקון של חלקים ממוחשבים ולאו דווקא מכניים יכול לעלות יותר – שימו לב להבדלים הללו במחירים. 

קחו את הרכב לנסיעת מבחן

לפעמים, הכי חכם זה לפני שמשלמים להזמין את המוסכניק לנסיעת מבחן קצרה. מספיקה רבע שעה נסיעה כדי לגלות תקלות אקוטיות ולהבהיר למוסכניק שאתם לא מתכוונים לשלם עד שיתוקנו. אין ספק שאם יצוצו תקלות חדשות, שלא היו קיימות לפני הגעה למוסך ושלא עלו עד לרגע בקשת התשלום הסופית – המוסך חייב בתיקונן, ואם הוא עסק הגון מספיק, גם לא ידרוש תשלום נוסף. מובן שההמלצה העיקרית בעולם הרכב היא להגיע למוסך מורשה על ידי היבואן. מוסך הונדה יטפל בהונדה שלכם כך שלא בהכרח תצטרכו את נסיעת המבחן. ולסיכום, מוסכים בתל אביב ומוסכים רבים ברחבי הארץ שאינם מורשים על ידי היבואן לא מספקים את הביטחון של מוסך מורשה. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...