Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!

מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
קרדיט https://galis51.com/

אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה בלתי נשכחת וליהנות מחוויה מרגשת ומלהיבה, מועדון בת מצווה גליס הוא בדיוק המקום שאתן מחפשות! עם שטח עצום של 280 מ"ר, תקרות בגובה 6 מטרים ואינספור פעילויות ואטרקציות מרהיבות – אתן פשוט לא יכולות לפספס את ההזדמנות לחגוג במקום המדהים הזה!

מועדון בת מצווה גליס – כל מה שחלמתן עליו במקום אחד

גליס הוא הרבה יותר מעוד מקום לאירועים – זהו מועדון מושלם המציע מגוון רחב של חוויות ואטרקציות שיתאימו לכל אחת ואחד מהאורחים. רחבת ריקודים ענקית ומפוארת מוקפת בבמות נתיקות, מוכנות לשימוש החוגגים, תבטיח שכולם יהיו במרכז העניינים. מערכת הסאונד הממוחשבת החדשנית של המועדון, המותקנת על גשר תאורה ענק ומרשים, תספק לכן את הצליל הטוב ביותר, עם אפקטים עוצרי נשימה שילוו את כל האירוע.

חוויות ואטרקציות לכל אורך האירוע

במועדון גליס, כל אירוע הוא חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. החל מהכניסה המפוארת על שטיח אדום בליווי רקדניות מקצועיות וזיקוקים מרהיבים, ועד לרגעי השיא של הערב – כל רגע במועדון בת מצווה גליס מלא בקסם והתרגשות. הבנות יהנו משפע של פעילויות ריקוד והפעלות, בהובלת D.J. מקצועי שילווה את האירוע במשחקי חברה חדשניים ומגוונים, ריקודים והפעלות מדהימות.

מגוון קונספטים בהתאמה אישית

במועדון גליס אנחנו מבינים שלכל חוגגת יש את החלום שלה לגבי האירוע המושלם. לכן, אנחנו מציעים מגוון קונספטים בהתאמה אישית, בשיתוף פעולה עם החוגגת ומשפחתה. ניתן לבחור נושא מיוחד לאירוע, לעצב הזמנות ופוסטרים ענקיים לתלייה בכיתות, ולהפוך את האירוע לחלום שמתגשם!

חוויות קולינריות בלתי נשכחות

אין חגיגה אמיתית בלי אוכל טעים ומפנק! בגליס תיהנו מבר חטיפים עשיר ומגוון עם 12-15 סוגי חטיפים מלוחים המשתנים לאורך כל האירוע, מבחר מתוקים על הבר, פופקורן חם וטעים חופשי, וברד בארבעה טעמים לבחירה. בנוסף, תיהנו מאוכל חם הכולל ארוחות שניצלונים ונקניקיות בגריל, לחמניות ורטבים שונים. ולסיום מתוק, בר הפנקייקים שלנו יכבוש את ליבכן עם פנקייקים חמים ומפנקים, המוכנים במקום עם תוספות כמו סירופ שוקולד, מייפל, ריבת חלב ואבקת סוכר.

משחקים והפעלות לכל הגילאים

במועדון בת מצווה גליס יש מבחר רחב של משחקים והפעלות שישדרגו כל אירוע! משחקי שולחן כמו הוקי אוויר, שולחנות כדורגל וסנוקר הם רק ההתחלה. מרחב המולטימדיה כולל עמדות xBox, Wii, ו-SonyPlayStation, ומסכי LCD ענקיים להקרנת קליפים, צילומי בוק, וריקודי Just Dance. כמו כן, יש מתקני לימבו מקושטים, בר אקטיבי צבעוני שיוצא לרחבת הריקודים עם רקדניות, ומשחקי חברה חדשניים שילוו את כל החגיגה.

טקסים ורגעים מרגשים

במועדון גליס, נעניק לכן חוויה מרגשת ומיוחדת עם טקס עוגה בלתי נשכח הכולל הפקה מרגשת בליווי רקדניות, זיקוקים, נרות וברכות. בנוסף, תוכלי ליהנות מהשובר הנחה לבוק על סך 400 ₪ ומתנה של מצגת בוק ייחודית שתשמר את הזיכרונות היפים של האירוע.

מרחב VIP למשפחה ולחוגגים

משפחת החוגגת תוכל ליהנות מאזור VIP ייחודי ומעוצב בגלריית זכוכית המשקיפה על האירוע מלמעלה, עם ספות נוחות, שולחנות, מיזוג אוויר ועמדת קפה מפנקת.

ניהול מקצועי ואחריות לכל אורך האירוע

במועדון גליס, כל אירוע מנוהל במקצועיות רבה על ידי מנהל אירוע שדואג שכל שלב יעבור חלק וללא תקלות. בנוסף, ישנו מאבטח חמוש מטעם חברת אבטחה כדי להבטיח את בטחון כל החוגגים. הברמניות המקצועיות שלנו יגישו שתייה, אוכל וחטיפים, וידאגו לסדר ולניקיון לאורך כל האירוע.

רישיון עסק וביטוח מלא לחוגגים

המועדון פועל תחת רישיון עסק מלא וביטוח מלא לחוגגים, כך שתוכלו לחגוג בלב שלם ובלי דאגות.

לא צריך לחכות! התקשרו עכשיו כדי להבטיח את האירוע שלכן!

אל תחכו – התקשרו עוד היום למספר 050-9386655 כדי לשריין את תאריך האירוע שלכן במועדון גליס ולהבטיח לעצמכן חגיגת בת מצווה מרגשת ומושקעת במחיר של 4,800 ₪ בלבד! אנחנו מחכים לכן כדי ליצור יחד אירוע בלתי נשכח, שכולו שמחה, כיף וזיכרונות מתוקים שישארו לעד.

במועדון גליס כל חלום יכול להתגשם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד טפסים מקוונים מועילים לעסקים קטנים וגדולים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, טפסים מקוונים הפכו לכלי חיוני לעסקים...
שקמה אדרי - משרד עורכי דין פלילי בתל אביב: ליווי מקצועי ומסור ללקוחותינו
משרד עורכי הדין שקמה אדרי, הממוקם בלב תל אביב, מתמחה...
חדשנות ודיוק במפגש הטכנולוגיה והיצירתיות
הפקת אירועים לחברות הייטק מציבה אתגר ייחודי בעולם האירועים העסקיים....
מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגן על הנכס מפני שריפה
אף אחד מאיתנו לא רוצה חלילה להיקלע לסיטואציה בה שריפה...
צמידים יפים שמחזיקים מעמד לאורך שנים
מידי פעם כולנו חושבים על השאלה איך אנחנו נראים. איזה...
הצגה חדשה בתיאטרון הסמטה - "מט"
סיון רוזנברג, שחקנית ויוצרת , מופיעה בתיאטרון הסימטה עם המחזה...
ז'אנרים עיקריים בעולם הספרים 2024
סגנונות כתיבה מגוונים הם המוביל העיקרי של עולם הספרים והספרות...
טיפולים אסתטיים – רק אצל רופא מוסמך
בעולם המודרני בו ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות אסתטיות הם השגרה, ההיצע...
ההבדלים והשימושים המרכזיים בין מערכות הידראוליות לפנאומטיות בתעשייה
מערכות הידראוליות ומערכות פנאומטיות מהוות יסודות חשובים ומרכזיים בתעשייה המודרנית,...
יריד חזרה לחיים: יריד שכל הכנסותיו יוקדשו לשיקום פצועי מלחמת חרבות ברזל, אשר יתופעל על ידם
פצועי מלחמת חרבות ברזל מתאחדים לערב ייחודי בשם "בחזרה לחיים",...