Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה תפקידו של עורך דין תאגידים

מה תפקידו של עורך דין תאגידים
קרדיט: depositphotos

עורך דין תאגידים הוא עו״ד המתמחה בדיני חברות ועסקים. במסגרת עבודתו הוא משמש כיועץ, בודק החלטות עסקיות ומפקח על הציות לחוק של הישות העסקית עבורה הוא פועל.

עורך דין תאגידים – מהו?

עורך דין תאגידים מתמחה בתחום משפטי מורכב הממלא תפקיד קריטי בכול מה שקשור להסדרה ופיקוח על המגזר העסקי ולסיוע בעסקאות מפתח. מדובר במומחה משפטי שעובד עם גופים עסקיים ולמענם, בתפקידי ייעוץ, סיוע בניהול משא ומתן והפקת מסמכי מפתח.

עורכי דין אלה עובדים עם מגוון לקוחות בכול הגדלים וממגוון מגזרים, בארץ או בחו״ל. התפקידים החשובים ביותר של עורכי דין תאגידים מאופיינים בקיום אינטראקציה עם היבטים רבים ושונים הקשורים לדילים ולעסקאות מפתח של החברה.

  1. ניהול משא ומתן וניסוח חוזים

עורך דין תאגידי מרבה לעסוק בניהול מו״מ על הסכמים הנערכים בין בעלי עניין מרכזיים, והוא עוזר לנסח את החוזה המסחרי שיסדיר את מערכת היחסים בין בעלי עניין אלה.

  1. מיזוגים ורכישות

אחד ההיבטים המשמעותיים בתפקידו של עורך דין תאגידים הוא תחום המיזוגים והרכישות. עורך דין תאגידי פועל כדי לייעץ לצדדים ולערוך בדיקות נאותות מרכזיות באמצעות ביקורת וסקירה של כל ענייני הישות. הממצאים של עורך הדין התאגידי ידגישו את הצלחת העסקה.

  1. מעורבות במחזור החיים של התאגיד

עורך דין תאגידים ממלא תפקיד מפתח בכול שלב במחזור החיים של הישות העסקית, כולל הקמה, בניית תשתית השליטה, ארגון מחדש או פירוק. עורך דין תאגידי נותן ייעוץ אסטרטגי ופרקטי בהיבטי המפתח, לגופים המעוניינים לבצע ארגון מחדש, למשל כדי ליעל את הפעילות ולהגדיל רווחים.

היבט נוסף בתפקידו של עורך דין תאגידים הוא להבטיח שהלקוח שלהם עומד בכול דרישות החוק ושכול המסמכים שלהם מושלמים וללא דופי. היבטים אלה מתרחבים גם להבטחה שהלקוח שלהם עומד בכול התקנות הקיימות הרלוונטיות, המסדירות את דרכי הניהול או את הפעילויות שלו.

  1. גיוס כספים

תפקידו של עורך הדין התאגידי כולל גם גיוס הון ומשיכת השקעות. לכן, עורך הדין עשוי למצוא את עצמו מייעץ לחברות כיצד לגייס הון או למשקיעים כיצד להשקיע כספים בחברות פרטיות.

  1. שירותי ייעוץ

עורך דין תאגידים ממלא לעתים קרובות תפקידי ייעוץ כאשר הוא מדריך את בעלי העניין העסקיים המרכזיים באשר להשלכות ולהקשרים המשפטיים שיהיו למצבים או להחלטות שלהם. הוא גם יספק פיקוח רגולטורי ומשפטי כדי להבטיח שכל הפעילויות העסקיות יישארו תואמות לחוק.

לבסוף, אם אתם זקוקים למשרד עורכי דין המתמחה בתחום התאגידים, המשרד של עורכת הדין והנוטריונית אולגה קוטלניקוב מצויד בכלים הנדרשים הן להנעה ולצמיחה עסקית בשוק התחרותי והן ליצירת חיבורים עסקיים שיובילו לשגשוג ולשליטה על פלחי שוק גדולים! כאן תמצאו את השילוב המופלא בין מומחיות ומקצועיות לבין יושרה ויחס אישי צמוד ובלתי אמצעי!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...